Un plus de pana la 200 cai putere, un sistem de
evacuare de circa zece ori mai usor decat de cel standard, plus numeroase
bunatati exterioare si interioare realizate exclusiv din fibra de carbon. Pe
scurt, aceasta este propunerea germanilor de la DMC pentru posesorii
supercarului italian Lamborghini Aventador LP700-4. O propunere deloc ieftina,
care aduna in total imbunatatiri de aproximativ 125.000 euro.
Pornind de la exterior, specialistii celebrei companii germane de tuning s-au
pus pe adaugat un nou kit aerodinamic,
compus din numeroase elemente realizate exclusiv din fibra de carbon.
Mai exact, partea frontala s-a ales cu o prelungire deloc subtila, pragurile laterale au fost revizuite, in timp ce partea din spate a supercarului italian... ei bine, partea din spate a supercarului italian vine acum la pachet cu un nou difuzor de aer, plus un eleron de dimensiuni mai mult decat generoase. Lista cu bunatati estetice nu se incheie insa aici, ci continua cu accesoriile proaspat-instalate la nivelul interiorului si realizate, bineinteles, din aceeasi fibra de carbon.
In ceea ce priveste partea tehnica, artileria grea este reprezentata de un plus de 200 CP, extremul Lamborghini Aventador by DMC ascunzand sub capota un propulsor V12 de 6.5 litri complet modificat si capabil sa puna la dispozitia celui aflat la volan nu mai putin de 900 cai putere. Din pacate, noile valori asociate cu performanta nu au fost inca anuntate, insa nu ar fi de mirare ca ultima creatie a tunerului german sa se bucure de un set de cifre astronomice, asemanatoare celor regasite in fisa cu specificatii tehnice a mai-marelui Bugatti Veyron.
De asemenea, extrem de important de precizat, sunetul motorizarii cu 12 cilindri in V este acum amplificat si pus in valoare de un sistem de evacuare realizat integral din titan, care se poate lauda cu o greutate de aproximativ zece ori mai mica decat cea a sistemului de evacuare oferit in echiparea standard - mai exact, avem 3.45 kilograme versus 34 kilograme.
Ajunsi la final, nu mai ramane de precizat decat un singur detaliu, si anume pretul total: pentru cei interesati, pachetul de tuning dezvoltat de DMC si dedicat modelului Lamborghini Aventador LP700-4 este disponibil contra unei sume ce se ridica la nici mai mult, nici mai putin de 125.000 euro.
Mai exact, partea frontala s-a ales cu o prelungire deloc subtila, pragurile laterale au fost revizuite, in timp ce partea din spate a supercarului italian... ei bine, partea din spate a supercarului italian vine acum la pachet cu un nou difuzor de aer, plus un eleron de dimensiuni mai mult decat generoase. Lista cu bunatati estetice nu se incheie insa aici, ci continua cu accesoriile proaspat-instalate la nivelul interiorului si realizate, bineinteles, din aceeasi fibra de carbon.
In ceea ce priveste partea tehnica, artileria grea este reprezentata de un plus de 200 CP, extremul Lamborghini Aventador by DMC ascunzand sub capota un propulsor V12 de 6.5 litri complet modificat si capabil sa puna la dispozitia celui aflat la volan nu mai putin de 900 cai putere. Din pacate, noile valori asociate cu performanta nu au fost inca anuntate, insa nu ar fi de mirare ca ultima creatie a tunerului german sa se bucure de un set de cifre astronomice, asemanatoare celor regasite in fisa cu specificatii tehnice a mai-marelui Bugatti Veyron.
De asemenea, extrem de important de precizat, sunetul motorizarii cu 12 cilindri in V este acum amplificat si pus in valoare de un sistem de evacuare realizat integral din titan, care se poate lauda cu o greutate de aproximativ zece ori mai mica decat cea a sistemului de evacuare oferit in echiparea standard - mai exact, avem 3.45 kilograme versus 34 kilograme.
Ajunsi la final, nu mai ramane de precizat decat un singur detaliu, si anume pretul total: pentru cei interesati, pachetul de tuning dezvoltat de DMC si dedicat modelului Lamborghini Aventador LP700-4 este disponibil contra unei sume ce se ridica la nici mai mult, nici mai putin de 125.000 euro.
No comments:
Post a Comment