Search This Blog

Tuesday, April 19, 2011

Chevrolet a vandut 1,1 milioane de autovehicule in cel mai bun trimestru din istoria companiei

Chevrolet a vandut 1,1 milioane de autovehicule la nivel mondial in primele trei luni din 2011, reprezentand atat o crestere cu 15% fata de primul trimestru al anului precedent, cat si cea mai buna cifra de vanzari din cadrul primului trimestru din istoria marcii.

"Am inceput anul centenarului Chevrolet cum nu se putea mai bine," a declarat Joel Ewanick, directorul general de marketing al companiei GM. "Rezultatele obtinute in primul trimestru sunt un indiciu clar al reactiei pozitive a clientilor fata de noua noastra gama de produse, o reactie ce poate fi obtinuta doar atunci cand asculti cu adevarat clientul. De-a lungul timpului, Chevrolet a dezvoltat relatii rezistente cu clientii de pe cele mai importante piete din America de Sud, Europa si Asia. Dorim sa consolidam aceste relatii prin lansarea marcii Chevrolet in Coreea si a unui numar din ce in ce mai mare de autovehicule ce valorifica lansarea de succes a modelului Chevrolet Cruze."

Chevrolet la nivel mondial


Anul trecut, Chevrolet a fost singura marca auto din topul primelor cinci marci la nivel mondial care a reusit sa isi sporeasca cota totala de piata - reprezentand aproximativ 5,8 % din numarul de autovehicule vandute la nivel global.

Aprecierea fata de marca Chevrolet a continuat sa creasca si de-a lungul primelor trei luni din 2011, trimestru in care compania a inregistrat, fata de aceeasi perioada a anului trecut, profituri substantiale din vanzarile inregistrate pe patru din cele cinci piete principale, incluzand:

In Statele Unite, Chevrolet a vandut 416.505 autovehicule in primul trimestru, o crestere de 23%. In luna februarie, Chevrolet a fost marca cu cel mai mare volum de vanzari din Statele Unite.
In China, Chevrolet a vandut un numar record de 159.303 autovehicule in primele trei luni ale anului, o crestere de 17%.
In Brazilia, Chevrolet a vandut 142.734 autovehicule in primul trimestru, o scadere cu 9% comparativ cu vanzarile record ale marcii in primul trimestru al anului 2010.
In Mexic, Chevrolet a vandut 37.291 autovehicule in primul trimestru, o crestere de 12%.
In Argentina, Chevrolet a vandut 34.103 autovehicule, o crestere de 21% pentru primul trimestru. Chevrolet a inregistrat trei niveluri record de vanzari pe aceasta piata sud-americana, cea mai mare cifra de vanzari a marcii pentru lunile ianuarie, februarie si martie.

In Europa, Chevrolet a vandut un numar total de 112.482 autovehicule, o crestere anuala de 7%. De-a lungul acestui interval de timp, Chevrolet si-a marit cota de piata in noua piete europene, vanzarile marcii dublandu-se in Danemarca si Turcia, cifra de vanzari crescand in Franta si Rusia cu 80%, respectiv 51%.

Se estimeaza ca dezvoltarea la nivel global a companiei nu se va opri aici. La aceasta va contribui piata coreeana, in cadrul careia Chevrolet a detronat GM Daewoo din pozitia de marca principala. In luna martie, vanzarile GM in Coreea au crescut cu 60% fata de luna precedenta, ca efect al lansarii noii marci si a noilor produse Chevrolet, precum modelele Orlando, Spark si Cruze. In Coreea vor fi lansate in curand si alte modele precum SUV-ul Captiva si modelul Cruze hatchback.

"Schimbarea propusa de Chevrolet va consolida prezenta GM pe piata Coreei de Sud," a declarat Mike Arcamone, presedinte si director executiv al GM Coreea. "Am sesizat oportunitati majore de dezvoltare a uneia dintre cele mai reprezentative marci auto din lume".

Modelul Cruze ocupa primul loc la nivel mondial in topul autovehiculelor Chevrolet cu cel mai mare numar de vanzari

Pe langa expansiunea la nivel global a marcii Chevrolet, aceasta isi diversifica si gama de autovehicule.

Sustinuta de o lansare de succes in Statele Unite si de o crestere continua in China, Chevrolet a vandut 150.652 de modele Cruze sedan in primul trimestru din 2011 - o crestere cu 117% fata de primul trimestru din 2010. De la lansarea in 2009 a modelului Cruze in Europa, Chevrolet a vandut aproape 600.000 de unitati la nivel global:

Se estimeaza ca cifra de vanzari a modelului Cruze va continua sa creasca odata cu versiunea Cruze hatchback, care urmeaza sa fie pusa in vanzare in aceasta vara in Europa, iar mai apoi pe alte piete internationale. In Europa, numai segmentul compact insumeaza mai mult de un sfert din numarul total de vanzari si aproximativ 65% din autovehiculele compacte sunt versiuni hatchback.

Modelului de mici dimensiuni Spark si modelului Cruze li se vor alatura in curand noul autovehicul de mici dimensiuni Aveo/Sonic, model ce urmeaza sa fie pus in vanzare in Europa la mijlocul anului si care va fi lansat si in alte tari pe parcursul anilor 2011 si 2012. In plus, noul model de dimensiuni medii Chevrolet Malibu va fi lansat in acest an pe mai multe piete din lume.


Odata cu lansarea noului Malibu, Chevrolet continua sa-si dezvolte portofoliul global de autovehicule cu consum redus de carburant. Modelele Spark, Aveo/Sonic, Cruze, Volt si Malibu concureaza in cadrul celor mai mari patru segmente de autovehicule din lume, reprezentand 54% din numarul total de vanzari de autovehicule disponibile la un pret accesibil inregistrate in 2010.

No comments:

Post a Comment

Registration