Astazi, Opel sarbatoreste lansarea pe piata italiana a modelului ADAM in cadrul Salonului Auto de la Bologna (5-9 decembrie 2012), la standul dedicat acestui autovehicul de oras nou si elegant, campion in materie de personalizare. Standul ocupa o pozitie centrala reflectand importanta pietei italiene pentru noul autovehicul de oras elegant, de dimensiuni mici.
Aspectul modern, indraznet si colorat al
modelului ADAM, impreuna cu potentialul sau de personalizare aproape nelimitat,
asigura unicitatea fiecarui autovehicul ADAM. La salon sunt prezentate noua
versiuni ADAM: fiecare dintre acestea este complet diferita de celelalte,
datorita combinatiei unice intre interior, elemente de decor si culori pentru
caroserie. Acest fapt subliniaza inca o data potentialul de personalizare urias
al modelului ADAM. ADAM combina designul modern si noul sistem infotainment
IntelliLink de la Opel, ce ii permite posesorului sa
integreze smartphone-ul in autovehicul, transformand modelul in cel mai bine
conectat autovehicul de mici dimensiuni. Dimensiunile compacte fac modelul ADAM
deosebit de atractiv pentru piata italiana, acesta fiind proiectat special
pentru tineri sau pentru cei cu sufletul tanar.
Prin lansarea ADAM in Italia, Opel isi consolideaza portofoliul de produse prezente pe aceasta piata, dar satisface si cerintele clientilor italieni, ce cumpara din ce in ce mai frecvent modele din segmentele A si B. Pana in prezent, oferta marcii Opel pentru segmentul A a fost modelul Agila - un autovehicul din categoria minifurgon, flexibil si functional, destinat unui stil de viata activ, specific orasului. Cu o lungime de 3,70 metri, modelul ADAM extinde aceasta gama printr-o solutie pozitionata in mijlocul segmentului, acoperind de asemenea piata italiana care urmeaza tendintele si care se afla in crestere.
Designul inovator al modelului ADAM se imbina cu calitatea premium si tehnologiile inovatoare, precum sistemul IntelliLink, asistentul la parcare de ultima generatie, asistentul pentru monitorizarea unghiului mort lateral cu alarma si servodirectia cu mod CITY actionat printr-o simpla apasare de buton.
Conform expertilor, modernul segment A in care se pozitioneaza modelul ADAM va continua sa creasca in urmatorii cativa ani. Din 2000, vanzarile de autovehicule elegante din segmentul A (cu o lungime de aproximativ 3,70 m) au crescut cu aproximativ 30% si cele de lux din segmentul B (cu o lungime de aproximativ 4,0 m) cu peste 110%. In 2011, aproape 630.000 de unitati din aceste modele la moda au fost inmatriculate in Europa, fata de 450.000 in 2008. Opel si-a propus sa cucereasca piata autovehiculelor de mici dimensiuni, aflata in crestere, cu ajutorul modelului ADAM. Cererea de autovehicule de dimensiuni mici este deosebit de mare in Italia. Din acest motiv este foarte probabil ca Italia sa devina piata principala pentru modelul ADAM.
ADAM pe scurt
Mic dar cu latime considerabila, modelul ADAM are aproape 3,70 m lungime si 1,72 m latime (fara oglinzile exterioare). Desi modelul elegant cu trei usi este perfect pentru oras, dinamica sa de conducere, inclusiv sasiul si directia, asigura placerea conducerii si agilitate in orice situatie. Habitaclul modelului ADAM ofera spatiu pentru pana la patru persoane, pasagerii si soferul beneficiind de o atmosfera premium.
De asemenea, modelul ADAM al Opel ofera tehnologii premium specifice segmentelor superioare, precum noul sistem infotainment IntelliLink ce integreaza smartphone-ul utilizatorului in autovehicul (cu sistem Android si Apple iOS). Alte elemente care transforma ADAM intr-un autovehicul ideal pentru oras sunt noua generatie a sistemului de asistenta la parcare, care parcheaza automat autovehiculul, asistentul pentru monitorizarea unghiului mort lateral cu alarma, precum si servodirectia cu un mod CITY actionat printr-o simpla apasare de buton.
Un configurator printr-o simpla atingere "Touch and View"
ADAM va ajunge in reprezentantele auto italiene la inceputul anului 2013. In alte state europene, nivelul de interes fata de noul autovehicul Opel din segmentul A a fost foarte ridicat. Conform ultimelor date, atat clientii potentiali, cat si cei existenti au incercat aproximativ 80.000 de combinatii diferite cu ajutorul configuratorului online Opel.
De asemenea, in cadrul Salonului Auto de la Bologna va fi deschis registrul de comenzi pentru ADAM pe piata italiana. Datorita tehnologiei "Touch and View" a sistemului de configurare, clientii isi vor putea configura propriul autovehicul ADAM. In loc sa isi configureze autovehiculul in fata unui ecran, clientii fac acest lucru atingand efectiv autovehiculele prezente la standul amenajat in cadrul Salonului Auto de la Bologna. Astfel, experienta vizuala oferita de configurator va fi imbogatita de experienta tactila in timp real.
Configuratorul intra imediat in actiune atunci cand sunt atinse anumite puncte sensibile de pe suprafata autovehiculului. Aceste puncte sunt vizibile si pot fi accesate si de pe ecranul configuratorului.
ADAM & Glamour
Salonul Auto de la Bologna a gazduit un eveniment special, intitulat "Glamour & ADAM". Evenimentul a fost conceput pentru a ilustra cele trei universuri de echipare, ADAM GLAM, ADAM SLAM si ADAM JAM. Standul Opel a fost transformat intr-un podium pe care modelele au fost rugate sa pozeze, fiind fotografiate in scopul realizarii unei prezentari artistice a celor trei stiluri diferite asociate cu cele trei versiuni ale modelului ADAM: ADAM GLAM (elegant), ADAM SLAM (sportiv) si JAM (original). Vizitatorii au avut ocazia sa se fotografieze alaturi de modele, conform gusturilor in materie de stil ale fiecaruia dintre ei. O selectie de fotografii va fi postata pe pagina web ADAM & Glamour.
Cea de-a 37-a editie a Salonului Auto de la Bologna, inclusa in acest an in calendarul OICA (Organizatia Internationala a Constructorilor de Automobile), are loc in locatia Bologna Fiere si se va incheia pe 9 decembrie. Accesul presei si al reprezentantilor industriei auto se va face pe 4 decembrie. Accesul publicului va fi permis pe 5 decembrie. In cadrul salonului auto organizat anul trecut au fost inregistrati peste 856.000 de vizitatori - mai mult cu sapte la suta fata de 2010.
Prin lansarea ADAM in Italia, Opel isi consolideaza portofoliul de produse prezente pe aceasta piata, dar satisface si cerintele clientilor italieni, ce cumpara din ce in ce mai frecvent modele din segmentele A si B. Pana in prezent, oferta marcii Opel pentru segmentul A a fost modelul Agila - un autovehicul din categoria minifurgon, flexibil si functional, destinat unui stil de viata activ, specific orasului. Cu o lungime de 3,70 metri, modelul ADAM extinde aceasta gama printr-o solutie pozitionata in mijlocul segmentului, acoperind de asemenea piata italiana care urmeaza tendintele si care se afla in crestere.
Designul inovator al modelului ADAM se imbina cu calitatea premium si tehnologiile inovatoare, precum sistemul IntelliLink, asistentul la parcare de ultima generatie, asistentul pentru monitorizarea unghiului mort lateral cu alarma si servodirectia cu mod CITY actionat printr-o simpla apasare de buton.
Conform expertilor, modernul segment A in care se pozitioneaza modelul ADAM va continua sa creasca in urmatorii cativa ani. Din 2000, vanzarile de autovehicule elegante din segmentul A (cu o lungime de aproximativ 3,70 m) au crescut cu aproximativ 30% si cele de lux din segmentul B (cu o lungime de aproximativ 4,0 m) cu peste 110%. In 2011, aproape 630.000 de unitati din aceste modele la moda au fost inmatriculate in Europa, fata de 450.000 in 2008. Opel si-a propus sa cucereasca piata autovehiculelor de mici dimensiuni, aflata in crestere, cu ajutorul modelului ADAM. Cererea de autovehicule de dimensiuni mici este deosebit de mare in Italia. Din acest motiv este foarte probabil ca Italia sa devina piata principala pentru modelul ADAM.
ADAM pe scurt
Mic dar cu latime considerabila, modelul ADAM are aproape 3,70 m lungime si 1,72 m latime (fara oglinzile exterioare). Desi modelul elegant cu trei usi este perfect pentru oras, dinamica sa de conducere, inclusiv sasiul si directia, asigura placerea conducerii si agilitate in orice situatie. Habitaclul modelului ADAM ofera spatiu pentru pana la patru persoane, pasagerii si soferul beneficiind de o atmosfera premium.
De asemenea, modelul ADAM al Opel ofera tehnologii premium specifice segmentelor superioare, precum noul sistem infotainment IntelliLink ce integreaza smartphone-ul utilizatorului in autovehicul (cu sistem Android si Apple iOS). Alte elemente care transforma ADAM intr-un autovehicul ideal pentru oras sunt noua generatie a sistemului de asistenta la parcare, care parcheaza automat autovehiculul, asistentul pentru monitorizarea unghiului mort lateral cu alarma, precum si servodirectia cu un mod CITY actionat printr-o simpla apasare de buton.
Un configurator printr-o simpla atingere "Touch and View"
ADAM va ajunge in reprezentantele auto italiene la inceputul anului 2013. In alte state europene, nivelul de interes fata de noul autovehicul Opel din segmentul A a fost foarte ridicat. Conform ultimelor date, atat clientii potentiali, cat si cei existenti au incercat aproximativ 80.000 de combinatii diferite cu ajutorul configuratorului online Opel.
De asemenea, in cadrul Salonului Auto de la Bologna va fi deschis registrul de comenzi pentru ADAM pe piata italiana. Datorita tehnologiei "Touch and View" a sistemului de configurare, clientii isi vor putea configura propriul autovehicul ADAM. In loc sa isi configureze autovehiculul in fata unui ecran, clientii fac acest lucru atingand efectiv autovehiculele prezente la standul amenajat in cadrul Salonului Auto de la Bologna. Astfel, experienta vizuala oferita de configurator va fi imbogatita de experienta tactila in timp real.
Configuratorul intra imediat in actiune atunci cand sunt atinse anumite puncte sensibile de pe suprafata autovehiculului. Aceste puncte sunt vizibile si pot fi accesate si de pe ecranul configuratorului.
ADAM & Glamour
Salonul Auto de la Bologna a gazduit un eveniment special, intitulat "Glamour & ADAM". Evenimentul a fost conceput pentru a ilustra cele trei universuri de echipare, ADAM GLAM, ADAM SLAM si ADAM JAM. Standul Opel a fost transformat intr-un podium pe care modelele au fost rugate sa pozeze, fiind fotografiate in scopul realizarii unei prezentari artistice a celor trei stiluri diferite asociate cu cele trei versiuni ale modelului ADAM: ADAM GLAM (elegant), ADAM SLAM (sportiv) si JAM (original). Vizitatorii au avut ocazia sa se fotografieze alaturi de modele, conform gusturilor in materie de stil ale fiecaruia dintre ei. O selectie de fotografii va fi postata pe pagina web ADAM & Glamour.
Cea de-a 37-a editie a Salonului Auto de la Bologna, inclusa in acest an in calendarul OICA (Organizatia Internationala a Constructorilor de Automobile), are loc in locatia Bologna Fiere si se va incheia pe 9 decembrie. Accesul presei si al reprezentantilor industriei auto se va face pe 4 decembrie. Accesul publicului va fi permis pe 5 decembrie. In cadrul salonului auto organizat anul trecut au fost inregistrati peste 856.000 de vizitatori - mai mult cu sapte la suta fata de 2010.
No comments:
Post a Comment