Search This Blog

Thursday, August 4, 2011

Red Devil rezident de CJ: Audi A3 by Mihai Bernat

Cand nu stii ce iti rezerva viitorul, esti indiferent. Insa cand vezi cu ochii o intruchipare a unui viitor roz, nu iti mai incapi in piele de bucurie. Cam asa ceva a simtit si Mihai cand si-a vazut prima oara masina - un A3, desi nu era vorba inca de tuning. A plecat in Germania hotarat sa se intoarca acasa cu un BMW 318 coupe, insa destinul i-a pregatit o surpriza. A gasit masina preferata, plus ceva resurse pentru tuning intensiv.
 
Red Devil rezident de CJ: Audi A3 by Mihai Bernat

Asta se intampla pe 24 iulie, in 2008. Chiar de ziua lui Mihai. Dupa ce a inmatriculat-o, primul gand a fost "Folie!". Prin urmare, geamurile au primit folie. I-a schimbat si jantele, a montat muzica, stopurile cu LED de la InPro si o evacuare cu doua iesiri - ulterior a fost schimbata cu una Isotta Blue Boy cu o iesire rotunda. Pentru siguranta si vizibilitate maxima pe timpul noptii, au urmat la rand doua kituri de xenon faza scurta&lunga de la Well Done.


Red Devil rezident de CJ: Audi A3 by Mihai Bernat

Si, cel mai probabil, Mihai s-ar fi oprit aici daca intr-o zi obisnuita, cand rula cu 120 km/h, s-a deschis capota si a facut praf parbrizul si capota. Sa planga? Nu. Sa tipe? Nu. Sa inceapa tuningul? Da!


Red Devil rezident de CJ: Audi A3 by Mihai Bernat

Dupa cateva zile straciunile au fost remediate, intr-o anumita masura. Capota care i-a venit pe comanda, insa, era neagra. Foarte neagra. Asa ca, in loc s-o vopseasca, a cumparat folie de carbon 3D de la 3M. Aceasta a fost aplicata pe capota si pavilion. Rezultatul? Mult peste asteptari.


Red Devil rezident de CJ: Audi A3 by Mihai Bernat

Curand, a inceput sa analizeze posibilitatea modificarii interiorului. De fapt, nu a pierdut mult timp pe analizat, s-a si apucat de treaba. Consola centrala si manerele de la usi au fost imbracate in folie de carbon, au fost montate pedale Isotta si un cap de schimbator cu cristale Swarovski.


Red Devil rezident de CJ: Audi A3 by Mihai Bernat


Pastrand ordinea cronologica, masina a primit la scurt timp si suspensii sport - Mihai a optat pentru un set de suspensii reglabile GT Cupline cu bara stabilizatoare inclusa. Poate ca ardelenii nu sunt foarte rapizi, insa sunt al naibii de constanti, mai ales in ceea ce priveste tuning. In iunie, Mihai a comandat un bodykit de la Rieger, bodykit ce include spoiler fata/spate si praguri custom.



Red Devil rezident de CJ: Audi A3 by Mihai Bernat

Acum, sa trecem la partea de muzica. Inca dinainte sa ajunga cu masina in Romania, Mihai pregatise un sistem car-audio format din cd-player Pioneer, difuzoare Kiker, o statie Hifonics 1600W RMS, 2 difuzoare de bas de 12'', plus o statie pentru inalte si medii Sony.


Red Devil rezident de CJ: Audi A3 by Mihai Bernat

Resoftarea la motor nu a adaugat decat 10 CP celor 115 initiali, iar "cosmetizarea" motorului a mai adus inca 5. Acum se bucura de un total de 130 CP. Dupa sesiunea de resoftare, a mai urmat o mini-cosmetizare. Au fost montate faruri Day Line de la Dectane, o grila fata neagra si, la creme de la creme, un set de jante Barracuda Voltec T6. Anvelopele aferente sunt Yokohama Sport Drive de 215/45/17 pe fata si Pirelli 225/45/17 pe spate.


Red Devil rezident de CJ: Audi A3 by Mihai Bernat

Cum era de astepta, toate aceste eforturi nu au ramas nerasplatite - Mihai si al sau A3 au primit cupa Best Import Car din cadrul expozitiei de la Campionatul European de Drift "King of Europe" care s-a desfasurat la Cluj.


Red Devil rezident de CJ: Audi A3 by Mihai Bernat

In prezent, cat timp A3-ul de productie '98 sta cuminte in garaj, Mihai foloseste un VW Bora aflat la randul lui intr-o sesiune de tuning. Dar despre el si toate "picanteriile" aferente, in alt episod.


Red Devil rezident de CJ: Audi A3 by Mihai Bernat

Modificarile care asteapta la rand sunt foarte exacte. In martie Mihai are in plan montarea unor lambo doors LSD, un interior din piele, o alta  capota, plus adaugarea anumitor elemente cu fibra de carbon 100%.


Red Devil rezident de CJ: Audi A3 by Mihai Bernat


Pentru tot acest volum de munca, dar mai ales pentru faptul ca toate modificarile aduse au fost facute manual - Mihai lucreaza in Tur da,intr-un atelier specializat pe reparatii auto, merita cate o cupa, de la fiecare dintre noi in parte. Si, bineinteles, cate o cupa pentru fiecare din viitoarele expozitii de tuning din Romania!

No comments:

Post a Comment

Registration