
Inginerie ce a fost perfectionata de-a lungul timpului, incepand cu multi ani inainte de a ne putea noi aduce aminte. Au ramas loiali pedigree-ului de masini sport nepunand nimic in fata experientei condusului in sine, cu exceptia grotescului Cayenne. De neoprit.
€ 72,490 - € 125,628
Noul 911. OK, arata la fel ca vechiul (e asa din 1964), dar sunt motoare noi pentru Carrera si o cutie de viteze cu dublu ambreiaj. 911 a trecut la nivelul urmator.
€ 85,012 - € 94,375
Puristii te vor acuza de snobism daca te afisezi cu Targa. Mergi cu el la limita, cu plafonul descoperit si nu vei simti particulele diesel ale celorlalti in plamanii tai.
€ 123,313 - € 199,895
Al naibii de rapid si al naibii de bun, dar spune despre tine ca ti-a fost frica sa iti cumperi un GT3. Raspunsul? Ia-ti un GT3.
€ 41,486 - € 71,931
Este un Porsche adevarat. Si nu ai cum sa stii ce inseamna asta decat atunci cand ai condus si tu unul. Hai, ce mai stai in fata calculatorului?...
€ 45,200 - € 114,154
Porsche a realizat ca jumatate dintre fanii sai sunt pitzipoance. Si astfel a construit un SUV urias si mare care polueaza pamantul. Dar pitzipoancele cumpara masina. Si nu cu banii lor.
€ 45,014 - € 54,163
S-a zvonit ca va fi un Boxster cu hard top, dar ceea ce a iesti a fost mult mai bun. Este cel mai fluid Porsche din toate timpurile si un motiv destul de bun sa nu-ti cumperi un 911.
€ 82,132 - € 115,970
Daca tot s-au anulat concertele lui Jacko, sa lasam oamenilor de la Porsche onoarea sa foloseasca titlul. Pentru Panamera. THIS IS IT, gentlemen.
No comments:
Post a Comment