Ocupati in marea majoritate a timpului cu
desavarsirea automobilelor italienesti si / sau germane, specialistii
Wheelsandmore au luat o scurta pauza de la programul lor obisnuit pentru a
petrece cateva momente in compania noii game de autoturisme britanice Bentley
Continental.
O scurta privire la nivelul compartimentului motor, o studiere mai
indelungata a aspectului estetic, iar celebra companie germana de tuning
specializata in modificarea automobilelor exotice a ajuns la urmatoarea
concluzie: pentru a atinge perfectiunea, ultima generatie a gamei de modele
Bentley Continental nu are
nevoie decat de cateva mici atingeri.
Astfel, pentru inceput, jantele standard au fost inlocuite cu unele ultra-usoare, forjate si realizate manual, disponibile atat pe 21, cat si pe 22 inci. Urmatorul pas facut de inginerii Wheelsandmore a vizat suspensia pneumatica a automobilului britanic, acesteia fiindu-i atasat un modul electronic, ce permite coborarea garzii la sol cu cateva zeci de milimetri. De asemenea, tot realizat manual este si noul sistem de evacuare, ce propune un plus de circa 15 CP si 25 Nm.
Si daca tot veni vorba plusuri de putere si performanta, atunci ar trebui mentionat ca numeroase imbunatatiri au fost realizate si la nivelul unitatii de control a propulsorului ascuns sub capota, valorile maxime urcand pana la 565 CP si 750 Nm in cazul versiunii V8, respectiv pana la 635 CP si 760 Nm in cazul variantei W12 (modelul standard).
Vestile suna la fel de bine si pentru cei care au pus mana pe un exemplar al recent-lansatului Bentley Continental GT Speed, modificarile aduse de specialistii Wheelsandmore motorizarii W12 Twin-Turbo prezente la datorie promitand un total de 680 cai putere si 850 Newton-Metri.
Astfel, pentru inceput, jantele standard au fost inlocuite cu unele ultra-usoare, forjate si realizate manual, disponibile atat pe 21, cat si pe 22 inci. Urmatorul pas facut de inginerii Wheelsandmore a vizat suspensia pneumatica a automobilului britanic, acesteia fiindu-i atasat un modul electronic, ce permite coborarea garzii la sol cu cateva zeci de milimetri. De asemenea, tot realizat manual este si noul sistem de evacuare, ce propune un plus de circa 15 CP si 25 Nm.
Si daca tot veni vorba plusuri de putere si performanta, atunci ar trebui mentionat ca numeroase imbunatatiri au fost realizate si la nivelul unitatii de control a propulsorului ascuns sub capota, valorile maxime urcand pana la 565 CP si 750 Nm in cazul versiunii V8, respectiv pana la 635 CP si 760 Nm in cazul variantei W12 (modelul standard).
Vestile suna la fel de bine si pentru cei care au pus mana pe un exemplar al recent-lansatului Bentley Continental GT Speed, modificarile aduse de specialistii Wheelsandmore motorizarii W12 Twin-Turbo prezente la datorie promitand un total de 680 cai putere si 850 Newton-Metri.
No comments:
Post a Comment