Un minivan de curse? De ce nu? Cam asta s-a gandit si Takero-San, un profesionist si mare tuner din Japonia, specializat pe marca Honda. Dupa ce startul a fost dat in Statele Unite, de catre Charlotte De Vera, mamica care si-a modificat propria masina Honda Odissey, generatia a 1-a, inca in anii '90, iata ca traditia continua. Dar de aceasta data, pe meleaguri japoneze.
Takero-San a modificat si 3 Honda Odissey, pe langa arsenalul de alte modele are producatorului celebru de masini JDM. Acesta a luat generatia cu numarul de 3 a minivanului, nume de cord RB1-RB2 si a supus cele 3 exemplare la tuning si modificari serioase.
Prima masina, care este si cea mai slab modificata, este un Odissey RB1 cu jante Volk Racing CE28N. Exteriorul este format dintr-un bodykit Noblesse Type SP, aripi late marca Takero si o capota de carbon cu aerisiri. Evident, printre modificarile tehnice se numara o suspensie sport si multe imbunatatiri ale performantelor motorului. Insa acest Odissey este singurul care nu este turbo, pastrandu-si motorul aspirat, dar cu ceva mai multi cai decat din fabrica.
Urmeaza un Odissey varianta "de mijloc", adica cu modificari mai multe sub capota si la exterior. Elementele de exterior ale acestui VAN alb sunt marca Takero, adica productie proprie. Capota este din carbon masiv. Ca si celelalte modele, acesta se bucura de suspensie sport de circuit, dar si de un sistem de franare performant, cu discuri perforate si stantate, cu etriere ce au fiecare cate 8 pistonase. Motorul de aceasta data este turbo si a primit multe modificari, printre care un sistem complet de circulatie a aerului, care include un intercooler frontal.
Insa cel mai "salbatic" exemplar realizat de Takero este numit Takero's Super Lap, un Odissey RB2. Si asta pentru ca masina este una mai mult de circuit, decat de strada. Chiar daca multe guri rele spun ca este o risipa de bani, sa transformi un minivan intr-o masina de curse, rezultatul final este unic si foarte impresionant. Motor turbo de aproximativ 350 cp avem. Bodykit si eleron din carbon, avem. Frane uriase si suspensii speciale, exclusiv pentru uz pe circuit, avem. Interior de curse cu scaune scoica si roll-cage, avem.
Iata un exemplu de tuning ce sfideaza normalul. Dar tot ce este anormal, ne place la nebunie. De ce sa transformi un monovolum intr-o masina de curse? Pentru ca se poate si pentru ca nu o mai face nimeni. Dar uite ca Takero s-a gandit la asta si a trecut la fapte. Asta inseamna tuning adevarat, nu sa te iei dupa turma si sa faci ce face toata lumea.
Takero-San a modificat si 3 Honda Odissey, pe langa arsenalul de alte modele are producatorului celebru de masini JDM. Acesta a luat generatia cu numarul de 3 a minivanului, nume de cord RB1-RB2 si a supus cele 3 exemplare la tuning si modificari serioase.
Prima masina, care este si cea mai slab modificata, este un Odissey RB1 cu jante Volk Racing CE28N. Exteriorul este format dintr-un bodykit Noblesse Type SP, aripi late marca Takero si o capota de carbon cu aerisiri. Evident, printre modificarile tehnice se numara o suspensie sport si multe imbunatatiri ale performantelor motorului. Insa acest Odissey este singurul care nu este turbo, pastrandu-si motorul aspirat, dar cu ceva mai multi cai decat din fabrica.
Urmeaza un Odissey varianta "de mijloc", adica cu modificari mai multe sub capota si la exterior. Elementele de exterior ale acestui VAN alb sunt marca Takero, adica productie proprie. Capota este din carbon masiv. Ca si celelalte modele, acesta se bucura de suspensie sport de circuit, dar si de un sistem de franare performant, cu discuri perforate si stantate, cu etriere ce au fiecare cate 8 pistonase. Motorul de aceasta data este turbo si a primit multe modificari, printre care un sistem complet de circulatie a aerului, care include un intercooler frontal.
Insa cel mai "salbatic" exemplar realizat de Takero este numit Takero's Super Lap, un Odissey RB2. Si asta pentru ca masina este una mai mult de circuit, decat de strada. Chiar daca multe guri rele spun ca este o risipa de bani, sa transformi un minivan intr-o masina de curse, rezultatul final este unic si foarte impresionant. Motor turbo de aproximativ 350 cp avem. Bodykit si eleron din carbon, avem. Frane uriase si suspensii speciale, exclusiv pentru uz pe circuit, avem. Interior de curse cu scaune scoica si roll-cage, avem.
Iata un exemplu de tuning ce sfideaza normalul. Dar tot ce este anormal, ne place la nebunie. De ce sa transformi un monovolum intr-o masina de curse? Pentru ca se poate si pentru ca nu o mai face nimeni. Dar uite ca Takero s-a gandit la asta si a trecut la fapte. Asta inseamna tuning adevarat, nu sa te iei dupa turma si sa faci ce face toata lumea.
No comments:
Post a Comment