In versiunea MTM, raspunsul este afirmativ. Celebra companie germana a sosit la intalnirea supercarurilor din sudul Italiei cu un exemplar al noului Audi A1 care, la prima vedere, nu anunta nimic - in afara celor cateva stickere prezente la nivelul exteriorului.
Totusi, dupa testul de viteza sustinut pe circuitul de la Nardo, intreaga suflare a ramas muta de uimire - micul model din Ingolstadt a accelerat de la 0 la 100 km/h in doar 4.5 secunde, configuratia in forma de oval a pistei permitandu-i vitezometrului sa urce pana la 324 km/h!
Secretul din spatele acestor cifre? Impresionanta creatie a nemtilor de la MTM ascunde sub capota nu mai putin de 500 cai putere si 600 Nm, valori transmise exclusiv rotilor fata prin intermediul unei cutii manuale in sase rapoarte. De asemenea, extremul Audi A1 Nardo Edition se bucura si de prezenta unor jante acoperite cu capace speciale, pentru imbunatatirea aerodinamicii, in timp ce diferentialul cu alunecare limitata completeaza pachetul de tuning cu succes.
O performanta notabila la Nardo a reusit si modelul G-POWER M3 SK II - 333.29 km/h!
Totusi, dupa testul de viteza sustinut pe circuitul de la Nardo, intreaga suflare a ramas muta de uimire - micul model din Ingolstadt a accelerat de la 0 la 100 km/h in doar 4.5 secunde, configuratia in forma de oval a pistei permitandu-i vitezometrului sa urce pana la 324 km/h!
Secretul din spatele acestor cifre? Impresionanta creatie a nemtilor de la MTM ascunde sub capota nu mai putin de 500 cai putere si 600 Nm, valori transmise exclusiv rotilor fata prin intermediul unei cutii manuale in sase rapoarte. De asemenea, extremul Audi A1 Nardo Edition se bucura si de prezenta unor jante acoperite cu capace speciale, pentru imbunatatirea aerodinamicii, in timp ce diferentialul cu alunecare limitata completeaza pachetul de tuning cu succes.
O performanta notabila la Nardo a reusit si modelul G-POWER M3 SK II - 333.29 km/h!
No comments:
Post a Comment