Am mai avut prezentate cateva Dacii Logan, dar aceasta de la Sibiu este printre cele mai reusite. Si asta pentru ca nu epateaza si nu zice deloc: Uita-te la mine ce tare sunt!
Masina este un Logan 1.4, avand sub capota cea mai mica motorizare din oferta Dacia, dar asta nu l-a impiedicat pe Vasi sa apeleze la o remapare si sa mai castige cativa caluti. Acum motorul are 82 cp - nu sunt multi, dar nici masina nu are pretentii de competitii. Insa nu sub capota se afla marile modificari, ci pe partea estetica.
Vasi a inceput sa modifice acest Logan fabricat in 2008 cu niste stopuri fumurii si o folie de geamuri. Insa nu s-a oprit asa repede. La exterior regasim un kit complet original Dacia, ce cuprinde praguri, spoiler spate si bara fata. Insa ca sa arate bine, niste arcuri H&R au fost montate, ca sa coboare garda la sol cu 5,5 cm pe fata si 7 pe spate. Tot la exterior mai gasim si un set de jante OZ Hydra care au fost vopsite in culoarea masinii, pe 17 inch. Asta da asortare! Si ca sa terminam cu ce putem admira la exterior, mai mentionam portbagajul clean.
La interior gasim si mai multe modificari! Sa incepem cu cele practice, mai ales pe timp de iarna. Este vorba de un sistem de incalzire in scaune - optiune care nu a existat niciodata in oferta Dacia. Incalzirea scaunelor se face atat in fata cat si in spate. Tot ceva practic este un modul care inchide geamurile din telecomanda, la fel si deschiderea portbagajului. Cam ca la orice Audi sau BMW care se respecta. In plus, si la capota motorului si la portbagaj au fost instalate telescoape. Poate nu se vad, dar se simt!
Inauntru mai gasim un panou de ceasuri argintiu, dar si tot bordul iluminat cu leduri, la fel si butoanele. Iar sub scaune, oriunde te uiti, picioarele iti vor fi luminate de leduri albastre. Volanul este Renault, la fel si sigla de pe grila frontala a masinii. Adica daca nu te uiti bine, ai jura ca e vorba de un Renault! Nici muzica nu a fost neglijata, pentru ca acum in Logan se aude sunetul dintr-un sistem audio-multimedia complet, format din amplificator si subwoofer Magnat, DVD-player cu ecran retractabil in bord si doua ecrane LCD in tetiere. Tot la ecrane este legata si camera de marsarier instalata de Vasi, numai buna ca sa vezi cum parchezi in locurile stramte.
Si daca ne intoarcem putin la exterior, ultimele modificari au fost niste faruri cu lupe bixenon si o toba sport. Farurile cu xenon care au si lupe???? Bravo, nota 10! Inseamna ca masina asta nu ii orbeste pe alti soferi care merg pe strada, cum fac cei care isi monteaza doar becurile cu xenon pe faruri normale. Cat despre toba sport... este montata doar pentru a mai incanta putin urechile trecatorilor, nu?
Masina lui Vasi este inscrisa in doua cluburi de pasionati ai marcii Dacia: Logan Club Romania si Dacia Club Europa. Cel din urma are sediul in Germania, loc unde Vasi cu masina lui participa de 3 ani la intalnirea internationala dedicata tuturor modelelor de Dacia.
In Romania, acest Logan a primit la concursurile de tuning doua premii de "Best Autohton". Si nici nu e de mirare de ce!
Masina este un Logan 1.4, avand sub capota cea mai mica motorizare din oferta Dacia, dar asta nu l-a impiedicat pe Vasi sa apeleze la o remapare si sa mai castige cativa caluti. Acum motorul are 82 cp - nu sunt multi, dar nici masina nu are pretentii de competitii. Insa nu sub capota se afla marile modificari, ci pe partea estetica.
Vasi a inceput sa modifice acest Logan fabricat in 2008 cu niste stopuri fumurii si o folie de geamuri. Insa nu s-a oprit asa repede. La exterior regasim un kit complet original Dacia, ce cuprinde praguri, spoiler spate si bara fata. Insa ca sa arate bine, niste arcuri H&R au fost montate, ca sa coboare garda la sol cu 5,5 cm pe fata si 7 pe spate. Tot la exterior mai gasim si un set de jante OZ Hydra care au fost vopsite in culoarea masinii, pe 17 inch. Asta da asortare! Si ca sa terminam cu ce putem admira la exterior, mai mentionam portbagajul clean.
La interior gasim si mai multe modificari! Sa incepem cu cele practice, mai ales pe timp de iarna. Este vorba de un sistem de incalzire in scaune - optiune care nu a existat niciodata in oferta Dacia. Incalzirea scaunelor se face atat in fata cat si in spate. Tot ceva practic este un modul care inchide geamurile din telecomanda, la fel si deschiderea portbagajului. Cam ca la orice Audi sau BMW care se respecta. In plus, si la capota motorului si la portbagaj au fost instalate telescoape. Poate nu se vad, dar se simt!
Inauntru mai gasim un panou de ceasuri argintiu, dar si tot bordul iluminat cu leduri, la fel si butoanele. Iar sub scaune, oriunde te uiti, picioarele iti vor fi luminate de leduri albastre. Volanul este Renault, la fel si sigla de pe grila frontala a masinii. Adica daca nu te uiti bine, ai jura ca e vorba de un Renault! Nici muzica nu a fost neglijata, pentru ca acum in Logan se aude sunetul dintr-un sistem audio-multimedia complet, format din amplificator si subwoofer Magnat, DVD-player cu ecran retractabil in bord si doua ecrane LCD in tetiere. Tot la ecrane este legata si camera de marsarier instalata de Vasi, numai buna ca sa vezi cum parchezi in locurile stramte.
Si daca ne intoarcem putin la exterior, ultimele modificari au fost niste faruri cu lupe bixenon si o toba sport. Farurile cu xenon care au si lupe???? Bravo, nota 10! Inseamna ca masina asta nu ii orbeste pe alti soferi care merg pe strada, cum fac cei care isi monteaza doar becurile cu xenon pe faruri normale. Cat despre toba sport... este montata doar pentru a mai incanta putin urechile trecatorilor, nu?
Masina lui Vasi este inscrisa in doua cluburi de pasionati ai marcii Dacia: Logan Club Romania si Dacia Club Europa. Cel din urma are sediul in Germania, loc unde Vasi cu masina lui participa de 3 ani la intalnirea internationala dedicata tuturor modelelor de Dacia.
In Romania, acest Logan a primit la concursurile de tuning doua premii de "Best Autohton". Si nici nu e de mirare de ce!
No comments:
Post a Comment