Nerabdator pana la primul contact cu viitorul Audi RS1? Mult-asteptatul debut pare ca se mai amana pentru o mica perioada de timp, insa constructorul din Ingolstadt planuieste sa te ademeneasca cu ceva mult mai incitant.
Prezenti la Worthersee Tour 2011, germanii de la Audi au cucerit intreaga suflare cu un concept spectaculos,
capabil sa se joace cu mintile tale. Botezata A1 clubsport quattro, cea mai noua creatie a constructorului din Ingolstadt ascunde sub capota acelasi magnific 2.5 turbo prezent si pe impresionantele RS3 sau TT-RS, cu mentiunea ca unitatea a fost modificata pentru a produce nu mai putin de 503 cai putere si 660 Nm. Mai exact, avem de-a face cu turbina, admisie, intercooler si evacuare tunate pentru a livra un maximum de performanta.
Cifrele oficiale? Acceleratia de la 0 la 100 km/h se realizeaza in doar 3.7 secunde, in timp ce bariera celor 200 km/h este spulberata dupa numai 10.9 secunde. Asa cum era de asteptat, viteza maxima a fost limitata la 250 km/h, insa extremul A1 clubsport quattro se poate lauda cu un timp de 2.4 secunde pentru repriza 80 - 120 km/h. Important de specificat: In ceea ce priveste trenul de rulare, noua creatie a germanilor de la Audi preia sistemul de tractiune integrala quattro si cutia manuala in sase trepte de la grozavul TT-RS.
Iar asta nu e tot. Noul Audi A1 clubsport quattro impresioneaza si la capitolul estetic, punctand aici prin linii agresive si forme musculoase. Daca partea frontala este dominata de prezenta unei grile frontale uriase, partea din spate se remarca in special prin aparitia unui eleron nu tocmai subtil. De asemenea, noile spoilerele fata si spate nu lipsesc din meniu, lista cu ingrediente magice incluzand si bunatati precum capota motor cu prize de aer, difuzor spate, extensii pentru aripi, evacuari pozitionate lateral si jante pe 19 inci, sub care se ascund frane performante. Nota finala este data de nuanta mata Glacier White, contrastata puternic de insertiile de negru si elementele de fibra de carbon. In ceea ce priveste interiorul, viitorii pasageri vor avea de-a face cu scaune racing si multiple accente de carbon.
In loc de concluzie: Cine doreste un Audi A1 de peste 500 de cai putere sa zica acum sau sa taca pe vecie.
No comments:
Post a Comment