SEQUENT 24 MY07
INSTALATIE GPL AUTO SECVENTIALA
Sequent 24 MY07 este un sistem adresat GPL-ului, pentru autoturismele cu injectie controlata. Este o evolutie in sistemele cu alimentare gazoasa secventiala. Bazat pe Sequent 24, scopul sau este sa ofere o simplificare sporita si cresterea performantelor in termeni de acuratete a dozajului. Avand o presiune de functionare mai mica, datorita reductorului Genius MB si un impact estetic mai mare datorita comutatorului “o singura atingere”.
Telurile substantiale pe care Sequent 24 MY07 vrea sa le atinga sunt simplicitatea si reducerea costurilor, chiar si pastrarea neschimbata in mare parte a caracteristicilor principale ale vechilor sisteme gpl pe injectie (pierdere minima de putere, absenta mixerului, reductor-vaporizator singur stadiu, configurare de tip serial, setare de pe PC cu ajutorul softului de interfata, diagnoza cu ajutorul computerului, dozare controlata a gazului in cilindru prin eliminarea rateurilor, etc.)
Sequent 24 MY07 este un sistem adresat GPL-ului, pentru autoturismele cu injectie controlata. Este o evolutie in sistemele cu alimentare gazoasa secventiala. Bazat pe Sequent 24, scopul sau este sa ofere o simplificare sporita si cresterea performantelor in termeni de acuratete a dozajului. Avand o presiune de functionare mai mica, datorita reductorului Genius MB si un impact estetic mai mare datorita comutatorului “o singura atingere”.
Telurile substantiale pe care Sequent 24 MY07 vrea sa le atinga sunt simplicitatea si reducerea costurilor, chiar si pastrarea neschimbata in mare parte a caracteristicilor principale ale vechilor sisteme gpl pe injectie (pierdere minima de putere, absenta mixerului, reductor-vaporizator singur stadiu, configurare de tip serial, setare de pe PC cu ajutorul softului de interfata, diagnoza cu ajutorul computerului, dozare controlata a gazului in cilindru prin eliminarea rateurilor, etc.)
ECU
- microprocesor auto 16 biti 40 Mhz
- temperatura de operare: -40ºC + 105ºC
- rezistent la apa
- in concordanta cu normele de protectie auto si a semnalelor de intrare/iesire
- voltaj de operare: 8V ÷ 16V
- conector pol FCI 24 “SICMA”
- grad de protectie IP67
- omologare: R67-01; R110; R10
Injector BRC INO3
- impedanta: 2.04 Ω /2.35mH la 20°C
- temperatura: -40°C ÷ 120°C / Voltaj: 6V ÷ 16V
- garnitura: cauciuc pe metal
- omologare: R67-01; R110
- microprocesor auto 16 biti 40 Mhz
- temperatura de operare: -40ºC + 105ºC
- rezistent la apa
- in concordanta cu normele de protectie auto si a semnalelor de intrare/iesire
- voltaj de operare: 8V ÷ 16V
- conector pol FCI 24 “SICMA”
- grad de protectie IP67
- omologare: R67-01; R110; R10
Injector BRC INO3
- impedanta: 2.04 Ω /2.35mH la 20°C
- temperatura: -40°C ÷ 120°C / Voltaj: 6V ÷ 16V
- garnitura: cauciuc pe metal
- omologare: R67-01; R110
Senzor MAP – P1
- greutate: 160 grame
- dimensiuni: 28,2 mm x 62,7 mm x 74,3 mm
- presiune: 0 ÷ 2,5 bari
- conector integrat
- precizie: 1,5% F.S
- temperatura de operare -20C° ÷ 120°C
- iesire 0 ÷ 5 V
Buton de comutare “ One touch”
- comutator cu buton digital
- 26 mm diametru exterior
- avertizor sonor
- 4 leduri verzi pt. indicarea nivelului
- 1 led bicolor (verde/rosu)
- afisarea a 4 moduri de lucru
Metode posibile de instalare:
Integrat cu o gaura de Ø 23 mm
Extern, pe bord cu o gaura de Ø 14 mm
- greutate: 160 grame
- dimensiuni: 28,2 mm x 62,7 mm x 74,3 mm
- presiune: 0 ÷ 2,5 bari
- conector integrat
- precizie: 1,5% F.S
- temperatura de operare -20C° ÷ 120°C
- iesire 0 ÷ 5 V
Buton de comutare “ One touch”
- comutator cu buton digital
- 26 mm diametru exterior
- avertizor sonor
- 4 leduri verzi pt. indicarea nivelului
- 1 led bicolor (verde/rosu)
- afisarea a 4 moduri de lucru
Metode posibile de instalare:
Integrat cu o gaura de Ø 23 mm
Extern, pe bord cu o gaura de Ø 14 mm
Filtru in stare gazoasa:
- filtru cu cartus
- pierderea sarcinii: 35kPa cu Q= 18000 Nl/h aer
- Grad de filtrare: β10 ≥ 75
- Omologare: R67-01, R110
Reductor Genius MB
- diafragma de tip singur stadiu
- presiune ajustata: 80, 120 sau 150 kPa, corelata cu presiunea de admisie
- putere maxima de alimentare cu SQ24MY07: 160 kw
- omologare: R67-01
- filtru cu cartus
- pierderea sarcinii: 35kPa cu Q= 18000 Nl/h aer
- Grad de filtrare: β10 ≥ 75
- Omologare: R67-01, R110
Reductor Genius MB
- diafragma de tip singur stadiu
- presiune ajustata: 80, 120 sau 150 kPa, corelata cu presiunea de admisie
- putere maxima de alimentare cu SQ24MY07: 160 kw
- omologare: R67-01
Reductor Genius Max
- diafragma de tip singur stadiu
- presiune ajustata: 150 kPa, corelata cu presiunea de admisie
- putere maxima de alimentare cu SQ24MY07: 240 kw
- omologare: R67-01
- diafragma de tip singur stadiu
- presiune ajustata: 150 kPa, corelata cu presiunea de admisie
- putere maxima de alimentare cu SQ24MY07: 240 kw
- omologare: R67-01
Sequent 24 MY07 este format din urmatoarele componente:
Reductor Genius MB
Injectoare de gaz BRC
Eletrovalva ET98MY07
Unitate de control (ECU) Sequent 24MY07
Filtru in faza gazoasa FJ1
Senzor P1
Buton de comutatie “o singura atingere”
Senzor de temperatura al apei
Microcontrolerul permite o flexibilitate sporita in administrarea informatiilor primite de la diferiti senzori ai motorului si un control efectiv al gazului.
O parte importanta o reprezinta software-ul specific care permite o setare eficienta a instalatiei, controland buna functionare.
FUNCTII:
Dupa instalarea Sequent 24MY07, controlul sistemului si al alimentarii cu gaz este asigurat de ECU, care manageriaza prin injectoarele electrice, conform cu timpii de injectie pe benzina, care sunt transformati in timpi de injectie pe gaz.
In acest fel Sequent 24MY07 regleaza amestecul de gaz, mentinand aceleasi strategii ca si ECU benzina, optimizand in timp real cantitatea de carburant pentru a obtine cel mai bun amestec si in acelasi timp respectand si normele de poluare, nedepinzand de conditiile externe precum temperatura sau compozitia carburantului.
Sequent 24MY07 controleaza toate regimurile motorului, de la relanti si accelerari bruste, pana la cele mai extreme conditii de functionare, pastrand hartile originale de cele mai multe ori, dar permitand o adaptare mai buna a dozajului pe gaz in timpul accelerarilor bruste. Aceasta asigura o compatibilitate sporita cu sistemul de alimentare original al vehiculului si o integrare mai buna cu sistemul de diagnoza OBD.
Comutatorul “ One-Touch” guverneaza ECU, permitand pornirea pe benzina, comutarea automata pe gaz si modul fortat pe benzina.
In primul caz, vehiculul porneste pe benzina, apoi imediat ce temperatura reductorului si conditiile de functionare ale motorului (rpm, presiune,etc) ating parametrii ideali din software, comuta automat pe gaz. In caz ca motorul se opreste accidental, ECU automat schimba pe benzina.
Sistemul functioneaza in legatura directa cu ECU benzina, corectand in timp real amestecul aer/gaz, conform informatiilor venite de la injectoarele de benzina, injectoare comandate de ECU benzina. Prin urmare, ECU benzina, va fi capabil sa indeplineasca sarcinile pentru care a fost fabricat, cu ajutorul senzorului Lambda, pentru a mentine amestecul corect.
Cantitatea de carburant injectata in motor este vitala pentru buna functionare a masinii. Amestecul prea sarac sau prea bogat afecteaza performantele, consumul si noxele emise.
Carburantul injectat in cilindrii este controlat de injectoare electrice in faza gazoasa (situate langa injectoarele originale de benzina), care permit dozajul gazului si injectarea in fiecare galerie de admisie, eliminand rateurile.
Sarcina ECU Sequent 24 MY07 este sa evalueze semnalele timpilor de injectie venite de la ECU benzina, asociindu-le cu conditiile de functionare ale vehiculului, conform unor harti predefinite si sa calculeze timpii de injectie pentru injectoarele de gaz. Proportia stoichiometrica corecta ce caracterizeaza sistemul, depinde de capacitatea de decizie rapida a sistemului digital din interiorului ECU Sequent 24 MY07 si de raspunsul rapid pe care il garanteaza injectoarele de gaz. Sequent 24 MY07 administreaza taierea injectoarelor de benzina si emularea lor ; noul comutator folosit integreaza un indicator de nivel datorita celor 4 leduri verzi. Puteti conecta ECU Sequent 24 MY07 (prin cablaje specifice de comunicare) la un laptop, pentru programare si diagnostificare si pentru o procedura usoara si complexa de setare. Programul puternic si concludent de interfata va permite sa comunicati cu ECU si sa interveniti in fiecare parametru al instalatiei in timp real.
Acest tip de instalatie gpl este des intalnita pe Dacia Logan, multi propietari de Logan ce au cumparat masina fara GPL de fabrica, ori au dorit sa-si schimbe instalatia, au ales sa monteze aceasta instalatie de gaz.
Reductor Genius MB
Injectoare de gaz BRC
Eletrovalva ET98MY07
Unitate de control (ECU) Sequent 24MY07
Filtru in faza gazoasa FJ1
Senzor P1
Buton de comutatie “o singura atingere”
Senzor de temperatura al apei
Microcontrolerul permite o flexibilitate sporita in administrarea informatiilor primite de la diferiti senzori ai motorului si un control efectiv al gazului.
O parte importanta o reprezinta software-ul specific care permite o setare eficienta a instalatiei, controland buna functionare.
FUNCTII:
Dupa instalarea Sequent 24MY07, controlul sistemului si al alimentarii cu gaz este asigurat de ECU, care manageriaza prin injectoarele electrice, conform cu timpii de injectie pe benzina, care sunt transformati in timpi de injectie pe gaz.
In acest fel Sequent 24MY07 regleaza amestecul de gaz, mentinand aceleasi strategii ca si ECU benzina, optimizand in timp real cantitatea de carburant pentru a obtine cel mai bun amestec si in acelasi timp respectand si normele de poluare, nedepinzand de conditiile externe precum temperatura sau compozitia carburantului.
Sequent 24MY07 controleaza toate regimurile motorului, de la relanti si accelerari bruste, pana la cele mai extreme conditii de functionare, pastrand hartile originale de cele mai multe ori, dar permitand o adaptare mai buna a dozajului pe gaz in timpul accelerarilor bruste. Aceasta asigura o compatibilitate sporita cu sistemul de alimentare original al vehiculului si o integrare mai buna cu sistemul de diagnoza OBD.
Comutatorul “ One-Touch” guverneaza ECU, permitand pornirea pe benzina, comutarea automata pe gaz si modul fortat pe benzina.
In primul caz, vehiculul porneste pe benzina, apoi imediat ce temperatura reductorului si conditiile de functionare ale motorului (rpm, presiune,etc) ating parametrii ideali din software, comuta automat pe gaz. In caz ca motorul se opreste accidental, ECU automat schimba pe benzina.
Sistemul functioneaza in legatura directa cu ECU benzina, corectand in timp real amestecul aer/gaz, conform informatiilor venite de la injectoarele de benzina, injectoare comandate de ECU benzina. Prin urmare, ECU benzina, va fi capabil sa indeplineasca sarcinile pentru care a fost fabricat, cu ajutorul senzorului Lambda, pentru a mentine amestecul corect.
Cantitatea de carburant injectata in motor este vitala pentru buna functionare a masinii. Amestecul prea sarac sau prea bogat afecteaza performantele, consumul si noxele emise.
Carburantul injectat in cilindrii este controlat de injectoare electrice in faza gazoasa (situate langa injectoarele originale de benzina), care permit dozajul gazului si injectarea in fiecare galerie de admisie, eliminand rateurile.
Sarcina ECU Sequent 24 MY07 este sa evalueze semnalele timpilor de injectie venite de la ECU benzina, asociindu-le cu conditiile de functionare ale vehiculului, conform unor harti predefinite si sa calculeze timpii de injectie pentru injectoarele de gaz. Proportia stoichiometrica corecta ce caracterizeaza sistemul, depinde de capacitatea de decizie rapida a sistemului digital din interiorului ECU Sequent 24 MY07 si de raspunsul rapid pe care il garanteaza injectoarele de gaz. Sequent 24 MY07 administreaza taierea injectoarelor de benzina si emularea lor ; noul comutator folosit integreaza un indicator de nivel datorita celor 4 leduri verzi. Puteti conecta ECU Sequent 24 MY07 (prin cablaje specifice de comunicare) la un laptop, pentru programare si diagnostificare si pentru o procedura usoara si complexa de setare. Programul puternic si concludent de interfata va permite sa comunicati cu ECU si sa interveniti in fiecare parametru al instalatiei in timp real.
Acest tip de instalatie gpl este des intalnita pe Dacia Logan, multi propietari de Logan ce au cumparat masina fara GPL de fabrica, ori au dorit sa-si schimbe instalatia, au ales sa monteze aceasta instalatie de gaz.
SEQUENT PLUG & DRIVE
INSTALATIE GPL EURO 5 – INJECTIE SECVENTIALA
Sequent Plug&Drive este noul sistem de conversie gpl dezvoltat de BRC si prima instalatie secventiala EURO 5 de pe piata. Are la baza sistemul Sequent, dar se caracterizeaza printr-o abordare complet inovativa, capabil sa functioneze cu gpl si cng, construit pentru vehiculele cu pornire controlata. Sistemul este bazat pe o structura hardware solida ce include reductor, injectoare BRC, senzor de presiune si temperatura integrat pe rampa de injectoare si o unitate performanta de control ECU. Inovatia principala este software-ul care controleaza motorul, multumita unor noi algoritmi de control ce permit optimizarea dozajului gazului, printr-o metoda simpla si intuitiva, pentru ca montatorul sa poata obtina usor cele mai bune rezultate. Pentru a obtine o compatibilitate sporita cu sistemul de control al benzinei, indeplinind cerintele OBD, Sequent Plug & Drive are un update de diagnoza al sistemului de gaz si permite comunicarea cu sistemul OBD original al vehiculului.
Sequent Plug&Drive este noul sistem de conversie gpl dezvoltat de BRC si prima instalatie secventiala EURO 5 de pe piata. Are la baza sistemul Sequent, dar se caracterizeaza printr-o abordare complet inovativa, capabil sa functioneze cu gpl si cng, construit pentru vehiculele cu pornire controlata. Sistemul este bazat pe o structura hardware solida ce include reductor, injectoare BRC, senzor de presiune si temperatura integrat pe rampa de injectoare si o unitate performanta de control ECU. Inovatia principala este software-ul care controleaza motorul, multumita unor noi algoritmi de control ce permit optimizarea dozajului gazului, printr-o metoda simpla si intuitiva, pentru ca montatorul sa poata obtina usor cele mai bune rezultate. Pentru a obtine o compatibilitate sporita cu sistemul de control al benzinei, indeplinind cerintele OBD, Sequent Plug & Drive are un update de diagnoza al sistemului de gaz si permite comunicarea cu sistemul OBD original al vehiculului.
Reductorul – este capabil sa asigure ajustarea presiunii, precis si stabil in timpul functionarii, cu un timp de raspuns foarte rapid pentru a tine pasul cu schimbarile de turatie ale motorului, datorita debitului mare, poate alimenta motoare puternice (cu versiunea Genius Max duce pana la 260Kw).
ECU – dezvoltat pe vasta experienta BRC cu sistemele secventiale, functioneaza impreuna cu o structura hardware versatila si puternica. Propiu-zis, poate asigura o precizie si sincronizare din ce in ce mai buna a cantitatii de carburant injectate, indiferent de conditii, aditional poate fi setata pentru o diagnosticare avansata a instalatiei de gaz, capabil sa indeplineasca norme ce vor aparea in viitor, din partea constructorilor de autovehicule. Versatilitatea este asigurata de multiplele modalitati de setare, menite pentru a face fata chiar si celor mai exigente vehicule si de posibilitatea de a comunica cu sistemul OBD benzina al masinii. Criteriul de fabricare urmarit, alegerea partilor componente si testele rigide la care a fost supus ECU in faza de dezvoltare, ii asigura rezistenta chiar si in cazul unei montari defectuoase.
Alta inovatie importanta este cablajul. Sistemul a fost facut pentru a simplifica total munca montatorului. Acesta permite reducerea cablurilor ce urmeaza sa fie conectate la numai 3: cel de alimentare, plusul de contact si cel de conectare a senzorului lambda (optional). Toate celelalte conexiuni necesare (la senzori, injectoare, cablaj de taiere injectoare) se fac prin conectori specifici . Daca este posibil, pentru a adauga functii aditionale, instalatia a fost prevazuta cu cabluri pentru conexiunea la OBD. Unele accesorii de conectare sunt disponibile daca este necesar.
Deasemenea, noul buton de comutare asigura soferului un impact vizual estetic, imbinand functiile de indicator de nivel cu cele de schimbare gaz-benzina intr-un dispozitiv foarte compact. Poate fi montat extern sau incorporat in bordul masinii. Alarma, foarte importanta pentru avertizarea in caz de rezervor gol, poate fi instalata separat, ferita de vederea soferului.
Sequent Plug&Drive foloseste senzori de dimensiune redusa cu conectori incorporati. Acesti senzori permit citirea cu acuratete sporita a parametrilor psihici, legati la motor, imbunatatesc performantele sistemului.
Senzorul de temperatura si presiune gaz – este situat pe rampa de injectoare si citeste valorile exacte ale presiunii si temperaturii gazului. Introducerea sa in rampa evita cautarea sa in compartimentul motorului.
Senzorul MAP cu conector integrat – este un senzor mic si usor, pretabil pentru motoarele cu aspiratie si cele supra-alimentate. Este usor de instalat, multumita dimensiunilor si greutatii sale.
Senzorul de temperatura apa – este instalat pe carcasa reductorului. Permite comutarea benzina-gaz imediat ce sunt indeplinite conditiile necesare.
FUNCTII
Dupa montarea Sequent Plug&Drive, controlul intregului sistem si al alimentarii ii revine lui ECU gaz, care manageriaza prin electro-injectoare, conform cu timpii obtinuti de la ECU benzina, care sunt echivalati in timpi de gaz. Sequent Plug&Drive regleaza in acest fel injectia de gaz, pastrand aceleasi strategii de control ca si ale ECU benzina, optimizand in timp real cantitatea de carburant pentru a obtine cel mai bun amestec, respectand mediul inconjurator si nedepinzand de factori externi (temperatura, compozitia carburantului).
Sequent Plug&Drive controleaza toate fazele functionarii motorului, de la relanti pana la cele mai extreme conditii de functionare, accelerari bruste, pastrand configuratia originala a sistemului in timpul functionarii normale si aplicand imbunatatirile corespunzatoare daca este necesar. Aceasta asigura o compatibilitate sporita cu sistemul original de alimentare al autovehiculului, pastrand practic neschimbat sistemul de diagnoza al fabricantului, dar permitand o functionare optima si in conditii grele. Sistemul functioneaza defapt intr-o “stransa legatura” multumita ECU benzina, corectand in timp real amestecul de aer/gaz, conform informatiilor primite de la injectoarele de benzina pilotate de ECU benzina. Asadar ECU benzina va putea sa indeplineasca sarcinile date de fabricant, cu ajutorul senzorului lambda, pentru a mentine un amestec corect.
Cantitatea de carburant directionata catre fiecare cilindru al motorului, este controlata de electro-injectoarele de gaz , care permit dozajul gazului, injectandu-l in fiecare galerie de admisie (aproape de locul de operare al injectoarelor de benzina) eliminand riscul rateurilor. Asadar, sarcina ECU-lui este sa evalueze timpii de injectie veniti de la ECU benzina si coreland cu conditiile de functionare conform unor mapari predefinite, sa calculeze timpii de injectie pentru injectoarele de gaz. Amestecul stoichiometric corect ce caracterizeaza sistemul, depinde de timpii rapizi de raspuns pe care ECU gaz ii are si de reactia rapida si precisa pe care o garanteaza injectoarele de gaz.
Sequent Plug&Drive controleaza taierea injectoarelor de benzina si emularea lor, asigurand trecerea de la un combustibil la altul intr-un mod fin, multumita unui comutator secvential (patentat de BRC) . Functia de recomutare pe benzina in momentul in care se termina gazul elimina discontinuitatea, avertizand totodata soferul printr-un semnal sonor.
In noul buton de comutare, folosit in aceasta instalatie, sunt integrate si functii precum cea de indicator de nivel sau de schimbare gaz-benzina.
Puteti conecta ECU gaz (prin mijloace specifice de comunicare) la un laptop pentru programare si diagnoza si pentru o procedura avansata de setare. Un program de interfata puternic va permite sa comunicati cu ECU si sa interveniti asupra oricarei setari a parametrilor in timp real.
- rezistent la imersiune in apa
- conform cu normele auto privind protectia semnalelor
- voltaj: 8V ÷ 16V
- diagnoza senzorilor si actuatorilor compatibila EOBD
- comunicare si programare cu PC-ul prin cablu K-line
- suporta protocolul de comunicare KWP2000
- suporta comunicarea CAN 2.0
- compatibil EMC
- suporta pana la 8 injectoare
- taierea si emularea injectoarelor integrata
- omologare: R67-01 – R110 – 2004/104/CE
- voltaj: 6V ÷ 16V
- garnitura: cauciuc pe metal
- omologare: R67-01; R110
- putere de alimentare: de la 10kW pana la 42kW/cilindru
SENZOR PTS
- senzor presiune si temperatura gaz
- greutate: 22 grame
- dimensiuni: Ø=24 mm, h=64.5 mm
- conector integrat
- temperatura de functionare: -30°C ÷ 130°C
- temperatura de functionare: -30°C ÷ 130°C
- omologare: R67-01 – R110
- dimensiuni: Ø=22 mm, h=63 mm cu stut furtun
- presiune: 0 ÷ 2.5 bar
- conector integrat
- precizie 1.5 % F.S.
- temperatura de functionare -40°C ÷ 125°C
- iesire 0 ÷ 5 V
- iesire 0 ÷ 5 V
- pierderea sarcinii: 35kPa cu Q= 18000 Nl/h aer
- grad de filtrare: β10≥ 75
- omologare: R67-01; R110
- omologare: R67-01; R110
REDUCTOR GENIUS MB
- diafragma de tip singur stadiu
- presiune ajustata: 80kPa, 120 kPa sau 150 kPa
- putere maxima de alimentare: 160 kW
- omologare: R67-01
- putere maxima de alimentare: 260 kW
- omologare: R67-01
- Ø diametru exterior 26 mm
- Indicator sonor
- 4 leduri verzi pentru indicarea nivelului
- 1 led bicolor (verde/rosu) pt indicarea modului de lucru
Locuri posibile de montare:
- incorporat printr-o gaura de Ø 23 mm
Locuri posibile de montare:
- incorporat printr-o gaura de Ø 23 mm
- extern, pe bord printr-o gaura de Ø 14 mm si 9 mm adancime
Softul de interfata Sequent Plug&Drive a fost dezvoltat pentru a imbina utilizarea usoara cu unelte puternice capabile sa permita optimizarea vehiculelor care au nevoie.
Conform filozofiei sale, a fost elaborata o procedura standard de autocalibrare ce necesita doar 3 accelerari puternice (la vehiculele stabile) si cateva secunde la relanti pt. autocalibrarea masinii.
Daca vehiculului ii este necesara o optimizare a dozajului din timpul accelerarilor bruste, decelerarilor bruste sau sarcina maxima, sunt disponibile cateva functii usoare si intuitive menite sa aduca cele mai bune rezultate.
Comunicarea (optionala) cu OBD-ul benzina permite afisarea celor mai importanti parametrii pentru diagnostificare, integrand in acest fel intr-un singur instrument date specifice atat pentru sistemul de benzina cat si pentru instalatia de gaz. Diagnoza si functiile de test pentru actuatori, necesare pentru testarea sistemului, sunt disponibile si la alte sisteme de gaz din familia Sequent.
Conform filozofiei sale, a fost elaborata o procedura standard de autocalibrare ce necesita doar 3 accelerari puternice (la vehiculele stabile) si cateva secunde la relanti pt. autocalibrarea masinii.
Daca vehiculului ii este necesara o optimizare a dozajului din timpul accelerarilor bruste, decelerarilor bruste sau sarcina maxima, sunt disponibile cateva functii usoare si intuitive menite sa aduca cele mai bune rezultate.
Comunicarea (optionala) cu OBD-ul benzina permite afisarea celor mai importanti parametrii pentru diagnostificare, integrand in acest fel intr-un singur instrument date specifice atat pentru sistemul de benzina cat si pentru instalatia de gaz. Diagnoza si functiile de test pentru actuatori, necesare pentru testarea sistemului, sunt disponibile si la alte sisteme de gaz din familia Sequent.
sursa: http://crcgrup.ro
No comments:
Post a Comment