
Asta trebuie sa fie cea mai cinica si lipsita de onestitate strategie de marketing existenta la ora actuala si trebuie sa fii de-a dreptul idiot ca sa o iei in serios. Disperatii de la GM au sacrificat una dintre cele mai tari sigle pe care le au in incercarea de a ne face pe noi sa credem ca masinile coreene sunt defapt misto. Patetic.
€ 8,830 - € 10,890
Singurul avantaj al acestei masini este ca nu costa foarte mult.
€ 16,270 - € 25,706
Identic (dar mai ieftin) cu Opel Antara. Are sapte locuri dar nu cred ca ai atat de mult noroc sa mai gasesti inca sase persoane care vor sa mearga cu tine.
€ 11,680 - € 16,806
Inlocuitorul lui Lacetti care vrea sa salveze GM de la faliment.
€ 17,975 - € 19,135
Masina nu are absolut nimic epic. Doar numele.
€ 20,060 - € 21,220
E mare, are niste geamuri mici, si pare ca Al Capone va sari din ea cu mitraliera sa te impuste. Dar oare se va vinde vreodata?
€ 10,530 - € 16,000
Nu prea stii unde sa incadrezi masina aceasta. Noroc ca cei de la Chevrolet au pus in sfarsit motoare diesel pe Lacetti.
€ 6,042 - € 8,361
Ceva nu e in regula aici. Inainte era un Daewoo - acum este aceeasi masina cu o sigla de Chevrolet. Si totusi, o preferam cand era doar un Daewoo. Este vorba de integritate.
No comments:
Post a Comment