Asta se intampla pe 24 iulie, in 2008. Chiar de ziua lui Mihai. Dupa ce a inmatriculat-o, primul gand a fost "Folie!". Prin urmare, geamurile au primit folie. I-a schimbat si jantele, a montat muzica, stopurile cu LED de la InPro si o evacuare cu doua iesiri - ulterior a fost schimbata cu una Isotta Blue Boy cu o iesire rotunda. Pentru siguranta si vizibilitate maxima pe timpul noptii, au urmat la rand doua kituri de xenon faza scurta&lunga de la Well Done.
Si, cel mai probabil, Mihai s-ar fi oprit aici daca intr-o zi obisnuita, cand rula cu 120 km/h, s-a deschis capota si a facut praf parbrizul si capota. Sa planga? Nu. Sa tipe? Nu. Sa inceapa tuningul? Da!
Dupa cateva zile straciunile au fost remediate, intr-o anumita masura. Capota care i-a venit pe comanda, insa, era neagra. Foarte neagra. Asa ca, in loc s-o vopseasca, a cumparat folie de carbon 3D de la 3M. Aceasta a fost aplicata pe capota si pavilion. Rezultatul? Mult peste asteptari.
Curand, a inceput sa analizeze posibilitatea modificarii interiorului. De fapt, nu a pierdut mult timp pe analizat, s-a si apucat de treaba. Consola centrala si manerele de la usi au fost imbracate in folie de carbon, au fost montate pedale Isotta si un cap de schimbator cu cristale Swarovski.
Pastrand ordinea cronologica, masina a primit la scurt timp si suspensii sport - Mihai a optat pentru un set de suspensii reglabile GT Cupline cu bara stabilizatoare inclusa. Poate ca ardelenii nu sunt foarte rapizi, insa sunt al naibii de constanti, mai ales in ceea ce priveste tuning. In iunie, Mihai a comandat un bodykit de la Rieger, bodykit ce include spoiler fata/spate si praguri custom.
Acum, sa trecem la partea de muzica. Inca dinainte sa ajunga cu masina in Romania, Mihai pregatise un sistem car-audio format din cd-player Pioneer, difuzoare Kiker, o statie Hifonics 1600W RMS, 2 difuzoare de bas de 12'', plus o statie pentru inalte si medii Sony.
Resoftarea la motor nu a adaugat decat 10 CP celor 115 initiali, iar "cosmetizarea" motorului a mai adus inca 5. Acum se bucura de un total de 130 CP. Dupa sesiunea de resoftare, a mai urmat o mini-cosmetizare. Au fost montate faruri Day Line de la Dectane, o grila fata neagra si, la creme de la creme, un set de jante Barracuda Voltec T6. Anvelopele aferente sunt Yokohama Sport Drive de 215/45/17 pe fata si Pirelli 225/45/17 pe spate.
Cum era de astepta, toate aceste eforturi nu au ramas nerasplatite - Mihai si al sau A3 au primit cupa Best Import Car din cadrul expozitiei de la Campionatul European de Drift "King of Europe" care s-a desfasurat la Cluj.
In prezent, cat timp A3-ul de productie '98 sta cuminte in garaj, Mihai foloseste un VW Bora aflat la randul lui intr-o sesiune de tuning. Dar despre el si toate "picanteriile" aferente, in alt episod.
Modificarile care asteapta la rand sunt foarte exacte. In martie Mihai are in plan montarea unor lambo doors LSD, un interior din piele, o alta capota, plus adaugarea anumitor elemente cu fibra de carbon 100%.
Pentru tot acest volum de munca, dar mai ales pentru faptul ca toate modificarile aduse au fost facute manual - Mihai lucreaza in Tur da,intr-un atelier specializat pe reparatii auto, merita cate o cupa, de la fiecare dintre noi in parte. Si, bineinteles, cate o cupa pentru fiecare din viitoarele expozitii de tuning din Romania!
Si, cel mai probabil, Mihai s-ar fi oprit aici daca intr-o zi obisnuita, cand rula cu 120 km/h, s-a deschis capota si a facut praf parbrizul si capota. Sa planga? Nu. Sa tipe? Nu. Sa inceapa tuningul? Da!
Dupa cateva zile straciunile au fost remediate, intr-o anumita masura. Capota care i-a venit pe comanda, insa, era neagra. Foarte neagra. Asa ca, in loc s-o vopseasca, a cumparat folie de carbon 3D de la 3M. Aceasta a fost aplicata pe capota si pavilion. Rezultatul? Mult peste asteptari.
Curand, a inceput sa analizeze posibilitatea modificarii interiorului. De fapt, nu a pierdut mult timp pe analizat, s-a si apucat de treaba. Consola centrala si manerele de la usi au fost imbracate in folie de carbon, au fost montate pedale Isotta si un cap de schimbator cu cristale Swarovski.
Pastrand ordinea cronologica, masina a primit la scurt timp si suspensii sport - Mihai a optat pentru un set de suspensii reglabile GT Cupline cu bara stabilizatoare inclusa. Poate ca ardelenii nu sunt foarte rapizi, insa sunt al naibii de constanti, mai ales in ceea ce priveste tuning. In iunie, Mihai a comandat un bodykit de la Rieger, bodykit ce include spoiler fata/spate si praguri custom.
Acum, sa trecem la partea de muzica. Inca dinainte sa ajunga cu masina in Romania, Mihai pregatise un sistem car-audio format din cd-player Pioneer, difuzoare Kiker, o statie Hifonics 1600W RMS, 2 difuzoare de bas de 12'', plus o statie pentru inalte si medii Sony.
Resoftarea la motor nu a adaugat decat 10 CP celor 115 initiali, iar "cosmetizarea" motorului a mai adus inca 5. Acum se bucura de un total de 130 CP. Dupa sesiunea de resoftare, a mai urmat o mini-cosmetizare. Au fost montate faruri Day Line de la Dectane, o grila fata neagra si, la creme de la creme, un set de jante Barracuda Voltec T6. Anvelopele aferente sunt Yokohama Sport Drive de 215/45/17 pe fata si Pirelli 225/45/17 pe spate.
Cum era de astepta, toate aceste eforturi nu au ramas nerasplatite - Mihai si al sau A3 au primit cupa Best Import Car din cadrul expozitiei de la Campionatul European de Drift "King of Europe" care s-a desfasurat la Cluj.
In prezent, cat timp A3-ul de productie '98 sta cuminte in garaj, Mihai foloseste un VW Bora aflat la randul lui intr-o sesiune de tuning. Dar despre el si toate "picanteriile" aferente, in alt episod.
Modificarile care asteapta la rand sunt foarte exacte. In martie Mihai are in plan montarea unor lambo doors LSD, un interior din piele, o alta capota, plus adaugarea anumitor elemente cu fibra de carbon 100%.
Pentru tot acest volum de munca, dar mai ales pentru faptul ca toate modificarile aduse au fost facute manual - Mihai lucreaza in Tur da,intr-un atelier specializat pe reparatii auto, merita cate o cupa, de la fiecare dintre noi in parte. Si, bineinteles, cate o cupa pentru fiecare din viitoarele expozitii de tuning din Romania!
No comments:
Post a Comment