Desi a trecut aproape un deceniu de la lansarea sa,
magnificul Mercedes SL55 AMG ramane in continuare unul dintre cele mai elegante
si mai performante roadstere ale industriei auto. Ceea ce inseamna ca, intr-o
oarecare masura, modificarile aduse de germanii de la Fostla sunt pur si simplu
inutile.
Pornind de la exterior, specialistii companiei Fostla s-au grabit sa adauge o
folie de culoare galben mat, pe care mai apoi au combinat-o cu un kit aerodinamic de la
Prior Design, ce copiaza liniile versiunii cu facelift si se compune din
spoilere fata / spate, praguri laterale si
extensii pentru aripi. Iar de parca acest
tratament nu ar fi fost indeajuns de... nepotrivit, acelasi tuner german a tinut
mortis sa completeze pachetul exterior si cu un set de jante pe 20 inci, servite
intr-o combinatie negru / galben, plus buza cromata.
Aruncam in cele din urma si o privire asupra interiorului imbracat in piele rosie, iar rezultatul final reuseste fara nici o problema sa ne ofere o senzatie de Ronald-McDonald-ism.
Lasand insa in urma treaba groaznica, la nivel de exterior, facuta de cei de la Fostla, trebuie mentionat ca specialistii germani au realizat si cateva lucruri bune, oarecum de nerefuzat, precum cresterea puterii maxime a propulsorului V8 aflat la datorie pana la un total de 548 cai putere. De asemenea, multi vor aprecia si noua suspensie sport, ce coboara garda la sol cu cateva zeci de milimetri, lista cu bunatati incheindu-se in cele din urma cu sistemul de evacuare echipat cu patru tobe de esapament.
Pentru cei cu-adevarat interesati de-acest meniu, trebuie precizat ca pretul imbunatatirilor efectuate urca pana pe la 30.000 euro. O nimica toata, daca tinem cont ca te vei alege cu tot respectul vecinilor de la bloc si al copiilor care nu detin inca nici buletin.
Aruncam in cele din urma si o privire asupra interiorului imbracat in piele rosie, iar rezultatul final reuseste fara nici o problema sa ne ofere o senzatie de Ronald-McDonald-ism.
Lasand insa in urma treaba groaznica, la nivel de exterior, facuta de cei de la Fostla, trebuie mentionat ca specialistii germani au realizat si cateva lucruri bune, oarecum de nerefuzat, precum cresterea puterii maxime a propulsorului V8 aflat la datorie pana la un total de 548 cai putere. De asemenea, multi vor aprecia si noua suspensie sport, ce coboara garda la sol cu cateva zeci de milimetri, lista cu bunatati incheindu-se in cele din urma cu sistemul de evacuare echipat cu patru tobe de esapament.
Pentru cei cu-adevarat interesati de-acest meniu, trebuie precizat ca pretul imbunatatirilor efectuate urca pana pe la 30.000 euro. O nimica toata, daca tinem cont ca te vei alege cu tot respectul vecinilor de la bloc si al copiilor care nu detin inca nici buletin.
No comments:
Post a Comment