Porsche
Inginerie ce a fost perfectionata de-a lungul timpului, incepand cu multi ani inainte de a ne putea noi aduce aminte. Au ramas loiali pedigree-ului de masini sport nepunand nimic in fata experientei condusului in sine, cu exceptia grotescului Cayenne. De neoprit.
-
911 Carrera
€ 72,490 - € 125,628Noul 911. OK, arata la fel ca vechiul (e asa din 1964), dar sunt motoare noi pentru Carrera si o cutie de viteze cu dublu ambreiaj. 911 a trecut la nivelul urmator. -
911 Targa
€ 85,012 - € 94,375Puristii te vor acuza de snobism daca te afisezi cu Targa. Mergi cu el la limita, cu plafonul descoperit si nu vei simti particulele diesel ale celorlalti in plamanii tai. -
911 Turbo
€ 123,313 - € 199,895Al naibii de rapid si al naibii de bun, dar spune despre tine ca ti-a fost frica sa iti cumperi un GT3. Raspunsul? Ia-ti un GT3. -
Boxster
€ 41,486 - € 71,931Este un Porsche adevarat. Si nu ai cum sa stii ce inseamna asta decat atunci cand ai condus si tu unul. Hai, ce mai stai in fata calculatorului?... -
Cayenne
€ 45,200 - € 114,154Porsche a realizat ca jumatate dintre fanii sai sunt pitzipoance. Si astfel a construit un SUV urias si mare care polueaza pamantul. Dar pitzipoancele cumpara masina. Si nu cu banii lor.
-
Cayman
€ 45,014 - € 54,163S-a zvonit ca va fi un Boxster cu hard top, dar ceea ce a iesti a fost mult mai bun. Este cel mai fluid Porsche din toate timpurile si un motiv destul de bun sa nu-ti cumperi un 911. -
Panamera
€ 82,132 - € 115,970Daca tot s-au anulat concertele lui Jacko, sa lasam oamenilor de la Porsche onoarea sa foloseasca titlul. Pentru Panamera. THIS IS IT, gentlemen.
No comments:
Post a Comment