Brabus 700 BiturboBrabus este probabil cel mai cunoscut tuner Mercedes din istorie, iar al sau 700 Biturbo este fara doar si poate unul dintre cele mai puternice SLS-uri din intreaga lume. Pentru a se lauda cu o astfel de performanta, creatia companiei din Bottrop a fost inzestrata cu un kit biturbo si alte mici modificari, motorul V8 de 6.3 litri dezvoltand acum nu mai putin de 700 cai putere si 800 Nm. De asemenea, nici performantele nu sunt de neglijat, Brabus 700 Biturbo laudandu-se cu cifre precum 3.7 secunde pentru 0 - 100 km/h, 10.2 secunde pentru 0 - 200 km/h si viteza maxima de 340 km/h.
Din punct de vedere estetic, supercarul german beneficiaza de un body kit nu-tocmai-subtil, accentele de fibra de carbon contribuind din plin la prezenta factorului agresivitate. Mai mult de atat, suspensia a fost coborata cu aproximativ 30 de milimetri, in timp ce jantele masoara acum 20, respectiv 21 inci - fata/spate. Modificarile nu lipsesc nici de la interior, viitorii clienti urmand a fi serviti cu un program de personalizare fara limite.
Hamann Hawk
Cu un aspect inspirat din lumea sporturilor cu motor, extremul Hawk reprezinta un pas important in povestea Mercedes - Hamann. Recunoscuta in special pentru modificarea modelelor BMW, compania cu sediul in Laupheim este pregatita sa echipeze fiecare SLS AMG ce-i iese in cale cu un kit aerodinamic agresiv, compus din noi spoilere fata/spate, praguri laterale, extensii pentru aripi si un eleron urias pentru portbagaj. De asemenea, nu lipsesc nici accentele de fibra de carbon sau jantele pe 21 inci, rezultatul final urmand a fi vopsit intr-un Everose Gold - cel putin in cazul de fata. La interior, Hamann Hawk se bucura de piele, alcantara si fibra de carbon.
La capitolul motorizare, creatia din Laupheim impresioneaza printr-un motor V8 de 6.3 litri dotat cu unitate de control optimizata si sistem de evacuare realizat din titan. Drept urmare, fisa tehnica indica acum prezenta a 636 de cai putere si 680 Nm, valori suficiente pentru o acceleratie de la 0 la 100 km/h in numai 3.6 secunde si o viteza maxima de aproximativ 320 km/h.
Mansory Cormeum
Inconjurati in marea majoritate a timpului de supercaruri puternice, cei de la Mansory nu puteau trece cu privirea debutul unui model precum Mercedes SLS AMG. Asadar, pana la lansarea unui pachet de tuning nu a mai fost decat un singur pas. Cormeum se anunta a fi un proiect exclusivist, doar 15 exemplare urmand a fi construite. Principala atractie? Compania germana promite in compartimentul motor un plus de aproape 90 CP. Vrei mai mult de atat? Mansory Cormeum va fi disponibil si intr-o versiune de 800 cai putere!
In termeni stilistici, creatia companiei germane se va confrunta, cel mai probabil, cu nenumarate critici. Trecand insa peste acest aspect, precizam ca exteriorul a primit multiple modificari, precum spoiler fata cu prize de aer uriase, capota motor redesenata, noi praguri laterale, spoiler spate cu difuzor inclus si eleron pentru portbagaj. Mai mult de atat, extensiile pentru aripi ascund acum jante cu prindere centrala, acompaniate de o suspensie mai joasa cu pana la 20 de milimetri. De asemenea, cei mai vigilenti din fire vor observa si farurile a la Ferrari 599 GTB.
Kicherer SLS 63 Supersport GT
Imbracat intr-o folie finisata in negru mat, coborat cu ajutorul unei suspensii ajustabile si incaltat cu un set de jante pe 20, respectiv 21 inci - fata/spate, Kicherer SLS 63 Supersport GT impresioneaza inca de la prima aparitie. Indiferent de mediul in care debarca. De asemenea, lista cu modificari cuprinde si o noua grila frontala, prelungire pentru spoilerul fata, plus difuzor de aer pentru spoilerul spate, in timp ce interiorul se lauda cu multiple accesorii realizate din fibra de carbon.
Iar pachetul cu bunatati nu se incheie aici. Nici compartimentul motor nu a scapat neatins, motorul in opt cilindri livrand acum celui aflat la volan aproximativ 630 cai putere si 700 Nm. Ca performante, creatia tunerului german poate accelera de la 0 la 100 km/h in numai 3.5 secunde, in timp ce viteza maxima a fost limitata la 320 km/h. In plus, daca vine vorba de sunetul propulsorului, joaca s-a terminat...
Mercedes SLS AMG by MEC Design
Multi ar fi in stare sa ucida pentru noul Mercedes SLS AMG by MEC Design si nimeni nu ii poate condamna. Creatia tunerului german stie cum sa iasa in evidenta. Un nou spoiler cu prelungire si-a facut aparitia in partea din fata, partea din spate se bucura acum de prezenta unui nou spoiler cu difuzor inclus, iar noile praguri laterale nu lipsesc din meniu. Ba chiar mai mult de atat, nu vei trece cu privirea nici priza de aer pentru plafon sau cele doua eleroane - unul pentru plafon, unul pentru portbagaj. Finalul... finalul este (re)dat de jantele cu design in cinci spite, ce masoara 20, respectiv 21 inci - fata/spate. In plus, viitorii pot opta si pentru un sistem de evacuare cu patru tobe de esapament sau o suspensie hidraulica.
Desi nu avem nici un fel de idee daca s-au operat modificari si la nivelul magnificului propulsor V8, cunoastem ca noul SLS AMG by MEC Design beneficiaza de "decoratiuni interioare", precum volan in combinatie alcantara/fibra de carbon, covorase speciale si accente de fibra de carbon pozitionate la nivelul padelelor, pragurilor, consolei centrale, usilor si nu numai.
BONUS:
Mercedes SLS AMG by Vath
In cazul celor de la Vath, modificarile nu se observa cu ochiul liber, ci se simt cu fiecare bataie a inimii. Mai exact, creatia companiei germane se lauda cu componente complet functionale, prelungirea spoilerului fata si noile praguri laterale avand rol pur aerodinamic. In plus, atat cele doua, cat si eleronul original pentru portbagaj au fost realizate din fibra de carbon. Mai departe, un set de jante pe 20 inci a luat locul incaltarilor standard, in timp ce coborarea garzii la sol cu aproximativ 25 de milimetri va duce la imbunatatirea manevrabilitatii.
Sub capota, noul Mercedes SLS AMG by Vath este animat de un motor V8 de 6.3 litri usor modificat - mai exact, avem de-a face cu ECU optimizat si un nou sistem de evacuare, ce dezvolta 615 cai putere si 680 Nm. Performantele? De la 0 la 100 km/h in doar 3.6 secunde si o viteza maximad e 330 km/h!
Din punct de vedere estetic, supercarul german beneficiaza de un body kit nu-tocmai-subtil, accentele de fibra de carbon contribuind din plin la prezenta factorului agresivitate. Mai mult de atat, suspensia a fost coborata cu aproximativ 30 de milimetri, in timp ce jantele masoara acum 20, respectiv 21 inci - fata/spate. Modificarile nu lipsesc nici de la interior, viitorii clienti urmand a fi serviti cu un program de personalizare fara limite.
Hamann Hawk
Cu un aspect inspirat din lumea sporturilor cu motor, extremul Hawk reprezinta un pas important in povestea Mercedes - Hamann. Recunoscuta in special pentru modificarea modelelor BMW, compania cu sediul in Laupheim este pregatita sa echipeze fiecare SLS AMG ce-i iese in cale cu un kit aerodinamic agresiv, compus din noi spoilere fata/spate, praguri laterale, extensii pentru aripi si un eleron urias pentru portbagaj. De asemenea, nu lipsesc nici accentele de fibra de carbon sau jantele pe 21 inci, rezultatul final urmand a fi vopsit intr-un Everose Gold - cel putin in cazul de fata. La interior, Hamann Hawk se bucura de piele, alcantara si fibra de carbon.
La capitolul motorizare, creatia din Laupheim impresioneaza printr-un motor V8 de 6.3 litri dotat cu unitate de control optimizata si sistem de evacuare realizat din titan. Drept urmare, fisa tehnica indica acum prezenta a 636 de cai putere si 680 Nm, valori suficiente pentru o acceleratie de la 0 la 100 km/h in numai 3.6 secunde si o viteza maxima de aproximativ 320 km/h.
Mansory Cormeum
Inconjurati in marea majoritate a timpului de supercaruri puternice, cei de la Mansory nu puteau trece cu privirea debutul unui model precum Mercedes SLS AMG. Asadar, pana la lansarea unui pachet de tuning nu a mai fost decat un singur pas. Cormeum se anunta a fi un proiect exclusivist, doar 15 exemplare urmand a fi construite. Principala atractie? Compania germana promite in compartimentul motor un plus de aproape 90 CP. Vrei mai mult de atat? Mansory Cormeum va fi disponibil si intr-o versiune de 800 cai putere!
In termeni stilistici, creatia companiei germane se va confrunta, cel mai probabil, cu nenumarate critici. Trecand insa peste acest aspect, precizam ca exteriorul a primit multiple modificari, precum spoiler fata cu prize de aer uriase, capota motor redesenata, noi praguri laterale, spoiler spate cu difuzor inclus si eleron pentru portbagaj. Mai mult de atat, extensiile pentru aripi ascund acum jante cu prindere centrala, acompaniate de o suspensie mai joasa cu pana la 20 de milimetri. De asemenea, cei mai vigilenti din fire vor observa si farurile a la Ferrari 599 GTB.
Kicherer SLS 63 Supersport GT
Imbracat intr-o folie finisata in negru mat, coborat cu ajutorul unei suspensii ajustabile si incaltat cu un set de jante pe 20, respectiv 21 inci - fata/spate, Kicherer SLS 63 Supersport GT impresioneaza inca de la prima aparitie. Indiferent de mediul in care debarca. De asemenea, lista cu modificari cuprinde si o noua grila frontala, prelungire pentru spoilerul fata, plus difuzor de aer pentru spoilerul spate, in timp ce interiorul se lauda cu multiple accesorii realizate din fibra de carbon.
Iar pachetul cu bunatati nu se incheie aici. Nici compartimentul motor nu a scapat neatins, motorul in opt cilindri livrand acum celui aflat la volan aproximativ 630 cai putere si 700 Nm. Ca performante, creatia tunerului german poate accelera de la 0 la 100 km/h in numai 3.5 secunde, in timp ce viteza maxima a fost limitata la 320 km/h. In plus, daca vine vorba de sunetul propulsorului, joaca s-a terminat...
Mercedes SLS AMG by MEC Design
Multi ar fi in stare sa ucida pentru noul Mercedes SLS AMG by MEC Design si nimeni nu ii poate condamna. Creatia tunerului german stie cum sa iasa in evidenta. Un nou spoiler cu prelungire si-a facut aparitia in partea din fata, partea din spate se bucura acum de prezenta unui nou spoiler cu difuzor inclus, iar noile praguri laterale nu lipsesc din meniu. Ba chiar mai mult de atat, nu vei trece cu privirea nici priza de aer pentru plafon sau cele doua eleroane - unul pentru plafon, unul pentru portbagaj. Finalul... finalul este (re)dat de jantele cu design in cinci spite, ce masoara 20, respectiv 21 inci - fata/spate. In plus, viitorii pot opta si pentru un sistem de evacuare cu patru tobe de esapament sau o suspensie hidraulica.
Desi nu avem nici un fel de idee daca s-au operat modificari si la nivelul magnificului propulsor V8, cunoastem ca noul SLS AMG by MEC Design beneficiaza de "decoratiuni interioare", precum volan in combinatie alcantara/fibra de carbon, covorase speciale si accente de fibra de carbon pozitionate la nivelul padelelor, pragurilor, consolei centrale, usilor si nu numai.
BONUS:
Mercedes SLS AMG by Vath
In cazul celor de la Vath, modificarile nu se observa cu ochiul liber, ci se simt cu fiecare bataie a inimii. Mai exact, creatia companiei germane se lauda cu componente complet functionale, prelungirea spoilerului fata si noile praguri laterale avand rol pur aerodinamic. In plus, atat cele doua, cat si eleronul original pentru portbagaj au fost realizate din fibra de carbon. Mai departe, un set de jante pe 20 inci a luat locul incaltarilor standard, in timp ce coborarea garzii la sol cu aproximativ 25 de milimetri va duce la imbunatatirea manevrabilitatii.
Sub capota, noul Mercedes SLS AMG by Vath este animat de un motor V8 de 6.3 litri usor modificat - mai exact, avem de-a face cu ECU optimizat si un nou sistem de evacuare, ce dezvolta 615 cai putere si 680 Nm. Performantele? De la 0 la 100 km/h in doar 3.6 secunde si o viteza maximad e 330 km/h!
No comments:
Post a Comment