Intotdeauna am avut o impresie proasta despre
modelul Honda Crosstour, ca nu reprezinta nimic mai mult decat un alt esec
stilistic precum BMW Seria 5 GT. In cele din urma insa, am ajuns la concluzia ca
si ratusca cea urata a constructorului japonez poate da bine pe film. Asta daca
si numai daca industria tuningului este de acord.
Pentru cei care au apucat deja sa puna mana pe un exemplar al ciudateniei
denumite Honda
Crosstour, iar acum regreta amarnic aceasta decizie, americanii de la Vossen par
sa fi gasit solutia ideala pentru a transforma exteriorul destul de controversat
al automobilului japonez. O solutie care, la prima vedere, nu pare deloc
complicata.
Intr-o alta ordine de idei, lista cu imbunatatiri "inventata" de celebra companie din Miami nu include in componenta sa nimic mai mult de doua-trei atingeri speciale, precum un body kit revizuit, o cu totul alta suspensie si, nu in ultimul rand, un set de jante concave VVS-CV3 pe 20 inci, cu design in cinci spite si late de 10.5.
Modificari de bun simt pe scurt, insa cu un rezultat major. Si care, de altfel, ma imping la o concluzie extrem de clara: ratusca cea urata a constructorului japonez nu mai intalneste acum nici un impediment in incercarea sa de a se face remarcata si iubita.
Intr-o alta ordine de idei, lista cu imbunatatiri "inventata" de celebra companie din Miami nu include in componenta sa nimic mai mult de doua-trei atingeri speciale, precum un body kit revizuit, o cu totul alta suspensie si, nu in ultimul rand, un set de jante concave VVS-CV3 pe 20 inci, cu design in cinci spite si late de 10.5.
Modificari de bun simt pe scurt, insa cu un rezultat major. Si care, de altfel, ma imping la o concluzie extrem de clara: ratusca cea urata a constructorului japonez nu mai intalneste acum nici un impediment in incercarea sa de a se face remarcata si iubita.
No comments:
Post a Comment