Se ia un oarecare Seria 1 Coupe, se inzestreaza cu
un propulsor V10 preluat de la un M5 E60 si un kit aerodinamic similar celui
prezent pe modelul 1M, pentru ca in cele din urma sa se obtina reteta unei
nebunii totale.
Deghizata la exterior ca un oricare alt exemplar al seriei BMW Seria 1 M
Coupe, cu spoilere fata / spate agresiv stilizate si aripi laterale proeminente,
impresionanta creatie a specialistilor de la TJ Fahrzeugdesign ascunde sub capota, de
privirile curiosilor, un detaliu tehnic despre care se poate spune ca depaseste
orice limita a imaginiatiei. Nu, nu e vorba doar de cai putere, cat mai ales de
motor.
Mai exact, spre deosebire de oricare alta versiunea a gamei de modele BMW Seria 1, urmatorul exemplar se bucura de prezenta unui V10 de cinci litri, preluat de la un M5 E60 si cuplat la o transmisie SMG cu sapte rapoarte, "imprumutata" de la acelasi M5 E60. De asemenea, de la un alt automobil din seria M - de-aceasta data de la modelul X6 M, provine si sistemul de franare, lista cu bunatati tehnice incheindu-se in cele din urma cu suspensia marca KW.
PS: Inainte insa de a ne minuna de rezultatul final, tinem sa revenim la unitatea regasita in compartimentul motor si sa precizam ca V10-le prezent la datorie nu a scapat neatins, ci a primit un plus de putere de aproximativ 43 CP. Drept urmare, cu pana la 550 cai putere la dispozitie si o cutie de viteze ultraperformanta, nici nu este de mirare ca acest exemplar se poate lauda cu un 0 - 100 km/h in 4.2 secunde, respectiv o viteza maxima de 325 km/h.
Pentru cei care viseaza la reiterarea unei astfel de nebunii, trebuie precizat si urmatorul detaliu: costurile la care se ridica realizarea unui astfel de proiect pot urca, ca in cazul de fata, de exemplu, chiar si pana la 20.000 de euro si 350 de ore de munca. Investitia merita insa pe deplin.
Mai exact, spre deosebire de oricare alta versiunea a gamei de modele BMW Seria 1, urmatorul exemplar se bucura de prezenta unui V10 de cinci litri, preluat de la un M5 E60 si cuplat la o transmisie SMG cu sapte rapoarte, "imprumutata" de la acelasi M5 E60. De asemenea, de la un alt automobil din seria M - de-aceasta data de la modelul X6 M, provine si sistemul de franare, lista cu bunatati tehnice incheindu-se in cele din urma cu suspensia marca KW.
PS: Inainte insa de a ne minuna de rezultatul final, tinem sa revenim la unitatea regasita in compartimentul motor si sa precizam ca V10-le prezent la datorie nu a scapat neatins, ci a primit un plus de putere de aproximativ 43 CP. Drept urmare, cu pana la 550 cai putere la dispozitie si o cutie de viteze ultraperformanta, nici nu este de mirare ca acest exemplar se poate lauda cu un 0 - 100 km/h in 4.2 secunde, respectiv o viteza maxima de 325 km/h.
Pentru cei care viseaza la reiterarea unei astfel de nebunii, trebuie precizat si urmatorul detaliu: costurile la care se ridica realizarea unui astfel de proiect pot urca, ca in cazul de fata, de exemplu, chiar si pana la 20.000 de euro si 350 de ore de munca. Investitia merita insa pe deplin.
No comments:
Post a Comment