Pornind de la exterior, compania germana iti pune la dispozitie o noua pereche de jante, ce masoara 20 inci si beneficiaza de un design in cinci spite duble. De asemenea, din meniu nu lipseste nici folia negru mat, cea mai noua generatie a celebrului coupe cu patru usi din Stuttgart transformandu-se astfel intr-o aparitie de neuitat. Ba chiar mai mult de atat, numeroase componente ale caroseriei au fost finisate intr-o folie ce imita fibra de carbon. Odata ajunsi la interior, viitorii pasageri vor descoperi o ambianta de lux, redata in special de insertiile de piele si accentele de piano black.
Si asta nu e tot. Sub capota, propulsorul V8 biturbo de 4.6 litri al versiunii CLS500 a fost inzestrat cu un nou sistem de evacuare, plus unitate de control optimizata, rezultatele fiind imediat vizibile - un plus de 62 CP si 90 Nm, lucru ce se traduce prin urcarea valorilor maxime pana la 470 cai putere si 690 Nm. La final, un nou sistem performant de franare i-a luat locul celui oferit in echiparea standard.
Si asta nu e tot. Sub capota, propulsorul V8 biturbo de 4.6 litri al versiunii CLS500 a fost inzestrat cu un nou sistem de evacuare, plus unitate de control optimizata, rezultatele fiind imediat vizibile - un plus de 62 CP si 90 Nm, lucru ce se traduce prin urcarea valorilor maxime pana la 470 cai putere si 690 Nm. La final, un nou sistem performant de franare i-a luat locul celui oferit in echiparea standard.
No comments:
Post a Comment