Dupa experienta numita Trofeul Andros si toate rezultate pozitive obtinute in cadrul acestei competitii, Dacia a pornit in cautarea unei noi provocari. O provocare ca nici una alta. Iar de la zapada la macadam nu a mai fost decat un singur pas. Constructorul roman s-a orientat catre Pikes Peak sau, altfel spus, catre cea mai periculoasa coasta din lume. Primejdioasa misiune i-a revenit aceluiasi Duster, care a fost modificat intr-un mod radical, pentru a face fata acestei extreme provocari - mai exact, impresionantul bolid se lauda cu nu mai putin de 850 cai putere si o greutate de aproximativ 950 de kilograme. La volan, nimeni altul decat Jean-Philippe Dayraut, adversarul lui Alain Prost din competitia Trofeul Andros.
Asteptarea a fost ucigatoare, insa in cele din urma aceasta a luat sfarsit. Duminica, pe data de 26 iunie 2011, Dacia Duster No Limit a debarcat la Pikes Peak International Hill Climb 2011 si a pornit in cucerirea coastei americane ce numara aproximativ 20 de kilometri lungime. Cinci masini au luat startul la categoria Unlimited, insa doar trei au ajuns la final, printre care si deja-celebrul model al constructorului roman. Rezultatul? Un timp de 10:17.707, ceea ce se traduce intr-un impresionant loc trei. Sau, in alta ordine de idei, un loc pe podium obtinut inca de la participare. Nu-i rau, nu-i rau deloc...
Asadar, incet dar sigur, Dacia incepe sa isi faca un renume si in lumea sporturilor cu motor. In plus, speram ca Duster-ul sa participe de acum incolo, an de an, si la Pikes Peak, si nu doar la Trofeul Andros. Pana la urmatoarea editie insa, nu putem decat sa-i felicitam pe toti cei implicati in acest proiect. Ne-au facut inca o data mandri de faptul ca suntem romani.
Asteptarea a fost ucigatoare, insa in cele din urma aceasta a luat sfarsit. Duminica, pe data de 26 iunie 2011, Dacia Duster No Limit a debarcat la Pikes Peak International Hill Climb 2011 si a pornit in cucerirea coastei americane ce numara aproximativ 20 de kilometri lungime. Cinci masini au luat startul la categoria Unlimited, insa doar trei au ajuns la final, printre care si deja-celebrul model al constructorului roman. Rezultatul? Un timp de 10:17.707, ceea ce se traduce intr-un impresionant loc trei. Sau, in alta ordine de idei, un loc pe podium obtinut inca de la participare. Nu-i rau, nu-i rau deloc...
Asadar, incet dar sigur, Dacia incepe sa isi faca un renume si in lumea sporturilor cu motor. In plus, speram ca Duster-ul sa participe de acum incolo, an de an, si la Pikes Peak, si nu doar la Trofeul Andros. Pana la urmatoarea editie insa, nu putem decat sa-i felicitam pe toti cei implicati in acest proiect. Ne-au facut inca o data mandri de faptul ca suntem romani.
No comments:
Post a Comment