BMW M3 DTM
Asa cum anuntau anterior, bavarezii de la BMW au rezervat ziua de vineri pentru debutul mult-asteptatului M3 DTM, model cu care acestia vor reveni in Deutsche Tourenwagen Masters. Evenimentul de prezentare s-a desfasurat in Munchen, dezvaluirea propriu-zisa avand insa loc la o ora destul de tarzie.
Primele impresii? Desi avem de-a face cu un concept car, cea mai noua creatie a constructorului german pare gata de atac. Pentru inceput, culoarea mata ce acopera in intregime caroseria da nastere unui aspect sinistru, extremul wide-body kit contribuind, de asemenea, la atragerea tuturor privirilor. Nici o componenta nu are insa un rol pur estetic - in cazul unui model ce concureaza in DTM, functionalitatea este pe primul loc.
In ceea ce priveste partea tehnica, noul BMW M3 DTM ascunde sub capota un motor in opt cilindri, cu o capacitate de patru litri, capabil sa livreze undeva in jurul a 480 CP. Intreaga putere ajunge la roti prin intermediul unei transmisii secventiale in sase trepte, in lista cu ingrediente magice inscriindu-se si o structura monococa din fibra de carbon, plus un roll cage complet, realizat din otel. Ca performante, constructorul din Munchen anunta o acceleratie de la 0 la 100 km/h in doar trei secunde, respectiv o viteza maxima de aproximativ 300 km/h.
Audi A5 R17
Totusi, debutul modelului bavarez pare sa fi fost umbrit de surprinzatoarea dezvaluire a eternilor rivali de la Audi. Fara a face vreun fel de anunt anterior cu privire la intentiile sale, constructorul din Ingolstadt a anuntat in aceeasi perioada de timp - acelasi weekend, mai exact, noul A5 R17 - model pe care va paria in DTM 2012.
Principalele detalii? Noua arma a celor de la Audi se va bucura in continuare de acelasi pachet tehnic - format din motor V8 de 460 cai putere si transmisie in sase trepte, precum modelul A4 DTM, insa va suferi o serie de modificari la nivelul aerodinamicii. Asemeni rivalului sau bavarez, atletul din Ingolstadt beneficiaza de structura monococa din fibra de carbon si roll cage complet, realizat din otel. Primul contact cu publicul din intreaga lume va avea loc in toamna acestui an, noul Audi A5 R17 urmand a fi dezvaluit la Frankfurt Motor Show 2011.
Pure speculatii
Desi nu exista nici un fel de detaliu la acest moment, este aproape imposibil ca cei de la Mercedes sa stea cu mana in san si sa nu ia nici un fel de masura. Cel mai probabil, constructorul din Stuttgart lucreaza deja la o versiune bazata pe recent-lansatul C-Class Coupe, ce va primi sub capota acelasi motor V8 cu o capacitate cilindrica de cel mult patru litri.
Asa cum anuntau anterior, bavarezii de la BMW au rezervat ziua de vineri pentru debutul mult-asteptatului M3 DTM, model cu care acestia vor reveni in Deutsche Tourenwagen Masters. Evenimentul de prezentare s-a desfasurat in Munchen, dezvaluirea propriu-zisa avand insa loc la o ora destul de tarzie.
Primele impresii? Desi avem de-a face cu un concept car, cea mai noua creatie a constructorului german pare gata de atac. Pentru inceput, culoarea mata ce acopera in intregime caroseria da nastere unui aspect sinistru, extremul wide-body kit contribuind, de asemenea, la atragerea tuturor privirilor. Nici o componenta nu are insa un rol pur estetic - in cazul unui model ce concureaza in DTM, functionalitatea este pe primul loc.
In ceea ce priveste partea tehnica, noul BMW M3 DTM ascunde sub capota un motor in opt cilindri, cu o capacitate de patru litri, capabil sa livreze undeva in jurul a 480 CP. Intreaga putere ajunge la roti prin intermediul unei transmisii secventiale in sase trepte, in lista cu ingrediente magice inscriindu-se si o structura monococa din fibra de carbon, plus un roll cage complet, realizat din otel. Ca performante, constructorul din Munchen anunta o acceleratie de la 0 la 100 km/h in doar trei secunde, respectiv o viteza maxima de aproximativ 300 km/h.
Audi A5 R17
Totusi, debutul modelului bavarez pare sa fi fost umbrit de surprinzatoarea dezvaluire a eternilor rivali de la Audi. Fara a face vreun fel de anunt anterior cu privire la intentiile sale, constructorul din Ingolstadt a anuntat in aceeasi perioada de timp - acelasi weekend, mai exact, noul A5 R17 - model pe care va paria in DTM 2012.
Principalele detalii? Noua arma a celor de la Audi se va bucura in continuare de acelasi pachet tehnic - format din motor V8 de 460 cai putere si transmisie in sase trepte, precum modelul A4 DTM, insa va suferi o serie de modificari la nivelul aerodinamicii. Asemeni rivalului sau bavarez, atletul din Ingolstadt beneficiaza de structura monococa din fibra de carbon si roll cage complet, realizat din otel. Primul contact cu publicul din intreaga lume va avea loc in toamna acestui an, noul Audi A5 R17 urmand a fi dezvaluit la Frankfurt Motor Show 2011.
Pure speculatii
Desi nu exista nici un fel de detaliu la acest moment, este aproape imposibil ca cei de la Mercedes sa stea cu mana in san si sa nu ia nici un fel de masura. Cel mai probabil, constructorul din Stuttgart lucreaza deja la o versiune bazata pe recent-lansatul C-Class Coupe, ce va primi sub capota acelasi motor V8 cu o capacitate cilindrica de cel mult patru litri.
No comments:
Post a Comment