Germanul Audi A5 nu este un mare specialist al intrecerilor pe 402 metri. In plus, nici macar nu a fost creat cu acest scop in minte.
Dar asta nu inseamna neaparat ca un exemplar al coupe-ului din Ingolstadt nu ar putea deveni, candva, un respectat si iubit Rege al Drag-ului. Pentru o astfel de transformare insa, sunt necesare nu doar modificari radicale, ci si prezenta unor maini extrem de talentate / pricepute. Iar aici intra in scena compania suedeza Eklund Racing.
Principalele indicii? Sub capota, un monstruos motor in cinci cilindri, dotat cu turbina, NOS si alte mici bunatati. Dupa cum se zvoneste, puterea maxima ar trebui sa se invarta undeva in jurul a nu mai putin de 1.000 cai putere, toti transmisi exclusiv rotilor spate. Suna... extrem, nu-i asa? Iar asta nu e tot. Asa cum se cuvine in cazul unui dominator al curselor pe 402 metri, interiorul a fost inlaturat in totalitate si apoi inzestrat doar cu cele necesare - stii si tu, scaun, volan, pedale, etc.
Dar asta nu inseamna neaparat ca un exemplar al coupe-ului din Ingolstadt nu ar putea deveni, candva, un respectat si iubit Rege al Drag-ului. Pentru o astfel de transformare insa, sunt necesare nu doar modificari radicale, ci si prezenta unor maini extrem de talentate / pricepute. Iar aici intra in scena compania suedeza Eklund Racing.
Principalele indicii? Sub capota, un monstruos motor in cinci cilindri, dotat cu turbina, NOS si alte mici bunatati. Dupa cum se zvoneste, puterea maxima ar trebui sa se invarta undeva in jurul a nu mai putin de 1.000 cai putere, toti transmisi exclusiv rotilor spate. Suna... extrem, nu-i asa? Iar asta nu e tot. Asa cum se cuvine in cazul unui dominator al curselor pe 402 metri, interiorul a fost inlaturat in totalitate si apoi inzestrat doar cu cele necesare - stii si tu, scaun, volan, pedale, etc.
No comments:
Post a Comment