Chiar daca are 18 ani, nu sunt multi cei care se pot compara cu palmaresul sau de proiecte realizate pana acum. Este vorba de proiecte cu masini modificate, printre care se numara si celebrul BMW albastru cu GAJ la numar, un Mercedes Brabus S550 si un Hummer H3 in 3 culori. Iata ca a venit si vremea SUV-ului nemtesc, dar fabricat pentru piata americana. In acest caz, pe mana lui KYD a cazut un Volkswagen Touareg cu motor 4.2 litri V8, cu o putere de aproximativ 350 cp originali.
Acest Touareg nu a putut ramane asa cum a venit el din State, stoc si banal, cum dealtfel mai sunt pe strada cu zecile. Asadar au inceput sa fie comandate piesele, una cate una. Bara fata a venit de la Hofele Design si a mers de minune cu grila Royster Daylight. Capota a fost si ea modificata sa fie mai agresiva si sa dea de gol herghelia de cai ascunsi sub ea, cu ajutorul unui Power Dome. In spate, acum gasim un spoiler Je Design cu difuzor incorporat, flancat de cele 4 iesir ale evacuarii. Cat despre sunetul scos de acestea... no comment. Oare cum se aude motorul V8 cu evacuarea Borla?
Si chiar daca peisajul creat de acest Touareg nu pare unul complet, din pricina lipsei pragurilor laterale, e doar o chestiune de timp: pragurile au fost comandate si sunt pe drum, la fel si pleoapele pentru faruri!
Ceea ce scoate in evidenta masina cel mai mult, sunt insa jantele Wolfrace pe 20 de inch. Adica mari si generoase, asa cum ii sta bine oricarei masini cu un bodykit mare si atragator. Printre alte modificari ale masinii facute de KYD, se numara stopurile fumurii si vopseaua exterioara. Daca originala a fost un gri sobolan, acum este in doua culori, dupa o vopsire completa in alb si negru perlat. Nu-i rau deloc, mai ales ca se potriveste aceasta culoare cu elementele ce formeaza kitul exterior, iar contrastul alb/negru este unul care mereu atrage si este de succes.
Nici interiorul nu a fost lasat asa cum a iesit din fabrica. Nu prea se potriveau elementele ornamentale de interior din mahon cu kitul futurist si aspectul sportiv al masinii. Asa ca tot ce avea mahon pe el, a fost acoperit cu folie de carbon.
Pe partea tehnica, masina a primit cadou o coborare a suspensiei pneumatice. Nu e asa de usor cum faci la orice masina pe amortizoare si arcuri, dar s-a rezolvat si asta. A fost coborata cu 2 cm, dar cu ajutorul unor linkuri, proprietarul a reusit s-o mai coboare inca 3 cm. Sub capota, V8-ul de 4200 cmc a primit un soft si o pereche de filtre K&N, plus evacuarea Borla. Modificari putine, dar de efect, astfel ca puterea initiala a ajuns acum la 400 cp.
In afara de pragurile si pleoapele care vor completa bodykitul exterior, Kid mai are ceva planuri de viitor cu acest Touareg. Si cum niciodata nu strica mai multa putere, se pare ca vom vedea in viitor un compresor si o instalatie de azot montate pe acest V8. Probabil, puterea va ajunge pe la 550-600 cp.
Pe final, apreciem si ne place acest proiect. Insa vom reveni cu un update dupa completarea exteriorului si eventual, dupa o crestere de putere sub capota. Dar chiar si asa, acesta este un SUV reusit, ce de demonstreaza ca si masinile mari si masive pot deveni atragatoare si sportive.
Acest Touareg nu a putut ramane asa cum a venit el din State, stoc si banal, cum dealtfel mai sunt pe strada cu zecile. Asadar au inceput sa fie comandate piesele, una cate una. Bara fata a venit de la Hofele Design si a mers de minune cu grila Royster Daylight. Capota a fost si ea modificata sa fie mai agresiva si sa dea de gol herghelia de cai ascunsi sub ea, cu ajutorul unui Power Dome. In spate, acum gasim un spoiler Je Design cu difuzor incorporat, flancat de cele 4 iesir ale evacuarii. Cat despre sunetul scos de acestea... no comment. Oare cum se aude motorul V8 cu evacuarea Borla?
Si chiar daca peisajul creat de acest Touareg nu pare unul complet, din pricina lipsei pragurilor laterale, e doar o chestiune de timp: pragurile au fost comandate si sunt pe drum, la fel si pleoapele pentru faruri!
Ceea ce scoate in evidenta masina cel mai mult, sunt insa jantele Wolfrace pe 20 de inch. Adica mari si generoase, asa cum ii sta bine oricarei masini cu un bodykit mare si atragator. Printre alte modificari ale masinii facute de KYD, se numara stopurile fumurii si vopseaua exterioara. Daca originala a fost un gri sobolan, acum este in doua culori, dupa o vopsire completa in alb si negru perlat. Nu-i rau deloc, mai ales ca se potriveste aceasta culoare cu elementele ce formeaza kitul exterior, iar contrastul alb/negru este unul care mereu atrage si este de succes.
Nici interiorul nu a fost lasat asa cum a iesit din fabrica. Nu prea se potriveau elementele ornamentale de interior din mahon cu kitul futurist si aspectul sportiv al masinii. Asa ca tot ce avea mahon pe el, a fost acoperit cu folie de carbon.
Pe partea tehnica, masina a primit cadou o coborare a suspensiei pneumatice. Nu e asa de usor cum faci la orice masina pe amortizoare si arcuri, dar s-a rezolvat si asta. A fost coborata cu 2 cm, dar cu ajutorul unor linkuri, proprietarul a reusit s-o mai coboare inca 3 cm. Sub capota, V8-ul de 4200 cmc a primit un soft si o pereche de filtre K&N, plus evacuarea Borla. Modificari putine, dar de efect, astfel ca puterea initiala a ajuns acum la 400 cp.
In afara de pragurile si pleoapele care vor completa bodykitul exterior, Kid mai are ceva planuri de viitor cu acest Touareg. Si cum niciodata nu strica mai multa putere, se pare ca vom vedea in viitor un compresor si o instalatie de azot montate pe acest V8. Probabil, puterea va ajunge pe la 550-600 cp.
Pe final, apreciem si ne place acest proiect. Insa vom reveni cu un update dupa completarea exteriorului si eventual, dupa o crestere de putere sub capota. Dar chiar si asa, acesta este un SUV reusit, ce de demonstreaza ca si masinile mari si masive pot deveni atragatoare si sportive.
No comments:
Post a Comment