La scurt timp dupa ce au initiat o ampla operatiune
de modificare a recent-lansatului Lamborghini Aventador LP700, fapt ce a dus la
reinventarea totala a supercarului din Sant'Agata Bolognese, specialistii DMC
s-au pus pe imbunatatit un alt dezirabil automobil italian, de-aceasta data
pe-al sau nume Maserati GranTurismo Cabrio (sau direct GranCabrio, asa cum ii
zicem noi in Europa).
Criticat dintotdeauna pentru lipsa sa de
performante, o situatie cu care ne intalnim destul de des si atunci cand ne
lovim de versiunea cu acoperis fix, modelul GranCabrio de la Maserati a fost rezolvat de
specialistii DMC cu ajutorul unui potent sistem de supraalimentare, ce promite
sa urce puterea maxima produsa de imbietorul V8 de 4.7 litri ascuns sub capota pana la
un total de 590 cai putere.
Odata cu compartimentul motor transformat complet, celebra companie germana de tuning s-a pus pe adaugat o doza de dramatism si la nivel estetic, atractia principala fiind reprezentata de numeroasele noi componente realizate din fibra de carbon, ce contrasteaza portocaliul mat al caroseriei. Si daca tot veni vorba de combinatii de nuante si culori, atunci probabil ca ar trebui mentionat ca si jantele livrate intr-o formula 20 / 21 (fata / spate) se bucura de un decor bicolor, cu negru si oranj in roluri principale.
Modificarile interioare lipsesc cu desavarsire la acest moment insa, in schimb, Maserati-ul GranCabrio a fost ispitit cu o noua suspensie sport, ce coboara garda la sol cu undeva in jurul a 30 de milimetri.
Odata cu compartimentul motor transformat complet, celebra companie germana de tuning s-a pus pe adaugat o doza de dramatism si la nivel estetic, atractia principala fiind reprezentata de numeroasele noi componente realizate din fibra de carbon, ce contrasteaza portocaliul mat al caroseriei. Si daca tot veni vorba de combinatii de nuante si culori, atunci probabil ca ar trebui mentionat ca si jantele livrate intr-o formula 20 / 21 (fata / spate) se bucura de un decor bicolor, cu negru si oranj in roluri principale.
Modificarile interioare lipsesc cu desavarsire la acest moment insa, in schimb, Maserati-ul GranCabrio a fost ispitit cu o noua suspensie sport, ce coboara garda la sol cu undeva in jurul a 30 de milimetri.
No comments:
Post a Comment