
Pentru marca ce a inventat practic conceptul de "off-road" este destul de frustrant sa vezi ca majoritatea marcilor de pe Planeta au cel putin un SUV. Cam greu sa ii compatimesti totusi - toata treaba asta nu s-a intamplat peste noapte. Cineva ar trebui sa le spuna ca razboiul din Coreea s-a terminat de ceva timp.
€ 30,872 - € 30,872
Arata ca o jucarie echipata de Lego. Okay, acum ca ne-am amintit de tinerete, unde e Playstation-ul ala?
€ 37,621 - € 37,621
Incearca sa implementeze ideea ca un nume macho este destul pentru a cuceri o piata macho. Si ar fi mers, daca n-ar fi existat Land Rover Discovery.
€ 23,863 - € 23,863
Doamne, cata ironie. Jeep incearca sa testeze piata SUVurilor fara tractiune integrala permanenta. Adica exact genul de masini pe care clientii Jeep, dedicati "off-road-ului adevarat" ar trebui sa le urasca.
€ 36,991 - € 36,991
Un SUV mare si old-school ce reprezinta perfect marca Jeep. Nu ti l-ai putea imagina pe John Wayne mergand intr-un BMW X5 sau intr-un Audi Q7, nu? Normal ca nu. Ar avea o masina exact ca asta.
€ 24,277 - € 24,277
Este atat de asemanator cu Compass incat cred ca a primit aprobarea pentru productie intr-un moment de somnolenta generala la sedinta de vineri. Ramane aceeasi intrebare: de ce?
€ 23,369 - € 29,066
Inapoi la inceputuri. Placere si istorie intr-o masina ce te face sa-ti doresti sa pornesti un razboi doar pentru a putea parca in fata unui cort, lasand un nor de praf imens in spate.
€ 25,592 - € 31,845
Ca si in cazul lui Wrangler, te face sa-ti doresti sa pornesti un razboi numai ca de data asta poti sa-ti iei si prietenii la joaca.
No comments:
Post a Comment