La fiecare colt de strada dau peste cate un pusti care-ncearca sa-mi vorbeasca despre stance. In fiecare zi ma lovesc de termeni precum atitudine, tinuta si, nu in ultimul rand, schimbare. Nici macar fenomenul concave nu-mi da pace si ma urmareste in fiecare discutie legata de jante. La naiba, simt ca nu mai rezist!
Pe cuvant, aceste lucruri incep deja sa ma scoata din sarite, insa am de gand sa rezolv aceasta enervanta situatie doar cu puterea cuvintelor. Chiar vrei sa vorbim despre stance, concave si tuning executat ca la carte pe masinilor unor americani care au invatat de-a lungul timpului ce inseamna cu adevarat termeni precum atitudine, tinuta si schimbare? Ei bine, atunci exact asta vom face. Incepand de... acum.
Inca de la inceput am sa precizez ca Stance-ul nu mai are nevoie de nici o prezentare, ci de cat mai multi reprezentanti. Din pacate, strazile minunatei noastre Romanii nu ne permit sa imbratisam chiar cu bratele deschise acest fenomen nebunesc, ci mai degraba ne tin departe de tot felul de modificari care mai de care mai indraznete. Din fericire insa, putem arunca cu mare usurinta o privire asupra capodoperelor grozave realizate de vecinii nostri aflati la o aruncatura de... Ocean.
Daca intr-adevar vrei sa vorbim despre masini stance'd, cu jante concave, ce denota nimic altceva decat atitudine si individualitate, ai face bine sa fii pregatit pentru asa ceva. Urmatoarea creatie cauzeaza o dependenta mai periculoasa decat marijuana, accelereaza bataile inimii oricarui cetatean - indiferent daca plateste taxe si impozite sau nu si, in cel mai rau caz, poate omori doar cu aspectul sau orice mare pasionat si/sau priceput intr-ale tuningului.
Important de specificat: Urmatoarea creatie nu are nevoie de nici un cuvant memorabil pentru ca este, insusi, memorabila. Si da, o mai spunem inca o data: o Honda Accord de generatie a opta, in doua usi, cu jante concave pe 20 inci si unghi de cadere al rotilor negativ nu poate fi considerata altfel decat memorabila.
Din fericire, modificarile capabile sa-ti fure privirile nu se opresc aici, ci continua cu suportul extern pentru bagaje marca Yakima, pozitionat deasupra plafonului. Din meniu nu lipsesc nici farurile si proiectoarele inzestrate cu becuri de 8000k, pachetul de lumini fiind completat de LED-urile prezente la nivelul eleronului pentru portbagaj si nu numai.
Mai mult de atat, se aude ca impresionantul coupe japonez de peste Ocean s-ar conduce la fel de bine precum arata, la acest capitol contribuind din plin componente de inalta performanta, semnate de nume cunoscute ale industriei precum Magnaflow, AEM, Unorthodox Racing (UR), P2R sau RV6 Performance. Nota finala este data insa de sistemul NOS marca ZEX EFI, ce vine la pachet cu doua butelii ascunse in portbagaj de privirile curiosilor.
Concluzia? In cazul in care cineva a fost ranit - intr-un fel sau altul, in timpul acestei prezentari, 4Tuning nu isi asuma nici un fel de raspundere. Voi ati vrut sa vorbim despre fenomene precum stance si concave.
No comments:
Post a Comment