Peugeot
Din cele trei mari marci frantuzesti, Peugeot se straduieste cel mai mult sa isi regaseasca identitatea. Renault si Citroen au facut salturi destul de mari la capitolul calitate, pastrandu-si caracterul aproape intact, in timp ce gama Peugeot pare lipsita de energie. Demna, competenta, dar mult mai slaba decat ce au nemtii de oferit.
-
1007
€ 12,360 - € 12,907Francezii au crezut ca vor da lovitura cu masina aceasta. Ce, nu stiati? 1007 este o masina. Nu, nu are legatura cu Bond. -
107
€ 8,267 - € 10,349Mult mai mica decat noul Mini. Mai are doi frati aproape gemeni: Citroen C1 si Toyota Aygo. Pe care o alegi? -
206
€ 11,174 - € 13,455206 a insemnat mult pentru Peugeot. Atat de mult incat nu au oprit productia, chiar daca s-a lansat 207. E drept nu se mai vinde decat in anumite tari. -
207
€ 11,624 - € 16,152Inlocuitorul lui 206. Nu suntem siguri ca se va bucura de acelasi succes ca si predecesorul sau. O dovada este si faptul ca la noi 206 se mai vinde destul de bine. -
207 CC
€ 23,618 - € 23,618Mai mare, mai spatios si mai matur decat masina pe care a inlocuit-o. Tinuta de drum este unitara si stabila, dar nu am numi-o distractiva, din cauza directiei lipsite de viata. Trei motoare sunt la dispozitia ta, dar singurul care merita ales este cel turbo de 1,6 litri. Este delicat, flexibil, si are 150 CP.
-
207 SW
€ 16,803 - € 16,803Arata ca un 407 SW in miniatura si este foarte simpatic. Exista o gama variata de motoare mici pe benzina sau motorina, iar aspectul practic este subliniat de capacitatea de 1.422 de litri a portbagajului, superioara fratelui mai mare.
-
3008/5008
€ 25,034 - € 25,034O pereche de MPV-uri frumusele de la Peugeot. Unul are cinci locuri, iar celalalt are sapte.
-
308
€ 13,234 - € 16,407O incercare de a revigora acest segment. 308 nu e rau, dar nu ne putem obisnui cu ochii acestia care se uita tot timpul spre noi. Plouet o sa ai multa treaba.
-
308 CC
€ 28,230 - € 28,230Cu acoperisul ridicat, e usor sa uiti ca esti intr-o decapotabila. Masina e destul de bine inchegata. Multumita unui ecartament mai mare si a unei suspensii noi, precum si a unei caroserii mai rigide, se manevreaza mai bine decat 307 CC. Chiar si asa, nu-si poate deghiza cele 1.500 de kg la viteze mari.
-
308 SW
€ 15,659 - € 15,659Cand am spus ca asteptam altceva de la 308, nu a insemnat ca vroiam neaparat sa-l faca mai lung. Dar, ca sa fim sinceri, ai facut o masina mai buna decat ne asteptam.
-
4007
€ 30,130 - € 30,130S-a nascut din combinatia PSA - Mitsubishi. Este cel mai urat copil din aceasta relatie. -
407
€ 15,706 - € 18,879O aparitie anosta in segmentul berlinelor de clasa medie. Francezii au ceva mai bun de oferit pentru a cuceri restul Europei: noul Citroen C5. -
407 SW
€ 19,748 - € 32,100308 SW este o masina mai buna decat 308. Nu inseamna ca cei de la Peugeot au reusit sa faca acelasi lucru si cu 407 SW. -
508
€ 24,672 - € 26,896Masina care incerca sa-i scoata pe cei de la Peugeot din impas, in clasa medie.
-
607
€ 29,800 - € 38,450Daca vi se parea ca 407 este plictisitor, atunci 607 vi se va parea si mai si. Totusi aceasta este una din masinile folosite de catre politicienii francezi. Cei care nu au auzit in viata lor de C6. -
807
€ 20,950 - € 31,705Un MPV care trebuia sa-i puna probleme lui Espace. Aduce putin si cu C8 de la Citroen. Normal, doar sunt din aceeasi familie. Si, da, este o masina pentru familiile numeroase. -
Partner
€ 12,912 - € 14,342Un alt van care a primit cadou niste geamuri. Oare francezii chiar nu s-au plictisit de aceasta combinatie? -
RCZ
€ 25,200 - € 25,200Aspectul incitant nu e tocmai acoperit de vreo dinamica de exceptie, dar costurile mici compenseaza.
No comments:
Post a Comment