Echipat inca din versiunea standard cu un potent V8
supercharged de 6.2 litri si circa 556 cai putere, noul si impresionantul
Cadillac CTS-V Coupe a trecut recent pe la atelierul americanilor de la
Hennessey, de unde s-a ales cu un tratament special. Un tratament ce include,
printre altele, si o dublare a puterii maxime.
Ascunzand acum sub capota un propulsor din
aluminiu de 7.0 litri, echipat cu opt cilindri in V, sistem twin-turbo, interne forjate,
plus alte bunatati, cea mai noua creatie a texanilor de la Hennessey - botezata extrem de
sugestiv VR1200, se bucura de prezenta a nu mai putin de 1.226 cai putere si
1.501 Newton-Metri.
Drept urmare, concluzia finala este extrem de clara: cu putin ajutor din partea celebrei companii americane de tuning, (aproape) fiecare posesor de Cadillac CTS-V Coupe se poate bucura de acelasi bagaj de putere precum proprietarul unui... Hennessey Venom GT! Totusi, spre deosebire de cel din urma, extremul VR1200 are nevoie de 2.9 secunde pentru a atinge primii 96 km/h, in timp ce viteza maxima este de "doar" 389 kilometri pe ora.
Vestile bune nu se opresc insa aici. Tinand cont de ceea ce gazduieste compartimentul motor, tunerul texan si-a luat libertatea si de a imbunatati complet cutia de viteze (fie ea manuala ori automata), si de a modifica semnificativ suspensia si, nu in ultimul rand, si de a instala un sistem de franare de inalta performanta, ce se lauda cu discuri ceramice fata / spate pe 15.1 inci si etriere cu opt, respectiv sase pistonase (fata / spate).
De asemenea, de suferit (in bine, evident) a avut si aspectul aerodinamic, modelul Hennessey VR1200 fiind livrat la pachet in compania unui wide-body kit realizat integral din fibra de carbon, compus din elemente precum capota motor, splitter fata, difuzor spate, eleron, plus extensii pentru aripile laterale.
In ceea ce priveste interiorul, si in cadrul acestui departament viitorii clienti vor avea la dispozitie numeroase picanterii, precum noi scaune sport, insertii din piele, cusaturi in forma de carouri, plafon imbracat in alcantara sau multiple ornamente finisate in fibra de carbon.
Odata ajunsi la final, tinem sa mai precizam ca cei interesati de achizitionarea unei astfel de bestii ar face bine sa se grabeasca, Hennessey anuntand ca planuieste sa ofere numai 12 exemplare din seria VR1200. Inutil de precizat, pretul intregului pachet de tuning este disponibil doar la cerere.
Drept urmare, concluzia finala este extrem de clara: cu putin ajutor din partea celebrei companii americane de tuning, (aproape) fiecare posesor de Cadillac CTS-V Coupe se poate bucura de acelasi bagaj de putere precum proprietarul unui... Hennessey Venom GT! Totusi, spre deosebire de cel din urma, extremul VR1200 are nevoie de 2.9 secunde pentru a atinge primii 96 km/h, in timp ce viteza maxima este de "doar" 389 kilometri pe ora.
Vestile bune nu se opresc insa aici. Tinand cont de ceea ce gazduieste compartimentul motor, tunerul texan si-a luat libertatea si de a imbunatati complet cutia de viteze (fie ea manuala ori automata), si de a modifica semnificativ suspensia si, nu in ultimul rand, si de a instala un sistem de franare de inalta performanta, ce se lauda cu discuri ceramice fata / spate pe 15.1 inci si etriere cu opt, respectiv sase pistonase (fata / spate).
De asemenea, de suferit (in bine, evident) a avut si aspectul aerodinamic, modelul Hennessey VR1200 fiind livrat la pachet in compania unui wide-body kit realizat integral din fibra de carbon, compus din elemente precum capota motor, splitter fata, difuzor spate, eleron, plus extensii pentru aripile laterale.
In ceea ce priveste interiorul, si in cadrul acestui departament viitorii clienti vor avea la dispozitie numeroase picanterii, precum noi scaune sport, insertii din piele, cusaturi in forma de carouri, plafon imbracat in alcantara sau multiple ornamente finisate in fibra de carbon.
Odata ajunsi la final, tinem sa mai precizam ca cei interesati de achizitionarea unei astfel de bestii ar face bine sa se grabeasca, Hennessey anuntand ca planuieste sa ofere numai 12 exemplare din seria VR1200. Inutil de precizat, pretul intregului pachet de tuning este disponibil doar la cerere.
No comments:
Post a Comment