
N-au cum sa nu-ti placa tipii astia. Ei ar vrea sa faca masini rationale si bine facute, precum Volkswagen, dar nu isi pot suprima inventivitatea galica. Rezultatul au fost niste masini bizare si atractive dar foarte prost facute. Acum, lucrurile par sa se fi schimbat. Poti avea stil si fiabilitate in aceeasi masina? Aparent.
€ 9,832 - € 16,420
Numarul trei din dreptul numelui spune multe. Avem parte de o evolutie in adevaratul sens al cuvantului.
€ 22,300 - € 22,300
Clio RS 200 a evoluat sensibil fata de excelentul 197. Vizual vorbind, partea din fata, redesenata, are un spoiler mai agresiv. Motorul este neatins, dar atinge cuplul maxim la 5.400 rpm, cu 100 de rpm mai devreme decat inainte si trage mai tare pe toata plaja de turatii.
€ 14,450 - € 14,450
Un Clio supradimensionat, ce ofera o capacitate de incarcare de 439 de litri. Mai mult decat breakurile mari. Are o multime de spatii inteligente de depozitare, cum ar fi cel care poate primi chiar si plafoniera portbagajului. Dieselurile reprezinta alegerea optima.
€ 26,211 - € 27,564
Da, dar ar mai fi o optiune. Se numeste planning familial. Glumeam, Espace este mare, inteligent si cu stil.
€ 11,774 - € 15,282
Fluence este modul celor de la Renault de a spune ca au prea mult talent ca sa deseneze doar un fund nou si sa-l pune pe Megane. Confort, calitate imbunatatita, motoare frugale si, cel mai important, nu mai arata de parca ar fi fost desenat cu un cutit bont de macelarie...
€ 11,730 - € 11,902
Perfect daca nu faci dinstinctie intre copii, pui sau cutii. Toate avantajele unui van, plus cateva scaune.
€ 22,185 - € 26,386
Un fel de cub oval pus pe un sasiu cu tractiune integrala nu va fi niciodata frumos. Dar se pare ca e bun in off-road.
€ 17,311 - € 30,000
Se viseaza un supererou mandatat sa aduca stil acolo unde e cazul. Dar mai exista astfel de cazuri, vezi domnul Vectra.
€ 21,680 - € 22,352
E o masina foarte dubioasa Laguna Coupe: aduce cu Aston Martin din multe unghiuri, dar sub capota gasesti doar 4 cilindri supraalimentati cu arome de diesel sau benzina. Mmm... gustul banalitatii...
€ 24,650 - € 24,650
Laguna arata considerabil mai bine in varianta combi decat in cea cu cinci usi, iar tinuta de drum este aceeasi. Spatiul maxim al portbagajului a crescut cu peste 100 de litri fata de vechiul model, ajungand la peste 1.593 de litri, dar tot Renault Megane Tourer detine suprematia.
€ 37,000 - € 37,000
Inlocuitorul lui Vel Satis, Latitude cu ai lui 5 metri si un pic concureaza direct cu Citroen C6. Arhitectura sa provine de la modelul Laguna, dar Renault spune ca Latitude este mult mai apropiat de fratele sau corean numit Samsung SM5.
€ 12,017 - € 18,750
Un rival al lui Golf cu fundul mare, dar tot ramane placut la condus si o afacere buna.
€ 25,000 - € 25,000
Punctul forte al acestei masini este sasiul - va tresari si se va zbate, oferindu-ti toate beneficiile tractiunii fata fara un moment de ezitare.
€ 20,700 - € 20,700
Un plus la lungime a ajutat serios lookul noului Megane. Este o masina inteligenta, cu un spatiu care face concurenta claselor superioare, inclusiv a lui Laguna. A primit cinci stele la crash-testul Euro NCAP si arata neobisnuit de rotund. Nu e rau.
€ 12,185 - € 18,067
Noul Scenic aplica aceeasi tactica ca si generatia anterioara: se ia una bucata Megane, se trage de el in toate partile, se pune un acoperis enorm de sticla si... voila!
€ 8,854 - € 10,454
Esti sau vrei sa devii taximetrist? Nicio problema, Renault te sustine si chiar te ajuta.
€ 9,300 - € 9,300
Cea mai noua masina pentru oras de la Renault este distractiva si spatioasa, dar este un pic lipsita de personalitate.
No comments:
Post a Comment