Cea mai importanta imbunatatire trezeste si cele mai multe trairi si DA!, are de-a face cu propulsorul turbo de 1.6 litri ce dezvolta in versiunea standard undeva in jurul a 160 cai putere. Desi lista modificarilor operate, precum si noile performante raman momentan un mister, este bine de stiut ca hot hatch-ul britanic numara acum sub capota fix 240 cai putere. Un numar deloc de neglijat.
Dar asta nu e tot. Procesul de transformare al vechiului Mini Cooper S continua cu formele atragatoare ale caroseriei, imbracate acum intr-o folie de trei culori diferite. Mai exact, la baza sta o nuanta de gri mat, contrastata de portocaliul mat prezent la nivelul plafonului si al aripilor fata. Intr-un final, exteriorul este intregit de accente de negru lucios, iar nota finala este data de un set de jante pe 17 inci, finisate intr-o combinatie negru / portocaliu.
Din deliciosul meniu pregatit de CoverEFX nu lipseste nici suspensia sport, nota de plata ce urmeaza a fi achitata pentru toate degustarile servite totalizand un deloc modest 8.000 de euro.
Dar asta nu e tot. Procesul de transformare al vechiului Mini Cooper S continua cu formele atragatoare ale caroseriei, imbracate acum intr-o folie de trei culori diferite. Mai exact, la baza sta o nuanta de gri mat, contrastata de portocaliul mat prezent la nivelul plafonului si al aripilor fata. Intr-un final, exteriorul este intregit de accente de negru lucios, iar nota finala este data de un set de jante pe 17 inci, finisate intr-o combinatie negru / portocaliu.
Din deliciosul meniu pregatit de CoverEFX nu lipseste nici suspensia sport, nota de plata ce urmeaza a fi achitata pentru toate degustarile servite totalizand un deloc modest 8.000 de euro.
No comments:
Post a Comment