Search This Blog

Tuesday, May 24, 2011

Opel Astra cabriolet by Ionut

Despre Astra lui Ionut am mai povestit, chiar de doua ori in trecut. Insa o masina modificata nu se termina niciodata, asa ca iata noua varianta, cu si mai multe modificari, imbunatatiri si ceva premii de peste hotare. Acesta este Opelul Astra Cabrio a lui Ionut, pe care o poti confunda oricand cu cerul instelat al unei nopti de vara...
Ionut, zis si Carry, dupa cum il tradeaza si numarul masinii, a revenit cu o prezentare noua a masinii pe 4tuning. De aceasta data din Franta, mai precis din Paris, de acolo de unde el munceste. Si cum unui iubitor de tuning ii sta bine in masina, Ionut si-a luat Opelul Astra Cabrio cu el, pe meleaguri francofone.
Si cum Franta a mai auzit de drumuri bune si decente, pe care poti merge linistit fara sa-ti faci griji ca sacrifici baia de ulei a motorului, Ionut a pus in practica ceea ce-si dorea din tara, dar nu prea se putea: a montat suspensia sport care a coborat masina cam cu 5 cm. Si cum in Romania acest lucru a dus la impactul cu o gura de canal "a la Roumanie", nesemnalizata si fix in mijlocul drumului, ducand la baia de ulei sparta, omul nostru a renuntat la idee, pana sa ajunga in Franta. Aici, impreuna cu suspensia sport a mai venit si un set de jante cromate pe 17 inch, dotate cu anvelope noi-noute. Rotile au si un mic secret: valve cromate ascunse!
In Franta, Ionut a mai facut cateva imbunatatiri masinii sale. La interior a mai adaugat cateva accesorii de inox si a reglat sistemul audio. Este bine ca acolo, existe firme specializate de car-audio care iti calculeaza fiecare watt pe care il scot difuzoarele tale, daca suna bine, unde si cum trebuie boxele asezate in functie de fiecare masina, etc. In final, dupa cateva vizite la atelierul cu pricina specializat pe car-audio, inca o baterie de 65 Ah instalata, 2 condensatoare, 8 filtre si 1 statie de competitie de 1000 W rms, o realiniere a boxelor din portiere si o noua incinta de bass in portbagaj, sistemul audio suna in sfarsit cum trebuia. Ceea ce nu este deloc usor pentru o masina decapotabila!

La exterior, farurile au primit si ele ceva atentie: Ionut a comandat din Japonia un set de smd speciale pentru angel-eyes, pentru a face o lumina perfect continua. Un mic detaliu, care insa face o diferenta mare!

Dar surpriza cea mare pe care ne-a rezervat-o Ionut, abia acum vine! Fiind un client fidel al unui magazin de tuning din zona, a primit o invitatie la o Expozitie de Masini Modificate din zona parisiana. Si cum erau diferite categorii, inclusiv pentru masinile cabrio, interior, exterior, motor, muzica, etc, romanul nostru si-a zis: de ce nu? Si s-a inscris.
Acolo, la unul dintre cele mai mari evenimente dedicate masinilor tunate din zona Parisului, masina "made in Romania" a fost printre cele mai apreciate. Se pare ca vopseaua speciala a facut diferenta, astfel, Ionut cu Astra lui a reusit sa obtina 3 cupe!

Masina a primit premiul de "Masina care vine de cel mai departe" sau care a fost modificate la cea mai mare distanta de locul concursului, in cazul sau fiind vorba cam de 2300 Km. A mai luat premiul "Top 5 Cabriolets 2011", masina lui fiind printre primele 5 cele mai frumoase masini decapotabile de la expozitie. Acest premiu era si cel mai ravnit, competitia fiind foarte mare! Odata cu acest premiu important, masina lui Ionut a mai primit dreptul si invitatia de a mai participa la inca 6 evenimente de anul acesta din zona Parisului. In final, el a mai primit si premiul de "Top 20", adica a fost una dintre cele mai reusite 20 de masini prezente la eveniment. Din peste 400 de masini participante!

"Am fost foartemandru de masina mea Made in RO, singura de altfel de acolo... si a fost apreciata pentru originalitate, pentru ca majoritatea masinilor aveau aceleasi kituri de bari si praguri pe care le poti comanda pe net. Mi-am propus sa particip la cat mai multe evenimente si sa reprezint Romania!" spune Ionut.

Pentru viitor, Ionut ar vrea un motor 2.0 turbo de Calibra, C20LET, insa piesele sunt destul de scumpe, la fel si intretinerea lui. Insa o ideea ar fi transplantul unui motor V6 de Omega. Asa ca prioritatea numarul 1 in modificarea acestei masini este in 2011 schimbarea motorului cu unul de 3200 cmc, tot de Opel.

In final, nu putem spune decat BRAVO IONUT! Ne pare bine ca exista si pasionati de tuning ce ne reprezinta tara cu succes peste hotare. Speram sa participe la cat mai multe evenimente si sa transmita celor din strainatate, prin intermediul pasiunii pentru tuning, ca romanii au si parti bune.

sursa: 4tuning

No comments:

Post a Comment

Registration