Peugeot
Din cele trei mari marci frantuzesti, Peugeot se straduieste cel mai mult sa isi regaseasca identitatea. Renault si Citroen au facut salturi destul de mari la capitolul calitate, pastrandu-si caracterul aproape intact, in timp ce gama Peugeot pare lipsita de energie. Demna, competenta, dar mult mai slaba decat ce au nemtii de oferit.


  • 1007

    1007

    € 12,360 - € 12,907
    Francezii au crezut ca vor da lovitura cu masina aceasta. Ce, nu stiati? 1007 este o masina. Nu, nu are legatura cu Bond.
  • 107

    107

    € 8,267 - € 10,349
    Mult mai mica decat noul Mini. Mai are doi frati aproape gemeni: Citroen C1 si Toyota Aygo. Pe care o alegi?
  • 206

    206

    € 11,174 - € 13,455
    206 a insemnat mult pentru Peugeot. Atat de mult incat nu au oprit productia, chiar daca s-a lansat 207. E drept nu se mai vinde decat in anumite tari.
  • 207

    207

    € 11,624 - € 16,152
    Inlocuitorul lui 206. Nu suntem siguri ca se va bucura de acelasi succes ca si predecesorul sau. O dovada este si faptul ca la noi 206 se mai vinde destul de bine.
  • 207 CC

    207 CC

    € 23,618 - € 23,618
    Mai mare, mai spatios si mai matur decat masina pe care a inlocuit-o. Tinuta de drum este unitara si stabila, dar nu am numi-o distractiva, din cauza directiei lipsite de viata. Trei motoare sunt la dispozitia ta, dar singurul care merita ales este cel turbo de 1,6 litri. Este delicat, flexibil, si are 150 CP.
  • 207 SW

    207 SW

    € 16,803 - € 16,803
    Arata ca un 407 SW in miniatura si este foarte simpatic. Exista o gama variata de motoare mici pe benzina sau motorina, iar aspectul practic este subliniat de capacitatea de 1.422 de litri a portbagajului, superioara fratelui mai mare.
  • 3008/5008

    3008/5008

    € 25,034 - € 25,034
    O pereche de MPV-uri frumusele de la Peugeot. Unul are cinci locuri, iar celalalt are sapte.
  • 308

    308

    € 13,234 - € 16,407
    O incercare de a revigora acest segment. 308 nu e rau, dar nu ne putem obisnui cu ochii acestia care se uita tot timpul spre noi. Plouet o sa ai multa treaba.
  • 308 CC

    308 CC

    € 28,230 - € 28,230
    Cu acoperisul ridicat, e usor sa uiti ca esti intr-o decapotabila. Masina e destul de bine inchegata. Multumita unui ecartament mai mare si a unei suspensii noi, precum si a unei caroserii mai rigide, se manevreaza mai bine decat 307 CC. Chiar si asa, nu-si poate deghiza cele 1.500 de kg la viteze mari.
  • 308 SW

    308 SW

    € 15,659 - € 15,659
    Cand am spus ca asteptam altceva de la 308, nu a insemnat ca vroiam neaparat sa-l faca mai lung. Dar, ca sa fim sinceri, ai facut o masina mai buna decat ne asteptam.
  • 4007

    4007

    € 30,130 - € 30,130
    S-a nascut din combinatia PSA - Mitsubishi. Este cel mai urat copil din aceasta relatie.
  • 407

    407

    € 15,706 - € 18,879
    O aparitie anosta in segmentul berlinelor de clasa medie. Francezii au ceva mai bun de oferit pentru a cuceri restul Europei: noul Citroen C5.
  • 407 SW

    407 SW

    € 19,748 - € 32,100
    308 SW este o masina mai buna decat 308. Nu inseamna ca cei de la Peugeot au reusit sa faca acelasi lucru si cu 407 SW.
  • 508

    508

    € 24,672 - € 26,896
    Masina care incerca sa-i scoata pe cei de la Peugeot din impas, in clasa medie.


  • 607

    607

    € 29,800 - € 38,450
    Daca vi se parea ca 407 este plictisitor, atunci 607 vi se va parea si mai si. Totusi aceasta este una din masinile folosite de catre politicienii francezi. Cei care nu au auzit in viata lor de C6.
  • 807

    807

    € 20,950 - € 31,705
    Un MPV care trebuia sa-i puna probleme lui Espace. Aduce putin si cu C8 de la Citroen. Normal, doar sunt din aceeasi familie. Si, da, este o masina pentru familiile numeroase.
  • Partner

    Partner

    € 12,912 - € 14,342
    Un alt van care a primit cadou niste geamuri. Oare francezii chiar nu s-au plictisit de aceasta combinatie?
  • RCZ

    RCZ

    € 25,200 - € 25,200
    Aspectul incitant nu e tocmai acoperit de vreo dinamica de exceptie, dar costurile mici compenseaza.