George a cumparat broscuta de la Arad. Atunci, masina parea impecabila, ingrijita, sanatoasa si functionala. Broasca a intrat pe mainile lui George in prag de iarna, asa ca a fost usor sa vada ca aeroterma nu baga caldura. De aici a cam inceput o noua perioada din viata acestui Volkswagen Beetle.
Se pare ca tuburile de aer care traverseaza pragurile lipseau, iar pragurile ruginite erau meticulos mascate cu tapiterie noua. Asadar, munca la tinichigerie a inceput cu dreptul. Dar piesele ruginite au fost inlocuite, iar tuburile de caldura au fost realizate din PVC, material care nu rugineste. Rugina a fost inlaturata si de la podele, capetele de sasiu, etc. Portiunile au fost revigorate cu tabla si solutii speciale de inlaturare a ruginii. Odata cu partea de tinichigerie pusa la punct, a inceput munca la mecanica si motor.
Puntea de pe fata a fost modificata, acum fiind reglabila, scopul fiind acela de a cobori masina cat mai mult. Sub capota (din spate), motorul a primit un set motor de 1600 cmc, chiulasele au fost modificate ca masina sa mearga cu benzina fara plumb, ambreiajul a fost inlocuit cu unul mai performant, ceva schimbari si la carburator... si nu numai. Concluzia este ca masina a dobandit un demaraj mult mai bun, cu ajutorul caruia, conform lui George, micul Beetle pleaca mai repede de la semafor ca oricare alta!
Partea de tinichigerie finalizata. Partea mecanica finalizata. A urmat pregatirea caroseriei de vopsit, a fost data o mana de sprit plastic sa nu se contureze chitul, apoi fuhler si vopsea. Au urmat punerea la punct a bordului, a instalatiei electrice, tapiteria a fost schimbata, montata o evacuare noua, garda la sol coborata si multe alte schimbari de aspect.
La exterior, spatele a fost schimbat astfel incat sa aiba aspect de '59, adica a fost schimbata fusta, capota si nasul de la numar. Jantele de pe masina sunt de Porsche 914 Fuchs. Adica un fel de roti ce valoreaza greutatea lor in aur pentru cunoscatori.
Iata o masina curata si interesanta, cu multa munca si devotament investite. Este o masina "Cal Look", un stil predominant de VW Beetle, destinat masinilor vintage, lasate la pamant, cu jante OEM si fara sa iasa in evidenta prin opulenta si stralucire excesiva. Noua ne place foarte mult ce a iesit si suntem siguri ca masina va continua sa fie modificata. Felicitari!
Se pare ca tuburile de aer care traverseaza pragurile lipseau, iar pragurile ruginite erau meticulos mascate cu tapiterie noua. Asadar, munca la tinichigerie a inceput cu dreptul. Dar piesele ruginite au fost inlocuite, iar tuburile de caldura au fost realizate din PVC, material care nu rugineste. Rugina a fost inlaturata si de la podele, capetele de sasiu, etc. Portiunile au fost revigorate cu tabla si solutii speciale de inlaturare a ruginii. Odata cu partea de tinichigerie pusa la punct, a inceput munca la mecanica si motor.
Puntea de pe fata a fost modificata, acum fiind reglabila, scopul fiind acela de a cobori masina cat mai mult. Sub capota (din spate), motorul a primit un set motor de 1600 cmc, chiulasele au fost modificate ca masina sa mearga cu benzina fara plumb, ambreiajul a fost inlocuit cu unul mai performant, ceva schimbari si la carburator... si nu numai. Concluzia este ca masina a dobandit un demaraj mult mai bun, cu ajutorul caruia, conform lui George, micul Beetle pleaca mai repede de la semafor ca oricare alta!
Partea de tinichigerie finalizata. Partea mecanica finalizata. A urmat pregatirea caroseriei de vopsit, a fost data o mana de sprit plastic sa nu se contureze chitul, apoi fuhler si vopsea. Au urmat punerea la punct a bordului, a instalatiei electrice, tapiteria a fost schimbata, montata o evacuare noua, garda la sol coborata si multe alte schimbari de aspect.
La exterior, spatele a fost schimbat astfel incat sa aiba aspect de '59, adica a fost schimbata fusta, capota si nasul de la numar. Jantele de pe masina sunt de Porsche 914 Fuchs. Adica un fel de roti ce valoreaza greutatea lor in aur pentru cunoscatori.
Iata o masina curata si interesanta, cu multa munca si devotament investite. Este o masina "Cal Look", un stil predominant de VW Beetle, destinat masinilor vintage, lasate la pamant, cu jante OEM si fara sa iasa in evidenta prin opulenta si stralucire excesiva. Noua ne place foarte mult ce a iesit si suntem siguri ca masina va continua sa fie modificata. Felicitari!
No comments:
Post a Comment