Bucurandu-se atat de sprijinul familiei - indeosebi a mamei sale, dar si a prietenilor, Xili a hotarat sa acorde o atentie mai mare pasiunii sale pentru masini. A achizitionat E30-ul in 2004, masina fiind de productie '84. Coincidenta sau nu, initiativa de tuning a venit in timpul recuperarii dupa un accident destul de grav. Asadar, in spiritul umorului negru, tot raul spre bine!
Pasiunea pentru Ursuleti a existat dintotdeauna, deci tuningul a venit chiar la momentul potrivit. Masina a fost vopsita de trei ori pana in prezent, "pana cand i-am gasit culoarea ideala", explica Xili.
Initial, E30-ul a venit la pachet cu un motor de 1.8l, insa pentru ca se urmarea imbunatatirea radicala a performantelor masina a primit ulterior un 2000 cmc 24V de pe un E36 din '95. In prezent, motorul este omologat si, in plus de asta, Xili a optat si pentru un diferential blocant, short shift si o suspensie sport.
Cat priveste franele, acestea sunt perforate fata/spate. De asemenea, a fost montate si o admisie sport, plus o evacuare sport cu accelerator de gaze.
La exterior, Angel Eyes-urile, stopurile clare, kitul xenon si semnalizarile clare isi fac treaba bine. Adica iti fura un pic privirea. Asta daca nu cumva intre timp ai ramas fixat pe jantele Azev pe 16'' , 9j fata/spate. Dar exista salvare!
O privire mai curioasa dezvaluie un interior complet imbracat un piele, centuri Sparco in 4 puncte, un dvd player si un ecran de 7'', plasma pe bord si o linie audio Hertz - difuzoare si subwoofer.
Cand vorbeste despre planurile de viitor, Xili se gandeste deja la un bodykit mai deosebit, dar si un motor de M5. Pentru ca prietenii ii spun "Tatal ursilor" - intr-atat de evidenta e pasiunea sa pentru E30!, dar si pentru toata munca depusa cu masina (aici trebuie mentionati si prietenii implicati in proiect, in special Pista, CJ-25-COX), Xili se poate lauda astazi cu unul din cele mai ingrijite E30-uri din Ardeal. Nici nu e de mirare, la cat de mult si-a dorit, copil fiind, unul. Felicitari, Xili!
Pasiunea pentru Ursuleti a existat dintotdeauna, deci tuningul a venit chiar la momentul potrivit. Masina a fost vopsita de trei ori pana in prezent, "pana cand i-am gasit culoarea ideala", explica Xili.
Initial, E30-ul a venit la pachet cu un motor de 1.8l, insa pentru ca se urmarea imbunatatirea radicala a performantelor masina a primit ulterior un 2000 cmc 24V de pe un E36 din '95. In prezent, motorul este omologat si, in plus de asta, Xili a optat si pentru un diferential blocant, short shift si o suspensie sport.
Cat priveste franele, acestea sunt perforate fata/spate. De asemenea, a fost montate si o admisie sport, plus o evacuare sport cu accelerator de gaze.
La exterior, Angel Eyes-urile, stopurile clare, kitul xenon si semnalizarile clare isi fac treaba bine. Adica iti fura un pic privirea. Asta daca nu cumva intre timp ai ramas fixat pe jantele Azev pe 16'' , 9j fata/spate. Dar exista salvare!
O privire mai curioasa dezvaluie un interior complet imbracat un piele, centuri Sparco in 4 puncte, un dvd player si un ecran de 7'', plasma pe bord si o linie audio Hertz - difuzoare si subwoofer.
Cand vorbeste despre planurile de viitor, Xili se gandeste deja la un bodykit mai deosebit, dar si un motor de M5. Pentru ca prietenii ii spun "Tatal ursilor" - intr-atat de evidenta e pasiunea sa pentru E30!, dar si pentru toata munca depusa cu masina (aici trebuie mentionati si prietenii implicati in proiect, in special Pista, CJ-25-COX), Xili se poate lauda astazi cu unul din cele mai ingrijite E30-uri din Ardeal. Nici nu e de mirare, la cat de mult si-a dorit, copil fiind, unul. Felicitari, Xili!
Pentru mai multe detalii vizitati-ne la: http://www.4tuning.ro/masini-tunate-din-romania/i-am-robot-bmw-e30-by-xili-6106.html
No comments:
Post a Comment