Americanii de la Fluid MotorUnion sunt specializati pe tuning al unor marci mai exclusive, precum BMW, Mercedes-Benz si Lamborghini. De aceasta data au reusit insa sa faca o opera de arta dintr-un motor de BMW M3, caroserie E92.
Motorul aspirat de 4 litri ce produce in varianta de serie 420 cp a primit o admisie de aer ceva mai speciala. Mai precis, fiecare cilindru in parte se bucura acum de o trompeta din aluminiu, asa cum aveau odinioara masinile puternice pe carburatoare. Cu ajutorul programului AutoCad au trecut de la schita, la realitate.
Motorul a primit un set de 8 admisii din aluminiu independente din aluminiu 6061, un aliaj folosit in industria aeronautica. Insa cireasa de pe tort este sistemul Aquamist cu metanol, ce stropeste direct in aceste admisii. Suportul si diuzele de spray sunt realizate tot din aluminiu, dar arata extrem de frumos si de futurist. Acestea sunt conectate la un rezervor plasat intre cele doua seturi de admisii.
Nu stim nimic despre surplusul de putere pe care l-a obtinut acum acest BMW M3, dar stim un singur lucru: arata al naibii de bine! Ba chiar am putea baga mana in foc, ca proprietarul acestei masini va merge cu masina fara capota la motor, mandrindu-se cu opera de arta instalata pe cei 8 cilindri ai motorului.
Motorul aspirat de 4 litri ce produce in varianta de serie 420 cp a primit o admisie de aer ceva mai speciala. Mai precis, fiecare cilindru in parte se bucura acum de o trompeta din aluminiu, asa cum aveau odinioara masinile puternice pe carburatoare. Cu ajutorul programului AutoCad au trecut de la schita, la realitate.
Motorul a primit un set de 8 admisii din aluminiu independente din aluminiu 6061, un aliaj folosit in industria aeronautica. Insa cireasa de pe tort este sistemul Aquamist cu metanol, ce stropeste direct in aceste admisii. Suportul si diuzele de spray sunt realizate tot din aluminiu, dar arata extrem de frumos si de futurist. Acestea sunt conectate la un rezervor plasat intre cele doua seturi de admisii.
Nu stim nimic despre surplusul de putere pe care l-a obtinut acum acest BMW M3, dar stim un singur lucru: arata al naibii de bine! Ba chiar am putea baga mana in foc, ca proprietarul acestei masini va merge cu masina fara capota la motor, mandrindu-se cu opera de arta instalata pe cei 8 cilindri ai motorului.
No comments:
Post a Comment