Search This Blog

Friday, February 25, 2011

Clean Tuning: BMW E60 by RedZone Tuning

Trebuie sa fiu sincer. E60 e o masina care, din punctul meu de vedere, iese din "epoca de aur" a constructorului bavarez. Mi s-a parut o abordare vulgara si in acelasi timp fada a sedanului de familie, fie el si sportiv. Iar daca aruncam o privire la un E39 aranjat cu putin gust, s-ar putea sa gasim stoluri de motive.




 Ca sa vezi potrivire, proprietarul acestui E60 a avut tot un E39 pe care, stiu sigur, il regreta si acum. Ce a reusit in schimb sa faca, cu o reteta simpla si deloc spectaculoasa, a fost sa aduca acestui copil de Bangle un minim de sclipire, atat cat permite linia de baza. Si vreau sa spun ca atunci cand am vazut masina asta pe viu (a trecut bine anul de atunci) am ajuns la concluzia ca daca e sa suport un E60... trebuie sa arate cam asa.

 E gri, nascuta in 2003 si dotata cu un 3.0 Diesel de fabrica, strans legat de o cutie Steptronic. A fost cumparata mai stock decat stock si aranjata ulterior cu un pachet exterior M, original. S-au mai bagat in combinatie si niste stopuri Dectane cu LED, ca sa tina de urat instalatiilor Xenon de la Hella, ascunse bine sub lupele de faza lunga si proiectoare. Mai pui un eleron de luneta si unul de portbagaj, ACS style si... cam aia e! Sa nu uitam, asta este totusi sedanul familiei, masina cuminte. Si nu e urma de gluma cand spun asta. La interior volanul initial a fost schimbat cu unul sport, in 3 spite, iar navigatia Business cu una Professional. Daca se poate, de ce nu?

Iar cand vine vorba de tinuta de drum, pentru un timp destul de scurt s-a cochetat cu niste coilovere de la Vmax. Pasiunea nu a tinut mult si s-a revenit la o suspensie sport, OEM. Ca sa fie necesara aceasta suspensie un upgrade de soft promite pe foaie o crestere de putere de la 218 CP la 260 CP si cuplu de la 500 la 610 Nm.

Ah... si mai era ceva. Am mintit cand am spus ca am terminat cu partea de exterior. Nu de alta, dar de la re-nastere si pana acum acest E60 a schimbat pe putin 7 seturi de jante. Enumeram replicile de M5, Alpina, AC Schnitzer si BBS, Orobica, GMP si OZ Ultrallegerra in prezent. Fiindca stim proprietarul, probabil mai urmeaza si altele. Si poze mai recente cu noutati... Cine stie?

Despre domnisoare nu putem spune nimic momentan. Nu in articolul masinii de familie. Dar, in curand, din acelasi garaj vor scoate capota si alte proiecte interesante. Mai de drift, mai de expo, mai de sunet, din trecut, prezent sau viitor, toate cu sigla BMW in frunte. Din fericire avem de unde alege!


 Pentru mai multe poza click sursa: 4tuning.ro

No comments:

Post a Comment

Registration