Search This Blog

Friday, February 25, 2011

EDO competition LP750 vine cu 750 cai putere, atinge 365 km/h!

Cu multi ani in urma, orasele planetei au fost invadate de o fioroasa armata de tauri, barbarele creatii luand nastere sub atenta supraveghere a specialistilor in supercaruri adunati sub denumirea de edo competition. Botezate sugestiv LP710, infricosatoarele arme de distrugere in masa isi intalnesc astazi succesorul, ce va face intreaga omenire sa duca mai departe vestea sosirii celui Ales - LP750.

Gemballa Mirage GT isi face din nou aparitia, de aceasta data in albastru mat!

Credeai ca trecerea in nefiinta a lui Uwe Gemballa va aduce cu sine si disparitia deja-celebrului Mirage GT? Indiferent de gandurile tale, raspunsul este negativ. Gemballa Mirage GT isi face din nou aparitia si vine, de aceasta data, intr-un albastru mat cu adevarat atractiv!



Accident cu Pagani Zonda F

Saptamana trecuta se zvonea ca un neamt a facut un accident la 320 km/h cu un Pagani Zonda F. Ei bine, intre timp, se pare ca viteza reala la care s-a produs accidentul a fost de 110 km/h. Nu-i de mirare ca soferul a supravietuit si doar masina a avut de suferit. Daca insa accidentul ar fi avut loc la 320 km/h, probabil ca masina nu mai era de recunoscut, la fel si soferul.

Accident de 1.5 milioane de Euro in Italia, unde un sofer german a facut paguba totala propriul supercar marca Pagani Zonda F. Chiar daca gurile barfitoare pomeneau initial de 320 km/h in momentul in care masina a pierdut controlul, se pare ca realitatea este cam cu 200 de km/h mai putin... Adica masina avea numai 110 km/h in momentul accidentului.

In plus, se zvoneste ca soferul neamt care era a volan este chiar noul proprietar al companiei Gemballa, care a apartinut regretatului Uwe, asasinat in Africa de Sud. Mai mult, neamtul mai detine si revista germana Prestige Cars Magazine.

Saptamana trecuta, acesta a fost invitat de catre Pagani la o prezentare privata in Italia, a carei subiect a fost noul Huayra. Se pare ca in drum spre locatia prezentarii, pe autostrada, conditiile meteo erau nefavorabile si ploua, fapt care a dus la pierderea controlului. Masina, Zonda F Clubsport Roadster s-a facut zob, insa soferul a plecat acasa in Germania fara nicio zgarietura.

Insa inainte sa plece acasa, neamtul a facut deja comanda de un model Huayra si o Zonda care sa inlocuiasca epava abia facuta. Dar chiar si asa, acesta mai are in garaj si un Bugatti Veyron, un Gemballa Mirage GT, cateva Lamborghini si un McLaren MP4-12C. Adica paguba de 1.5 milioane de Euro este un mizilic...

Alte imagini AICI
sursa 4tuning.ro

Novitec Rosso 458 Italia

Oamenii devin de multe ori sceptici atunci cand vine vorba de modificarea unui Ferrari, afirmand ca acest proces poate fi asociat cu actiunea de redefinire a perfectiunii. Insa in orice situatie exista loc pentru imbunatatiri. Chiar si in cazul noului Ferrari 458 Italia.
Multi dintre noi am fi tentati sa spunem ca recent-lansatul supercar din Maranello

Masina noua cu maxim 10.000 de Euro

Piata masinilor de buget redus este in crestere, mai ales intr-o tara atat de afectata de criza economica cum este Romania. Iar pragul de 10.000 de Euro este unul psihologic peste care nu vor sa treaca multi romani cand e vorba de o masina noua. Iata ce masini noi, din reprezentanta, costa intre 4.750 si 10.000 de Euro noi, cu toate taxele incluse.


G-Power dezvaluie noul M5 Hurricane RS Touring, cel mai rapid break din Univers!

A fost doar o chestiune de timp. G-Power, creatorii a tot ceea ce intra in categoria Fast as hell, s-au intors cu un nou model capabil sa depaseasca viteza Mach 1 si alte recorduri mai mult sau mai putin insignifiante. Iar spre surpriza ta, ultima creatie a tunerului german este livrata sub forma unui break deloc inspaimantator, botezat Hurricane RS Touring.


Clean Tuning: BMW E60 by RedZone Tuning

Trebuie sa fiu sincer. E60 e o masina care, din punctul meu de vedere, iese din "epoca de aur" a constructorului bavarez. Mi s-a parut o abordare vulgara si in acelasi timp fada a sedanului de familie, fie el si sportiv. Iar daca aruncam o privire la un E39 aranjat cu putin gust, s-ar putea sa gasim stoluri de motive.




Colectarea si valorificarea anvelopelor uzate In România?

Asadar, ce se intampla sau ar trebui sa se intample cu anvelopele uzate din Romania. Cat de bine sunt valorificate acestea? Ce neajunsuri are sistemul legislativ de management al fluxului de anvelope uzate? Cum comunica actorii din piata cu reprezentantii statului? Acestea sunt o parte din intrebarile la care raspunde Florin Brabete – directorul executiv general Eco Anvelope – singura societate de gestiune a fluxului de anvelope uzate din Romania.

In ce context a aparut societatea Eco Anvelope? In anul 2002, la initiativa Ministerului Mediului si a Ministerului Industriilor de pe atunci, dar si a Comisiei Nationale de Reciclare a Materialelor, au fost adusi fata in fata reprezentanti ai producatorilor si importatorilor de anvelope, dar si ai jucatorilor din industria producatoare de ciment – singurii in masura sa raspunda nevoilor de valorificare a anvelopelor uzate la acea data. S-a creat atunci un grup de lucru care a pus bazele unei hotarari de guvern care sa reglementeze activitatea de colectare si valorificare a anvelopelor uzate pe teritoriul Romaniei.

Anvelope noi sau anvelope resapate ? (2)

In marile supermarketuri se vand anvelope ieftine care fac cu ochiul cumparatorilor datorita diferentei de pret destul de mare. Dar ceea ce ignora oamenii, sau pur si simplu nu observa datorita pretului foarte mic, este faptul ca acestea sunt resapate, sau mai bine spus sunt reconstruite. De ce este aceasta diferenta de pret si care sunt avantajele si dezavantajele unei astfel de anvelope, sunt lucruri neclare pentru marea majoritate. O sa incercam sa clarificam aceste lucruri in acest articol.

Anvelopele noi

Cauciucurile noi se fabrica de la zero, asa cum ai face o cafea de la 0, fierband apa, amestecand ingredientele si punand totul la fiert, sau adaugand la final zaharul si laptele. Mai precis, materialul elementelor se fabrica din diverse ingrediente care sunt amestecate si iau forma unei anvelope.
Anvelopele resapate

Acestea sunt ca o cafea de trei zile reincalzita sau refiarta. Adica pastrezi cafeaua de acum cateva zile si enventual mai adaugi zahar si cafea apoi pui la fiert. Practic anvelopele resapate au o baza veche a unui cauciuc folosit.
Diferenta intre anvelope noi si cele resapate

Anvelopa noua se face complet in urma unui proces care are loc in acelasi timp: formarea corpului de baza, a balonului (peretii) si a benzii de rulare. Toate acestea se formeaza la cald si se unesc in timpul constructiei cauciucului care dureaza aproximativ o ora (chiar si mai putin de o ora intr-o fabrica consacrata).
Anvelopele resapate se fac dintr-un cauciuc vechi si o banda de rulare noua. E ca si cum ai avea o pereche de pantofi vechi la care le schimbi talpa, decat sa cumperi unii noi din magazin, schimbi doar ce e tocit sau rupt.


Anvelopele resapate sunt mai ieftine decat unele noi si este normal acest lucru. La o anvelopa noua costa mult mai mult fabricarea balonului si a bazei, care are multe elemente si structura metalica sau sintetica, decat banda de rulare. La un cauciuc resapat aceasta baza exista deja, fiind a unui cauciuc vechi, la care se adauga doar banda de rulare noua. Deci o anvelopa resapata este mai ieftina pentru ca are doar banda de rulare noua, in rest, pe dedesubt, este acelasi cauciuc vechi.

Anvelope noi sau anvelope resapate ? (1)

In magazine precum Praktiker sau METRO se vand anvelope ieftine care cam fac cu ochiul cumparatorilor, mai ales in aceste vremuri de criza. Insa acestea sunt resapate, sau mai elegant spus, reconstruite. Care este insa diferenta dintre anvelopele noi si cele resapate?


Foarte multa lume stie o singura diferenta dintre anvelopele noi si cele resapate: diferenta de pret. Insa de ce este aceasta diferenta mare de pret si care sunt avantajele / dezavantajele unei astfel de anvelope, sunt lucruri destul de straine pentru marea majoritate.

Anvelopele de iarna testate de Protectia Consumatorului

Pentru a veni in ajutorul nostru, Protectia Consumatorului a reusit sa faca un test al anvelopelor de iarna, in conditii reale. Acestia au testat 13 modele de anvelope care se gasesc pe piata din Romania, speciale pentru sezonul rece. Iata ce anvelope au primit punctaje maxime in urma acestor teste.


 Sa punem anvelope de noroi si zapada (in engleza Mud&Snow) doar pe rotile cu tractiune si sa le lasam pe cele de vara pe rotile libere pare o alegere logica si economica. Aceasta abordare implica insa o serie de riscuri reale.



Dacia Duster pica testele de siguranta Euro NCAP

In sfarsit, Dacia Duster a ajuns pe mainile celor de la Euro NCAP, autoritatea Europeana in materie de siguranta rutiera. Se pare ca Dacia Duster a primit numai 3 stele in urma testelor de impact, in schimb ce fratele Qashqai, cu care imparte platforma, se bucura de 5 stele. Prin urmare, cei de la Euro NCAP considera Dacia Duster o masina nesigura.



 Siguranta pasagerilor de pe locurile frontale - PUNCTAJ 74%

Wednesday, February 23, 2011

INSTALATIE GPL AUTO

  
SEQUENT 24 MY07


INSTALATIE GPL AUTO SECVENTIALA

Sequent 24 MY07 este un sistem adresat GPL-ului, pentru autoturismele cu injectie controlata. Este o evolutie in sistemele cu alimentare gazoasa secventiala. Bazat pe Sequent 24, scopul sau este sa ofere o simplificare sporita si cresterea performantelor in termeni de acuratete a dozajului. Avand o presiune de functionare mai mica, datorita reductorului Genius MB si un impact estetic mai mare datorita comutatorului “o singura atingere”.

Telurile substantiale pe care Sequent 24 MY07 vrea sa le atinga sunt simplicitatea si reducerea costurilor, chiar si pastrarea neschimbata in mare parte a caracteristicilor principale ale vechilor sisteme gpl pe injectie (pierdere minima de putere, absenta mixerului, reductor-vaporizator singur stadiu, configurare de tip serial, setare de pe PC cu ajutorul softului de interfata, diagnoza cu ajutorul computerului, dozare controlata a gazului in cilindru prin eliminarea rateurilor, etc.) 

ECU


- microprocesor auto 16 biti 40 Mhz
- temperatura de operare: -40ºC + 105ºC
- rezistent la apa
- in concordanta cu normele de protectie auto si a semnalelor de intrare/iesire
- voltaj de operare: 8V ÷ 16V
- conector pol FCI 24 “SICMA”
- grad de protectie IP67
- omologare: R67-01; R110; R10

Injector BRC INO3

Dictionar Prescurtari, Abrevieri, Simboluri


Prescurtari, Abrevieri, Simboluri

J338 - unitate control clapeta acceleratie sau throttle valve control unit
EPC - Electronic Power Control
J248 - ECU TDI (cel putin 1994 - 1997)
N75 - Valva reglare presiune turbina - TDI
G28 - senzor turatie motor sau engine speed sender
J104 - unitate control ABS
EGR - valva recirculare a gazelor
N80 - electrovalva comanda EGR
G62 - senzor temp. apa
NLS - senzor ac injectie


TDI = turbocharger direct injection
SDI = Saugdiesel Direct Injection
DCI = direct commonrail injection
FSI = fuel stratified injection
JTD = uniJet Turbo Diesel
GTI = Gran Tourismo Injection
SDI = standard diesel injection

Mitsubishi => GDI = Gasoline Direct Injection ;
VW si Audi => FSI = Fuel Stratified Injection ;
Renault => IDE = Injection Directe Essence ;
Alfa Romeo => JTS = Jet Thrust Stoichiometric ;


Registration