Atunci cand vine vorba de dimensiuni impresionante, Mercedes GL este genul de automobil care cu greu poate trece neobservat. In plus, dupa interventia celor de la Carlsson, acest lucru devine aproape imposibil.
Pe scurt, noul Carlsson CGL45 poate fi considerat un Mercedes GL pe steroizi. In plus, SUV-ul din Stuttgart se lauda acum si cu un aspect mai mult decat infricosator, toti participantii la trafic urmand a se ascunde de noua
grila frontala, de dimensiuni mai mult decat generoase. Si, daca tot vorbim de partea frontala, este aproape imposibil sa ramai indiferent atunci cand privesti spre spoilerul redesenat si accesorizat cu proiectoare duble, LED-uri pozitionate orizontal si, bineinteles, insertii de plasa.
Lucrurile parca se mai domolesc putin atunci cand ne mutam in partea din spate a
autoutilitarei automobilui german, acolo unde impresionantul Carlsson CGL45 se bucura doar de prezenta unei simple prelungiri pentru spoiler. O prelungire ce gazduieste si cele patru iesiri ale sistemului de evacuare, fie vorba intre noi. In ceea ce priveste partea laterala, aceasta puncteaza prin noile praguri laterale, ce fac legatura intre impunatoarele extensii pentru aripi. Din pachetul de tuning pus la punct de Carlsson nu lipseste nici suspensia C-Tronic mai joasa cu pana la 30 de milimetri sau jantele pe 22 inci.
Sub capota, tunerul din Merzig propune diferite cresteri de putere pentru diferite motorizari. De exemplu, motorul V6 diesel de trei litri vine acum la pachet cu 310 cai putere si 700 Nm (de la 265 CP si 620 Nm), in timp ce propulsorul in opt cilindri al versiunii GL500 se bucura de prezenta a nu mai putin de 435 cai putere si 600 Nm.
Odata ajunsi la interior, viitorii pasageri vor descoperi insertii de piele si Alcantara, accente de lemn si aluminiu, plus praguri iluminate cu logo-ul celor de la Carlsson.
grila frontala, de dimensiuni mai mult decat generoase. Si, daca tot vorbim de partea frontala, este aproape imposibil sa ramai indiferent atunci cand privesti spre spoilerul redesenat si accesorizat cu proiectoare duble, LED-uri pozitionate orizontal si, bineinteles, insertii de plasa.
Lucrurile parca se mai domolesc putin atunci cand ne mutam in partea din spate a
Sub capota, tunerul din Merzig propune diferite cresteri de putere pentru diferite motorizari. De exemplu, motorul V6 diesel de trei litri vine acum la pachet cu 310 cai putere si 700 Nm (de la 265 CP si 620 Nm), in timp ce propulsorul in opt cilindri al versiunii GL500 se bucura de prezenta a nu mai putin de 435 cai putere si 600 Nm.
Odata ajunsi la interior, viitorii pasageri vor descoperi insertii de piele si Alcantara, accente de lemn si aluminiu, plus praguri iluminate cu logo-ul celor de la Carlsson.
No comments:
Post a Comment