Mai departe, cu tot cu cele doua BMW-uri, vorbim de pasiune pentru masini. Un E30 Cabrio si un E36 Coupe, ambele aranjate, la o sedinta foto urbana (nimic pretentios). Ambele masini ingrijite si lucrate cu mare atentie si cu destul efort. In plus, avem aici dovada finala ca pisicile si ursii se inteleg de minune.
E30-ul negru il are ca proprietar pe Olimpiu Mihai si se lauda in prezentare cu un kit exterior MTechnik 2, stopuri Dectane smoked, faruri Depo smoked, plus un set de angel eyes OEM. Vopseaua, un negru perlat, simplu si de efect. Avem si jante AZEV cu 7.5J pe fata si 9J pe spate, puse bine in evidenta de suspensia sport de la KW. Motorul a trecut printr-o reconditionare totala, ocazie cu care a primit si un capac culbutori polisat. Mai punem la numaratoare un strut-bar de la Miher, niste xenoane, folie omologata, un interior Recaro in piele gri, volan sport, MP3 Alpine si subwoofer, plus o toba finala de la Borla si brusc avem senzatia ca "stock" nu mai e un termen chiar potrivit pentru descrierea masinii. E drept, nu e avion japan style, dar in alta ordine de idei, cam asa trebuie sa arate un urs curat. Avand in vedere ca e cabrio si e vara... e greu sa gasesti o potrivire mai buna!
O generatie mai tarziu, pisica lui Claudiu Mihai. A trecut prin ceva mai multe etape la capitolul modificari. La scurt timp dupa ce a terminat un exterior 100% custom realizat de Ufo Customs (Cluj-Napoca) l-a cuprins febra "Stance Works". Avea pisica frumoasa, eleganta si desoebita, dar gandul lui tragea totusi la termeni de genul "clean, stock, jos, jante... stance".
Proiectul este in lucru dar avand in vedere pasii facuti deja, directia e buna, fara discutii. Tot din segmentul "stock" avem si aici un kit MTechnik, mai putin bara spate care are adaugat doar difuzorul M. Pragurile vin de la Luxory. Grila e de facelift, incadrata de faruri ZKW cu angel eyes si sticle galbene pe faza lunga. Numai bine la pachet cu proiectoarele galbene. Pozitiile sunt ca cele "de State" iar stopurile sunt OEM, smoked. Mai punem si aici niste xenoane, folia de pe geamuri si toba sport (kitul minim de supravietuire pentru un BMW, alaturi de angeg eyes, se pare) si incheiem lista cu detalii.
Cireasa de pe exterior vine sub forma jantelor BBS RC cu buza polisata si centru alb, evidentiate si ele de suspensia sport fixa. Tot ce a mai ramas din vechiul aspect este portbagajul in stil CSL. Care nu arata rau pe vechiul exterior, si care se incadreaza bine si in noua interpretare. La sfarsit de lista, Claudiu a scris "To be continued..." Asadar, in Team CSR se lucreaza in continuare la masini bune, iar pisica asta e una dintre ele. Asteptam varianta finala!
E30-ul negru il are ca proprietar pe Olimpiu Mihai si se lauda in prezentare cu un kit exterior MTechnik 2, stopuri Dectane smoked, faruri Depo smoked, plus un set de angel eyes OEM. Vopseaua, un negru perlat, simplu si de efect. Avem si jante AZEV cu 7.5J pe fata si 9J pe spate, puse bine in evidenta de suspensia sport de la KW. Motorul a trecut printr-o reconditionare totala, ocazie cu care a primit si un capac culbutori polisat. Mai punem la numaratoare un strut-bar de la Miher, niste xenoane, folie omologata, un interior Recaro in piele gri, volan sport, MP3 Alpine si subwoofer, plus o toba finala de la Borla si brusc avem senzatia ca "stock" nu mai e un termen chiar potrivit pentru descrierea masinii. E drept, nu e avion japan style, dar in alta ordine de idei, cam asa trebuie sa arate un urs curat. Avand in vedere ca e cabrio si e vara... e greu sa gasesti o potrivire mai buna!
O generatie mai tarziu, pisica lui Claudiu Mihai. A trecut prin ceva mai multe etape la capitolul modificari. La scurt timp dupa ce a terminat un exterior 100% custom realizat de Ufo Customs (Cluj-Napoca) l-a cuprins febra "Stance Works". Avea pisica frumoasa, eleganta si desoebita, dar gandul lui tragea totusi la termeni de genul "clean, stock, jos, jante... stance".
Proiectul este in lucru dar avand in vedere pasii facuti deja, directia e buna, fara discutii. Tot din segmentul "stock" avem si aici un kit MTechnik, mai putin bara spate care are adaugat doar difuzorul M. Pragurile vin de la Luxory. Grila e de facelift, incadrata de faruri ZKW cu angel eyes si sticle galbene pe faza lunga. Numai bine la pachet cu proiectoarele galbene. Pozitiile sunt ca cele "de State" iar stopurile sunt OEM, smoked. Mai punem si aici niste xenoane, folia de pe geamuri si toba sport (kitul minim de supravietuire pentru un BMW, alaturi de angeg eyes, se pare) si incheiem lista cu detalii.
Cireasa de pe exterior vine sub forma jantelor BBS RC cu buza polisata si centru alb, evidentiate si ele de suspensia sport fixa. Tot ce a mai ramas din vechiul aspect este portbagajul in stil CSL. Care nu arata rau pe vechiul exterior, si care se incadreaza bine si in noua interpretare. La sfarsit de lista, Claudiu a scris "To be continued..." Asadar, in Team CSR se lucreaza in continuare la masini bune, iar pisica asta e una dintre ele. Asteptam varianta finala!
No comments:
Post a Comment