Primul contact pe care l-a avut cu masina visurilor lui a fost in urma cu aproape 10 ani, pe la sfarsitul lui 2000, mai exact. Adrian avea pe atunci doar 12 ani, insa designul revolutionar cu care a venit la pachet 206-le i-a sucit mintile - iremediabil! Dupa ce a obtinut permisul de conducere si alti doi ani de practica pe Dacia, a achizitionat bijuteria.
Pe atunci, 206-le productie 2005, cu 19.000 km pe bord se gasea inca in intunericul anonimatului. Si asa a ramas timp de un an, pana cand, in aprilie, 2009, au inceput sesiunea de modificari. Iar Adrian nu s-a oprit pana cand ... pana cand, sa zicem, masina a fost de nerecunoscut.
Mai intai de toate, 206-le negru 1.4 HDi de 70 CP de fabrica (vei afla mai tarziu de ce "aproape") a primit un set de xenoane de 6000k, faruri dayline cu interior negru si stopuri LED. Apoi, pe rand, Adrian a renuntat la manerele de pe usile din spate, portbagajul a fost astupat, sigla de pe grila fata a disparut, ca si bandourile de altfel.
De asemenea, pentru un look superfinisat, Adrian a optat pentru un bodykit Carzone Samurai, iar masina a primit o evacuare dubla din inox, folie si o vopsea negru mat. Un "bronz" de care Adrian - si nu numai!, e foarte incantat.
Iar daca povestim un pic si despre muzica, proiectul lui Adrian capata deja o forma foarte palpabila. La interior isi fac simtita prezenta la maximum un subwoofer si un amplificator Blaupunkt, plus playerul Alpine 9884R. So, like it loud?
Pe viitor sunt in plan un set de jante noi, o suspensie sport si un interior complet customizat. De faptul tot ce isi propune Adrian isi gaseste o finalitate ne-am convins, deci ne asteptam la "recidive" fericite.
Pentru ca foarte putini sunt aceia care-si indreapta atentia catre micul Peugeot 206 cand vine vorba de tuning, rezultatul obtinut de Adrian a fost consemnat cu mare mandrie. Pasiunea a fost, din nou, pusa cu succes pe patru roti. Felicitari, Adrian!
Pe atunci, 206-le productie 2005, cu 19.000 km pe bord se gasea inca in intunericul anonimatului. Si asa a ramas timp de un an, pana cand, in aprilie, 2009, au inceput sesiunea de modificari. Iar Adrian nu s-a oprit pana cand ... pana cand, sa zicem, masina a fost de nerecunoscut.
Mai intai de toate, 206-le negru 1.4 HDi de 70 CP de fabrica (vei afla mai tarziu de ce "aproape") a primit un set de xenoane de 6000k, faruri dayline cu interior negru si stopuri LED. Apoi, pe rand, Adrian a renuntat la manerele de pe usile din spate, portbagajul a fost astupat, sigla de pe grila fata a disparut, ca si bandourile de altfel.
De asemenea, pentru un look superfinisat, Adrian a optat pentru un bodykit Carzone Samurai, iar masina a primit o evacuare dubla din inox, folie si o vopsea negru mat. Un "bronz" de care Adrian - si nu numai!, e foarte incantat.
Iar daca povestim un pic si despre muzica, proiectul lui Adrian capata deja o forma foarte palpabila. La interior isi fac simtita prezenta la maximum un subwoofer si un amplificator Blaupunkt, plus playerul Alpine 9884R. So, like it loud?
Pe viitor sunt in plan un set de jante noi, o suspensie sport si un interior complet customizat. De faptul tot ce isi propune Adrian isi gaseste o finalitate ne-am convins, deci ne asteptam la "recidive" fericite.
Pentru ca foarte putini sunt aceia care-si indreapta atentia catre micul Peugeot 206 cand vine vorba de tuning, rezultatul obtinut de Adrian a fost consemnat cu mare mandrie. Pasiunea a fost, din nou, pusa cu succes pe patru roti. Felicitari, Adrian!
No comments:
Post a Comment