
O sigla dura si foarte capabila care a reusit sa scape de imaginea ieftina atasata majoritatii producatorilor din estul indepartat. Unul din motive este ca intriganta gama de modele utile nu este tocmai ieftina, iar un altul ar fi ca sunt construite corespunzator. A, si sa nu uitam de Evo - o legenda vie in lumea raliurilor.
€ 25,711 - € 25,711
ASX il urmeaza pe Yeti in incercarea de a il detrona pe preferatul mamicilor, Nissan Qashqai.
€ 8,400 - € 14,992
Un efort sarmant care reflecta idea unei masini de oras. Faptul ca a fost numita asa dupa un cal, nu este foarte inspirat. Nu te astepta sa creasca si sa se transforme in EVO X.
€ 20,916 - € 20,916
Doar faptul ca Mitusbishi nu a stralucit niciodata in segmentul MPV face ca aceasta masina sa nu fie la masa MPV-urilor cu sapte locrui. Arata cum arata, nu este foarte manevrabila, si este dotata cu un motor diesel de la VW.
€ 16,697 - € 24,255
Arata teribil, dar este in stare sa bata si cuie. Oare poate sa distruga cineva masina aceasta?
€ 13,016 - € 16,797
Nu te gandi ca ai de fapt un EVO mai ieftin. E ca si cand ai crede ca vechiul tau walkman este la fel ca un iPhone. Stii si tu ca nu are cum sa fie asa.
€ 30,799 - € 42,008
Ultima evolutia a masinii care a devenit religie pentru unii. Are cel mai agresiv look de pana acum si poate ca nu ar fi rau macar sa testati una o data.
€ 20,025 - € 20,025
Dovedind ca stie sa faca mai multe decat masini de raliu demente, Mitsubishi ataca Ford Focus.
€ 22,550 - € 28,626
Versiunea originala, de la Mitsubishi, a modelelor Citroen C-Crosser si Peugeot 4007 (pe care le si construieste de altfel). Un SUV cu pretentii care se comporta bine atat in off-road cat si on-road.
€ 31,388 - € 42,662
O masina care si-a castigat renumele in cel mai dificil raliu din lume: Raliul Dakar. Din pacate Mitsubishi s-a retras din aceasta competitie.
No comments:
Post a Comment