
Desi au pus la colt piata auto cu sarmul ieftin, tipic frantuzesc, Citroen nu transmite un mesaj destul de clar posibililor cumparatori. S-a departat destul de mult de zgubilitismul pe care il afisa odinioara si a devenit o alegere mai pertinenta, desi parca preferam o masina mai nebuneasca din cand in cand. Si totusi, nu putem sa ne punem cu preturile agresiv de mici pe care le practica.
€ 10,840 - € 13,605
Daca esti un constructor francez de automobile, atunci este obligatoriu sa ai in gama un van cu multe geamuri. Regula e simpla: mult spatiu, interior simplu si nu de o calitate foarte buna, dar extrem de practic.
€ 30,120 - € 30,120
Oare de ce au vrut cei de la Citroen un SUV cu chevronul pe capota? Nu au nicio sansa sa-i concureze pe cei de la Mitsubishi in Dakar. E drept, nici Mitsubishi nu mai are nicio sansa in Campionatul Mondial de Raliuri.
€ 6,805 - € 8,034
Iti imaginai vreodata ca cei de la Citroen vor colabora cu Toyota pentru a face o masina de oras? Ei bine minunea s-a intamplat si acum are si un facelift.
€ 8,622 - € 12,151
E greu sa ai un model la fel de ieftin si bun ca Saxo. C2 vine tocmai pe acest segment.
€ 8,320 - € 12,150
Un fel de Ford Fiesta, construit de francezi, dar mult mai ieftin la achizitie si la intretinere.
€ 10,580 - € 16,250
Cel mai mare producator de monovolume al Europei mai adauga un model gamei actuale. Ignora prefixul "C3" - varianta Picasso e mult mai buna decat te lasa numele sa crezi.
€ 13,151 - € 13,151
Cineva incearca sa readuca in actualitate vechiul 2CV? Pluriel este doar un C3 decapotabil.
€ 0 - € 15,958
Masina care avea atat de multa tahnologie la bord, incat sa te faca sa crezi ca ascunde butonul care o transforma in robot, a ajuns la o noua generatie. Ford Focus are de-acum un rival si mai competent.
€ 14,160 - € 20,000
O bijuterie de mini-monovolum. Mult mai atragator decat Myleene Klass si cu mai multe posibilitati de depozitare decat un depozit suedez. Nu este nimic care sa il bata.
€ 17,395 - € 37,370
Citroen a reusit sa reinventeze noul C5. Ne place, chiar daca acum seamana cu concurenta venita din Germania.
€ 18,320 - € 19,244
O bucatica delicioasa de ciudatenie frantuzeasca, cu o gramada de loc in spate pentru opere din era cubismului, romane lungi si greu de inteles si roti imense de cascaval mucegait.
€ 36,290 - € 43,290
Generalul De Gaulle sigur si-ar fi cumparat una daca nu ar mai fi trait in aceste vremuri. Un demn urmas al modelului DS care i-a salvat viata lui De Gaulle. Cu alte cuvinte: o limuzina din hexagon!
€ 16,250 - € 29,900
De parca mai era nevoie, francezii vor sa dovedeasca ca pot sa fie funky. Ce ne intereseaza pe noi mai tare este daca pot sa faca o masina care sa se conduca la fel de bine pe cum arata.
€ 62,000 - € 62,000
Citroen DS3 R3 foloseste un propulsor de 1.6, supraalimentat cu turbina de inalta presiune, care livreaza 210 cai-putere, in ciuda restrictorului de 29 mm. Cutia de viteze este semiautomata cu 6 trepte (cu padele la volan) si cu un diferential autoblocant ZF, iar pedala de ambreiaj este folosita doar la plecarea de pe loc.
€ 27,890 - € 27,890
Cel mai reusit Citroen din epoca moderna? Probabil. In orice caz, pana la lansarea noului DS5, cel putin, DS4 pune Citroen pe harta marcilor premium.
€ 8,613 - € 9,790
Are acelasi nume cu pestisorul din desenele animate de la Disney. Conceptul chiar a avut aceleasi culori, iar masina este la fel de simpatica.
€ 14,090 - € 16,316
Nu stim de ce se mai produce inca pentru ca exista deja C4 Picasso. Totusi este buna daca nu aveti buget pentru versiunea ceva mai mare si mai noua.
No comments:
Post a Comment