Intreaga poveste de tuning se invarte in jurul unui Volkswagen Golf, din generatia a treia, ce poarta cu mandrie un motor de 1.6 litri si aproape 75 de cai putere.
Destul de putin ar putea spune unii, insa asta nu l-a descurajat pe Andrei din a-si urma pasiunea - Pasiunea pe care o impartim de altfel noi toti, cei prezenti aici. De asemenea, nici lista cu dotari a iconicului model german nu a fost prea impresionanta - masina a venit din fabrica doar cu servodirectie, ABS, 2 airbaguri, trapa electrica, stopuri fumurii, oglinzi manuale, insa se spune ca tuningul este mai interesant atunci cand te ocupi de toate aspectele sale.
Pentru inceput, batranul Volkswagen Golf 3 a primit tot felul de bunatati electrice si tehnice, care sa sporeasca nu doar confortul soferului sau al oaspetilor prezenti la bord, ci si siguranta acestora. Drept urmare, sistemul de franare se compune acum din discuri fata Brembo Max si placute TRW, respectiv tamburi spate Brembo si saboti TEXTAR. Suspensia se bucura de componente stock, originale si cel mai probabil asa va si ramane - doar stim cu totii starea drumurilor din Romania. Revenind insa la acea lista cu dotari deloc bogata, Andrei ne anunta ca al sau partener beneficiaza de geamuri electrice, oglinzi electrice si incalzite, senzori de parcare spate, inchidere centralizata si, nu in ultimul rand, de alarma cu pager Eaglemaster E8. Mai mult de atat, muzica nu lipseste de la interior, melodiile preferate ale celor aflati la bord urmand a fi redate de un sistem audio Sony, cu boxe fata originale, boxe spate JBL, statie Hifonics Titan de 400 W si subwoofer Sealed Pionner, tot de 400 W.
In ceea ce priveste partea estetica, putem afirma cu usurinta ca avem de-a face cu un adevarat rapitor de priviri. Principala atractie este reprezentata de nuanta aprinsa de portocaliu, in timp ce stilul clean ii va pica intotdeauna de minune unui model precum Volkswagen Golf 3. De asemenea, nu vor trece neobservate nici capota bad boy look, farurile Sonar Germany cu tenta amenintatoare si xenon pe faza scurta, grila sport FK Germany, prelungirea fata a la VR6 sau eleronul GTI. Nu lipsesc din peisaj nici toba sport, folia omologata Llumar sau parbrizul fumuriu - cel original are o tenta de verde, nota finala fiind insa data de jantele negre OZ Racing pe 14 inci, ce dau nastere unui constrast de neuitat.
Concluzia? Iata inca o dovada a faptului ca tuningul nu tine cont de masina pe care o conduci. Cu pasiune si bun gust, tuningul transforma un simplu automobil intr-o declaratie de identitate proprie. Iar pentru Andrei, nu doar prezentul, ci si viitorul suna si arata la fel de bine - al sau Volkswagen Golf urmeaza sa intre din nou la modificat, fiind asteptat de xenon pentru proiectoare, respectiv faza lunga, alte boxe fata si, de ce nu, un alt set de jante.
Destul de putin ar putea spune unii, insa asta nu l-a descurajat pe Andrei din a-si urma pasiunea - Pasiunea pe care o impartim de altfel noi toti, cei prezenti aici. De asemenea, nici lista cu dotari a iconicului model german nu a fost prea impresionanta - masina a venit din fabrica doar cu servodirectie, ABS, 2 airbaguri, trapa electrica, stopuri fumurii, oglinzi manuale, insa se spune ca tuningul este mai interesant atunci cand te ocupi de toate aspectele sale.
Pentru inceput, batranul Volkswagen Golf 3 a primit tot felul de bunatati electrice si tehnice, care sa sporeasca nu doar confortul soferului sau al oaspetilor prezenti la bord, ci si siguranta acestora. Drept urmare, sistemul de franare se compune acum din discuri fata Brembo Max si placute TRW, respectiv tamburi spate Brembo si saboti TEXTAR. Suspensia se bucura de componente stock, originale si cel mai probabil asa va si ramane - doar stim cu totii starea drumurilor din Romania. Revenind insa la acea lista cu dotari deloc bogata, Andrei ne anunta ca al sau partener beneficiaza de geamuri electrice, oglinzi electrice si incalzite, senzori de parcare spate, inchidere centralizata si, nu in ultimul rand, de alarma cu pager Eaglemaster E8. Mai mult de atat, muzica nu lipseste de la interior, melodiile preferate ale celor aflati la bord urmand a fi redate de un sistem audio Sony, cu boxe fata originale, boxe spate JBL, statie Hifonics Titan de 400 W si subwoofer Sealed Pionner, tot de 400 W.
In ceea ce priveste partea estetica, putem afirma cu usurinta ca avem de-a face cu un adevarat rapitor de priviri. Principala atractie este reprezentata de nuanta aprinsa de portocaliu, in timp ce stilul clean ii va pica intotdeauna de minune unui model precum Volkswagen Golf 3. De asemenea, nu vor trece neobservate nici capota bad boy look, farurile Sonar Germany cu tenta amenintatoare si xenon pe faza scurta, grila sport FK Germany, prelungirea fata a la VR6 sau eleronul GTI. Nu lipsesc din peisaj nici toba sport, folia omologata Llumar sau parbrizul fumuriu - cel original are o tenta de verde, nota finala fiind insa data de jantele negre OZ Racing pe 14 inci, ce dau nastere unui constrast de neuitat.
Concluzia? Iata inca o dovada a faptului ca tuningul nu tine cont de masina pe care o conduci. Cu pasiune si bun gust, tuningul transforma un simplu automobil intr-o declaratie de identitate proprie. Iar pentru Andrei, nu doar prezentul, ci si viitorul suna si arata la fel de bine - al sau Volkswagen Golf urmeaza sa intre din nou la modificat, fiind asteptat de xenon pentru proiectoare, respectiv faza lunga, alte boxe fata si, de ce nu, un alt set de jante.
No comments:
Post a Comment