Search This Blog

Friday, March 2, 2012

Noul Porsche 911 Carrera - Clasicul reinventat

La 48 de ani, legendarul Porsche 911 Carrera arata mai tanar ca niciodata. Noua generatie a iconicului model sport din Stuttgart se bucura de un design in pas cu timpul, evolutia supercarului fiind astfel mult mai vizibila decat pana acum. Dar asta nu e tot. Pe langa formele traditionale care l-au consacrat de-a lungul timpului, noul Porsche 911 beneficiaza si de nenumarate imbunatatiri de ordin tehnic.
Noul Porsche 911 Carrera - Clasicul reinventat

 
 
 
 
 
 
 
 
Pentru inceput, generatia 991 a legendarului model din Stuttgart a fost supusa unui program intens de reducere a greutatii, constructia caroseriei din aluminiu si otel contribuind la un minus de aproximativ 45 kilograme.
In plus, pentru un rezultat final cat mai aproape de perfectiune, ampatamentul a crescut cu 100 de milimetri, aerodinamica a fost usor modificata, iar propulsoarele in sase cilindri au primit un plus de putere - asta in timp ce au scazut in cilindree, asa cum se intampla in cazul versiunii Carrera.

Noul Porsche 911 Carrera - Clasicul reinventat

 Pentru a completa cu succes formele moderne ce dau nastere designului exterior, Porsche a redesenat in totalitate liniile prezente la interior. Arhitectura cockpitului cu care a fost inzestrat noul 911 ne duce cu gandul inapoi in timp, la legenda vie denumita Carrera GT insa, de aici, nu lipsesc nici influentele noilor Cayenne sau Panamera. In alta ordine de idei, indiferent de parerea ta cu privire la acest capitol, un lucru este cert: evolutia se vede cel mai bine de la interior.

 Noul Porsche 911 Carrera - Clasicul reinventat

 Surprizele nu se opresc insa aici. Spre deosebire de vechea generatie, ce ascundea sub capota un motor in sase cilindri de 3.6 litri, noul Porsche 911 Carrera este propulsat acum de un boxer cu o capacitate cilindrica de numai 3.4 litri. Chiar si asa, puterea maxima a urcat pana la 350 CP, supercarul german accelerand in prezenta cutiei PDK de la 0 la 100 km/h in doar 4.6 secunde. Atunci cand se opteaza insa si pentru pachetul Sport Chrono, timpul necesar clasicului 0 - 100 km/h coboara cu 0.2 secunde, pana la 4.4 secunde. Contrar acestor impresionante performante, consumul de carburant se situeaza in jurul valorii de 8.2 litri la 100 de kilometri.

Noul Porsche 911 Carrera - Clasicul reinventat

 Referitor la Porsche 911 Carrera S, noua generatie a binecunoscutului model sport din Stuttgart se bucura de serviciile deja-celebrului boxer de 3.8 litri, modificat insa pentru a livra fix 400 cai putere. Drept urmare, atunci cand se opteaza pentru transmisia PDK in sapte trepte, acceleratia de la 0 la 100 km/h se realizeaza in numai 4.3 secunde. Vrei ceva mai mult de atat? Atunci opteaza pentru pachetul Sport Chrono, iar germanii de la Porsche garanteaza ca primii 100 km/h vor veni dupa numai 4.1 secunde! In plus, tot la capitolul performante impresionante putem trece si consumul de carburant, de 8.7 litri la 100 de kilometri.

Noul Porsche 911 Carrera - Clasicul reinventat

 Noul Porsche 911 va fi dezvaluit in premiera mondiala in toamna acestui an, la Frankfurt Motor Show 2011. Comenzile vor fi preluate incepand cu data de 1 septembrie, in timp ce vanzarile vor demara pe 3 decembrie 2011. Drept urmare, ultima generatie a celebrului supercar din Stuttgart se anunta a fi cadoul perfect pentru sarbatori. Asta in cazul in care iti permiti sa cheltui 88.038 euro pe versiunea Carrera sau 102.436 euro pe varianta Carrera S.

Noul Porsche 911 Carrera - Clasicul reinventat

No comments:

Post a Comment

Registration