Au apus demult zilele in care LED-urile transformau Audi-ul A5 intr-o aparitie unica. In prezent, majoritatea noilor modele se lauda cu un astfel de echipament. Drept urmare, primul indiciu care anunta evolutia coupe-ului german se regaseste la nivelul farurilor restilizate, acolo unde LED-urile au primit o forma mai dinamica decat pana acum.
Tot cu o noua forma se poate lauda si grila frontala, aceasta fiind modificata pentru a corespunde actualei filozofii de design a constructorului din Ingolstadt. Pachetul este completat de un spoiler redesenat, iar Audi A5 Facelift iese in evidenta printr-o parte frontala mai agresiva ca niciodata.
Trecand mai departe, putem observa cu usurinta ca partea laterala a scapat aproape neatinsa; acesta nu este neaparat un lucru rau - nu de alta, dar coupe-ul german se poate mandri cu unele dintre cele mai frumoase forme si proportii pe care le-ai vazut vreodata. Aceeasi poveste se aplica si in partea din spate.
Excluzand de pe lista modificarile timide operate la nivelul spoilerului si al stopurilor, noul Audi A5 Facelift se bucura de aceleasi linii atragatoare precum predecesorul sau. In ceea ce priveste interiorul, schimbarile au fost pastrate la un nivel minim si constau in noi materiale, volan reproiectat, plus consola centrala indreptata catre sofer.
Reminder: Motorizari Audi A5 Facelift
La acest capitol, viitorii clienti vor putea opta pentru o gama variata de motoare, ce se bucura de avantajul supraalimentarii si al injectiei directe. Mai exact, fanii motoarelor pe benzina pot opta pentru un 1.8 TFSI complet nou, ce livreaza undeva in jurul a 170 cai putere. Performantele nu au fost momentan anuntate, insa consumul de carburant va fi de numai 5.7 litri la 100 de kilometri. Trecand mai departe, propulsorul 2.0 TFSI dezvolta in continuare 211 CP, in timp ce devoratorii de senzatii tari au la dispozitie un 3.0 TFSI de 272 cai putere.
In ceea ce priveste motoarele diesel, versiunea de baza este reprezentata de un 2.0 TDI de 177 CP. Oferita cu o transmisie manuala, motorizarea promite un consum de carburant de doar 4.7 litri la 100 de kilometri. De asemenea, viitorii clienti pot opta si pentru un V6 diesel de trei litri, disponibil in nu mai putin de trei versiuni diferite - cu 204 CP, cu 245 CP sau intr-o varianta "clean diesel", ce va sosi ulterior si va indeplini normele de poluare Euro 6.
Tot cu o noua forma se poate lauda si grila frontala, aceasta fiind modificata pentru a corespunde actualei filozofii de design a constructorului din Ingolstadt. Pachetul este completat de un spoiler redesenat, iar Audi A5 Facelift iese in evidenta printr-o parte frontala mai agresiva ca niciodata.
Trecand mai departe, putem observa cu usurinta ca partea laterala a scapat aproape neatinsa; acesta nu este neaparat un lucru rau - nu de alta, dar coupe-ul german se poate mandri cu unele dintre cele mai frumoase forme si proportii pe care le-ai vazut vreodata. Aceeasi poveste se aplica si in partea din spate.
Excluzand de pe lista modificarile timide operate la nivelul spoilerului si al stopurilor, noul Audi A5 Facelift se bucura de aceleasi linii atragatoare precum predecesorul sau. In ceea ce priveste interiorul, schimbarile au fost pastrate la un nivel minim si constau in noi materiale, volan reproiectat, plus consola centrala indreptata catre sofer.
Reminder: Motorizari Audi A5 Facelift
La acest capitol, viitorii clienti vor putea opta pentru o gama variata de motoare, ce se bucura de avantajul supraalimentarii si al injectiei directe. Mai exact, fanii motoarelor pe benzina pot opta pentru un 1.8 TFSI complet nou, ce livreaza undeva in jurul a 170 cai putere. Performantele nu au fost momentan anuntate, insa consumul de carburant va fi de numai 5.7 litri la 100 de kilometri. Trecand mai departe, propulsorul 2.0 TFSI dezvolta in continuare 211 CP, in timp ce devoratorii de senzatii tari au la dispozitie un 3.0 TFSI de 272 cai putere.
In ceea ce priveste motoarele diesel, versiunea de baza este reprezentata de un 2.0 TDI de 177 CP. Oferita cu o transmisie manuala, motorizarea promite un consum de carburant de doar 4.7 litri la 100 de kilometri. De asemenea, viitorii clienti pot opta si pentru un V6 diesel de trei litri, disponibil in nu mai putin de trei versiuni diferite - cu 204 CP, cu 245 CP sau intr-o varianta "clean diesel", ce va sosi ulterior si va indeplini normele de poluare Euro 6.
No comments:
Post a Comment