Iata o lucrare dintr-o tara ex-comunista chiar reusita. Daca pana acum eram bombardati cu masini din domeniul kitsch de prin Rusia sau Cehia, iata acum ca Polonia ne arata ce are mai bun: o transformare a unei masini dintr-una veche, intr-una mai noua.
Proprietarul unui Audi 100 din 1991, cu motor V6 de 2.8 litri si tractiune Quattro, predecesorul generatiei A6, a reusit sa schimbe toata fata si tot spatele masinii cu elemente de pe un A4 din 2005, caroserie sedan.
Spoilerele, capotele motor / portbagaj, aripile, farurile si stopurile nu au fost deloc usor de montat si adaptat. Polonezul anonim a reusit sa faca masina sa para una scoasa din fabrica, realizand o lucrare curata si bine inchegata. Mai mult, a finalizat tot proiectul cu o vopsea negru-mat care contribuie la imaginea moderna a fostului Audi 100.
Si parca pentru a te duce cu gandul la variantele RS, polonezul a mai adus si cateva atingeri rosii, pe jante si etriere, dar si pe lateralele caroseriei. Masina este de vanzare cu 2910 Euro, un pret decent pentru o munca titanica.
Proprietarul unui Audi 100 din 1991, cu motor V6 de 2.8 litri si tractiune Quattro, predecesorul generatiei A6, a reusit sa schimbe toata fata si tot spatele masinii cu elemente de pe un A4 din 2005, caroserie sedan.
Spoilerele, capotele motor / portbagaj, aripile, farurile si stopurile nu au fost deloc usor de montat si adaptat. Polonezul anonim a reusit sa faca masina sa para una scoasa din fabrica, realizand o lucrare curata si bine inchegata. Mai mult, a finalizat tot proiectul cu o vopsea negru-mat care contribuie la imaginea moderna a fostului Audi 100.
Si parca pentru a te duce cu gandul la variantele RS, polonezul a mai adus si cateva atingeri rosii, pe jante si etriere, dar si pe lateralele caroseriei. Masina este de vanzare cu 2910 Euro, un pret decent pentru o munca titanica.
No comments:
Post a Comment