OFICIAL: Noul Jaguar XFR-S intra in scena!
Asteptarea a luat sfarsit! Anticipat de numeroase filme si fotografii spion, noul Jaguar XFR-S ni se dezvaluie astazi in toata splendoarea sa, in primele imagini oficiale.
Proiectat pentru a se lua la tranta cu ultimele generatii ale modelelor BMW M5 si Mercedes E63 AMG, cel mai salbatic automobil cu patru usi din istoria britanicilor de la Jaguar ascunde sub capota un propulsor V8 supraalimentat cu o capacitate cilindrica de cinci litri, numai bun pentru a pune la dispozitia celui aflat la volan undeva in jurul a 550 cai putere si 680 Newton-Metri. De asemenea, nu lipsesc de pe lista cu bunatati nici transmia ZF cu opt rapoarte si functie Quickshift sau diferentialul Active Differential Control, noul si mult-anticipatul XFR-S reusind astfel sa accelereze de la 0 la 100 km/h in doar 4.6 secunde. Viteza maxima? Aproximativ 300 kilometri pe ora!
Deloc surprinzator, intr-un mod la fel de impresionant se prezinta si aspectul exterior, designerii companiei din Coventry optand pentru numeroase artificii aerodinamice, precum spoilerul fata servit in compania unor prize uriase de aer, capota motorului ventilata, pragurile laterale restilizate, spoilerul spate inzestrat cu difuzor, respectiv eleronul de dimensiuni generoase atasat portbagajului. De asemenea, nu vor fi trecute cu vederea nici aripile latite, care gazduiesc acum jante forjate Varuna, ce masoara 20 inci.
In ceea ce priveste aspectul interior, se poate spune ca principala atractie este reprezentata de scaunele fata cu suport lateral considerabil, livrate la pachet impreuna cu insertii de piele ce imita fibra de carbon, accente de aluminiu si cusaturi contrastante. Important de precizat, cei care vor sa ia o mica pauza de la sunetul imbietor produs de V8-ul supraalimentat prezent la datorie pot apela oricand cu incredere la sistemul audio de inalta fidelitate din dotare. Un sistem audio semnat Meridian, dotat cu 18 difuzoare, functie surround si capabil de 825W.
Deloc surprinzator, intr-un mod la fel de impresionant se prezinta si aspectul exterior, designerii companiei din Coventry optand pentru numeroase artificii aerodinamice, precum spoilerul fata servit in compania unor prize uriase de aer, capota motorului ventilata, pragurile laterale restilizate, spoilerul spate inzestrat cu difuzor, respectiv eleronul de dimensiuni generoase atasat portbagajului. De asemenea, nu vor fi trecute cu vederea nici aripile latite, care gazduiesc acum jante forjate Varuna, ce masoara 20 inci.
In ceea ce priveste aspectul interior, se poate spune ca principala atractie este reprezentata de scaunele fata cu suport lateral considerabil, livrate la pachet impreuna cu insertii de piele ce imita fibra de carbon, accente de aluminiu si cusaturi contrastante. Important de precizat, cei care vor sa ia o mica pauza de la sunetul imbietor produs de V8-ul supraalimentat prezent la datorie pot apela oricand cu incredere la sistemul audio de inalta fidelitate din dotare. Un sistem audio semnat Meridian, dotat cu 18 difuzoare, functie surround si capabil de 825W.
No comments:
Post a Comment