Nu mai reprezinta nici un secret pentru nimeni. Recent-lansatul BMW Seria 1 M este fara doar si poate unul dintre cele mai dorite modele ale momentului, impresionantul coupe bavarez cucerind audienta cu un motor twin-turbo de 3.0 litri si 340 CP.
Mai mult de atat, tractiunea spate nu lipseste din meniu, greutatea a fost pastrata la limita celor 1.570 kilograme, iar clasica transmisie manuala in sase trepte contribuie din plin la livrarea senzatiilor extreme. Asa cum era de asteptat, rezultatul final este mai mult decat dramatic, fisa tehnica gazduind cifre magice precum acceleratie de la 0 la 100 km/h in doar 4.9 secunde, viteza maxima limitata la 250 km/h si un tur parcurs la Nurburgring in 8 minute si 15 secunde. Sa nu uitam insa de acea parte cu driftul...
Mai mult de atat, tractiunea spate nu lipseste din meniu, greutatea a fost pastrata la limita celor 1.570 kilograme, iar clasica transmisie manuala in sase trepte contribuie din plin la livrarea senzatiilor extreme. Asa cum era de asteptat, rezultatul final este mai mult decat dramatic, fisa tehnica gazduind cifre magice precum acceleratie de la 0 la 100 km/h in doar 4.9 secunde, viteza maxima limitata la 250 km/h si un tur parcurs la Nurburgring in 8 minute si 15 secunde. Sa nu uitam insa de acea parte cu driftul...
No comments:
Post a Comment