Automobilul este conceput pe baza motorului 2.0 TFSI, care genereaza circa 258 CP si un cuplu de 350 Nm, multumita unei rescrieri ECU si unei evacuari complet schimbate.
Modificarile sunt mai mult tehnice, noul RS-P beneficiind de bare de ranforsare inca din fabrica si un set de suspensii reglabile.
Tot la capitolul modificari intra kit-ul de franare, cu discuri de 355 mm pe fata si 310 mm pe spate, completat de jantele pe 18” si anvelopele Yokohama Advan cu dimensiunile 225/40.
La exterior, schimbarile nu sunt extraordinare, insa putem remarca grila tip fagure - “honeycomb”, atat de prezenta pe modelele sport ale grupului VW.
Modificarile sunt mai mult tehnice, noul RS-P beneficiind de bare de ranforsare inca din fabrica si un set de suspensii reglabile.
Tot la capitolul modificari intra kit-ul de franare, cu discuri de 355 mm pe fata si 310 mm pe spate, completat de jantele pe 18” si anvelopele Yokohama Advan cu dimensiunile 225/40.
La exterior, schimbarile nu sunt extraordinare, insa putem remarca grila tip fagure - “honeycomb”, atat de prezenta pe modelele sport ale grupului VW.
Pentru mai multe detalii vizitati-ne la: http://www.4tuning.ro/masini-noi/skoda-octavia-rs-p-cu-258-cp-pentru-australia-3993.html
No comments:
Post a Comment