Desi abia a fost lansat intr-o impresionanta versiune AMG, iata ca noul Mercedes C-Class Coupe se pregateste acum sa primeasca o varianta si mai puternica. Este vorba despre tratamentul Black Series, ce va aduce cu sine o combinatie intotdeauna castigatoare - mai multa putere, mai putina greutate.
Search This Blog
Wednesday, April 13, 2011
Edo Competition ne ispiteste cu un Mercedes SLR McLaren de 722 cai putere
Extrem de agresiv. Extrem de rapid. Extrem de apetisant. Da, este adevarat, si specialul Mercedes SLR722 Edition se poate lauda cu astfel de calitati, insa in cazul noului edo SLR Black Arrow aceste delicioase picanterii sunt servite intr-o cantitate uriasa. Dar asta nu e tot...
Chevrolet dezvaluie noul Corvette Centennial Edition
Mare sarbatoare in curtea americanilor de la Chevrolet. Constructorul de peste Ocean implineste in 2011 100 de ani de activitate si planuieste sa celebreze acest unic eveniment prin introducerea unei editii speciale ce are la baza baiatul rau cunoscut sub numele de Corvette.
Dacia 1310 Lamborghini style
Am dat peste aceasta Dacia 1310 intamplator. Dar era doar o chestiune de timp pana cand pasiunea pentru tuning a unui baiat din Constanta ajungea si la urechile noastre. De ce sa faca ce au mai facut si altii? De ce sa nu-si puna la treaba indemanarea si rabdarea? De ce sa nu faca dintr-o Dacie banala, una iesita din comun? Ei bine, omul s-a apucat de treaba serioasa si una dintre cele mai modificate Dacii berline a luat nastere...
Cum stii cand e momentul sa-ti vinzi masina
Tot mai putina lume isi cumpara in zilele noastre o masina pe care sa o tina o viata intreaga, asa cum faceau "stramosii" nostri pe vremuri. In plus, masinile de astazi parca nici nu mai sunt facute sa te tina o vesnicie... Toate au un moment in care incep sa-ti spuna ca nu mai pot, ca cedeaza si ca in curand va trebui sa scoti bani multi din buzunar pentru a le readuce la starea initiala.
Masini cu sigla M de la BMW care nu au ajuns in productia de serie
Stiai ca a existat BMW E39 M5 break? Sau BMW E46 M3 break? Sau chiar un seria 5 E34 M5 cabrio? Sau de ce nu, o pisicuta compact M3? Ei bine, amatorii de BMW au parte acum de o surpriza placuta din partea diviziei Motorsport care a aratat lumii intregi cateva masini din garajul secret, nume de cod "M"...
Divizia de la BMW insarcinata cu modelele sport a nascocit o gramada de modele ciudate, purtatoare de sigla M, precum M3 cabrio sau M5 cabrio... Chiar si SUV-uri nebune, precum X6 M pot fi catalogate drept creatii ciudate ale celor de la BMW Motorsport... Insa mai mult decat atat, inginerii de la BMW mai pastreaza si cateva secrete bine ascunse: niste masini concept, in unic exemplar, despre care putini stiau ca exista...
Acum cateva zile, BMW ne prezenta ultima realizare ce poarta sigla M. E vorba de noul M5 Concept, care cu siguranta va evolua in varianta de serie. Insa mai interesant este cu siguranta ceea ce se ascunde in garajul secret BMW... Un fel de "Pestere lui Alladin" se afla in Munchen, plina cu modele M de BMW, dar mai ales concepte care nu au trecut de stadiul acesta si nu au intrat in productia de serie...
Printre acestea se numara si un M6 CSL, o versiune mai agresiva a lui M6, modelul vechi, mai usor cu 100 de kg si mai puternic decat un M6 normal. Acest model are multe imbunatatiri aerodinamice, printre care si un eleron controlat electric. Insa masina nu a vazut niciodata productia de serie, pentru ca vechea Seria 6 a apus dovedita de normele ecologice...
Un alt bolid mult mai interesant este bazat pe BMW seria 8 din anii '90. Mai precis, un 850 CSi modificat serios, purtand numele M8. Varianta de serie CSi producea 375 de cp din motorul V12, insa acest exemplar in care si-au bagat surubelnitele inginerii de la BMW produce 550 cp. Si chiar daca masina nu a vazut lumina zilei, a fost mai degraba un exercitiu pe care inginerii si-au facut mana pe motorul V12 care a echipat ulterior Supercarul McLaren F1. Dar chiar si la acest concept vedem multe amanunte incredibile, mai ales aerodinamice, dar si un set de jante cu spitele din carbon.
Acelasi motor V12 de turatie inalta, special modificat pentru Le Mans, s-a vazut instalat si in prima generatie de BMW X5. Un prototip de SUV cu o cutie de viteze manuala in 6 trepte, capabil sa atinga peste 320 km/h datorita motorului V12 de 700 cp. Evident, acest SUV avea numai tractiune spate, iar scopul destinat nu era prea clar, nu e de mirare ca a ramas la stadiul de concept...
Au mai fost in trecut si alte cateva tentative esuate de a transforma masini de serie in bolizi cu sigla "M". E vorba de un E36 compact cu motor 1.8 modificat, un E46 M3 break, masina care ar fi putut insa avea succes, un E39 M5 break, caroserie care a fost insa produsa in serie numai la urmatoarea generatie... Dar chiar si generatia E34 a avut un concept break, insa de serie a existat numai in varianta sedan.
Un alt concept senzational, dar nu foarte reusit si placut ochiului, are la baza un Z3. Este un amestec intre Z1 si Z3 cabrio, la care amprenta diviziei Motorsport este mai mult la aspectul exterior. Tot prin garaj se mai regasesc si cateva masini mai vechi, precum un "rechin" seria 5 M5, un E34 M5 break, un BMW E30 pick-up M3, mai multe exemplare de M1, iar cel mai interesant dintre toate, un E34 cabrio. Da, un seria 5 decapotabila! Si daca ne mai gandim ca este si M5... sexy rau!
Ne pare bine ca cei de la BMW s-au hotarat sa deschida portile garajului cu bijuterii, publicului larg. Si chiar daca nu am ajuns acolo sa vedem masinile live, iata o galerie foto completa cu M-urile speciale si unicate.
Alte imagini AICI
Divizia de la BMW insarcinata cu modelele sport a nascocit o gramada de modele ciudate, purtatoare de sigla M, precum M3 cabrio sau M5 cabrio... Chiar si SUV-uri nebune, precum X6 M pot fi catalogate drept creatii ciudate ale celor de la BMW Motorsport... Insa mai mult decat atat, inginerii de la BMW mai pastreaza si cateva secrete bine ascunse: niste masini concept, in unic exemplar, despre care putini stiau ca exista...
Acum cateva zile, BMW ne prezenta ultima realizare ce poarta sigla M. E vorba de noul M5 Concept, care cu siguranta va evolua in varianta de serie. Insa mai interesant este cu siguranta ceea ce se ascunde in garajul secret BMW... Un fel de "Pestere lui Alladin" se afla in Munchen, plina cu modele M de BMW, dar mai ales concepte care nu au trecut de stadiul acesta si nu au intrat in productia de serie...
Printre acestea se numara si un M6 CSL, o versiune mai agresiva a lui M6, modelul vechi, mai usor cu 100 de kg si mai puternic decat un M6 normal. Acest model are multe imbunatatiri aerodinamice, printre care si un eleron controlat electric. Insa masina nu a vazut niciodata productia de serie, pentru ca vechea Seria 6 a apus dovedita de normele ecologice...
Un alt bolid mult mai interesant este bazat pe BMW seria 8 din anii '90. Mai precis, un 850 CSi modificat serios, purtand numele M8. Varianta de serie CSi producea 375 de cp din motorul V12, insa acest exemplar in care si-au bagat surubelnitele inginerii de la BMW produce 550 cp. Si chiar daca masina nu a vazut lumina zilei, a fost mai degraba un exercitiu pe care inginerii si-au facut mana pe motorul V12 care a echipat ulterior Supercarul McLaren F1. Dar chiar si la acest concept vedem multe amanunte incredibile, mai ales aerodinamice, dar si un set de jante cu spitele din carbon.
Acelasi motor V12 de turatie inalta, special modificat pentru Le Mans, s-a vazut instalat si in prima generatie de BMW X5. Un prototip de SUV cu o cutie de viteze manuala in 6 trepte, capabil sa atinga peste 320 km/h datorita motorului V12 de 700 cp. Evident, acest SUV avea numai tractiune spate, iar scopul destinat nu era prea clar, nu e de mirare ca a ramas la stadiul de concept...
Au mai fost in trecut si alte cateva tentative esuate de a transforma masini de serie in bolizi cu sigla "M". E vorba de un E36 compact cu motor 1.8 modificat, un E46 M3 break, masina care ar fi putut insa avea succes, un E39 M5 break, caroserie care a fost insa produsa in serie numai la urmatoarea generatie... Dar chiar si generatia E34 a avut un concept break, insa de serie a existat numai in varianta sedan.
Un alt concept senzational, dar nu foarte reusit si placut ochiului, are la baza un Z3. Este un amestec intre Z1 si Z3 cabrio, la care amprenta diviziei Motorsport este mai mult la aspectul exterior. Tot prin garaj se mai regasesc si cateva masini mai vechi, precum un "rechin" seria 5 M5, un E34 M5 break, un BMW E30 pick-up M3, mai multe exemplare de M1, iar cel mai interesant dintre toate, un E34 cabrio. Da, un seria 5 decapotabila! Si daca ne mai gandim ca este si M5... sexy rau!
Ne pare bine ca cei de la BMW s-au hotarat sa deschida portile garajului cu bijuterii, publicului larg. Si chiar daca nu am ajuns acolo sa vedem masinile live, iata o galerie foto completa cu M-urile speciale si unicate.
Alte imagini AICI
Subscribe to:
Posts (Atom)