Am avut prezentate aici mai multe Dacia Logan modificate din Romania. Unele reusite, altele mai putin reusite. Dar cu siguranta, acest Logan este cel mai spectaculos. Si asta, in principal, datorita culorii exterioare. Iata aici povestea Daciei Logan verde Lamborghini a lui Sorin Petcu.
Mai intoarce cineva capul dupa vreun Logan in zilele noastre? Cu siguranta nu. Insa atunci cand e vorba de unul modificat complet, greu este sa nu fii interesat de masina respectiva. Oricum, acest Logan al lui Sorin nu se confrunta cu astfel de probleme legate de "acoperire" sau modestie, pentru ca masina lui este una pe cat de speciala, pe atat de atragatoare si admirata de oricine, pe strada.
PiSSisica verde, asa cum o numeste Sorin, este un Logan Preferance din 2006, cu doar 60.000 de km la bord. Masina a fost pana anul acesta albastru marin, dar a fost vopsita Verde Lamborghini cu perla galbena de catre baietii de la MGS Auto.
Insa nu doar vopseaua formeaza imaginea senzationala a acestei masini. La exterior, a fost montat un bodykit Pilot RL modificat, astfel incat sa se potriveasca perfect pe caroseria masinii. Mai mult, pragurile au fost integrate in caroserie. Capota originala a fost prelungita, astfel incat sa fie prezent si aspectul de baiat rau (bad boy look). Portbagajul nu mai are acum nici urma de embleme sau buton de deschidere a portbagajului, fiind clean, cu un eleron Pilot integrat, iar toate bandourile au fost eliminate. Tot la imaginea clean mai contribuie si eliminarea semnalelor laterale si a incuietorilor, lucrare semnata de cei de la Ghetto.
La exterior, aripile spate au fost evazate, la fel si spoilerul din spate, care are acum si suport de numar micsorat si guri pentru evacuarea dubla, plus un difuzor de aer custom, modificari facute de Custom Garage. Mai bifam un eleron de luneta original, vopsit in culoarea masinii, faruri cu angel-eyes pe fundal negru si xenon 35W, leduri Nixia, leduri in semnalizatoare. Luminile custom au fost realizate de Dragman. Stopurile spate sunt tot pe led, Streetstorm, clare, dar tot cu fundal negru sa se potriveasca cu farurile.
Evacuarea dubla din spate este cu traseu de 50mm, cu tipsuri Borla. Jantele pe 16 inch Schmidt Revolution late de 9 inch si ET de 15, sunt incaltate cu anvelope Goodyear Excellente pe fata, 215/45/16 si Hankook 215/45/16 pe spate. Ultima "atingere" pe partea estetica este data de folia Llumar de pe geamuri, montata in limitele legale, evident.
Pe partea tehnica, in afara de evacuarea mai mare, au fost instalate niste arcuri H&R, admisie directa K&N si motorul a primit o remapare de la Dimsport. Nimic mai mult, si foarte bine, pentru ca masina nu este una de performanta sau destinata curselor de drag-racing, ci este una de show, la care conteaza cel mai mult aspectul care se vede, nicidecum ce este sub capota.
La interior, scaunele si bancheta au fost imbracate cu huse facute la comanda negru cu verde, ca sa se potriveasca cu exteriorul. Ceasurile de bord si consola centrala au acum leduri smd, ceasurile au ace prestige si bordul a fost infoliat, toate aceste lucrari fiind facute de Zexstar. Pe partea de car-audio, un cd-player Sony X-Plod GT 616U baga muzica in doua difuzoare de 16,5 pe fata, model Alpine SPG 17CS si in doua boxe spate Alpine SXE 6925S.
Masina a obtinut un premiu de Best Paint, in cadrul GLL Tuning Show, editia a 2-a, la Sibiu 2011. Si nu este de mirare de ce a primit acest premiu...
Cam asta e masina lui Sorin: spectaculoasa la exterior, cu o vopsea care fura priviri, un interior facut subtil si foarte putine modificari acolo unde nu s-a simtit nevoia, adica pe partea tehnica. Noua ne place cum arata, mai ales in aceste haine verde-Lamborghini. Si cam orice entuziast de tuning va aprecia calitatile acestei masini. Munca, pasiune si culoare. Cam asa putem defini masina lui Sorin din Bucuresti.
No comments:
Post a Comment