Infiniti Japonezii si-au dat seama ca nu au cum sa cucereasca lumea auto doar cu cate o marca, avand in vedere preferintele care difera de la continent la continent. Asa cum Toyota are Lexus si Honda are Acura, Nissan are Infiniti. Pentru ca a fost lansat initial in Statele Unite, europenii s-au lasat fascinati de masinile luxoase cu un design discutabil, la care ei nu aveau acces. Si iata-ne unde ne-a adus aceasta fascinatie: pitipoancele au un SUV la moda cu care sa dea peste tine, iar Berti si-a pierdut permisul din cauza unuia.
  • EX

    EX

    € 40,336 - € 41,890
    Genul de masina care face de toate, dar prea putin din fiecare. Cu alte cuvinte, EX exista si are pretentii de crossover doar pentru ca cei de Infiniti n-au vrut sa faca un G break.
  • FX

    FX

    € 58,000 - € 80,000
    Unii i-au zis ca seamana cu un dragon, altii - cu o pisica de mare. Cert este ca un V8 de 5 litri pe o masina de peste doua tone e mai degraba un semn de maxima opulenta si nicidecum o alegere rationala...
  • G

    G

    € 35,210 - € 38,992
    Proaspat veniti in Europa si, implicit, in Romania, cei de la Infiniti vor sa ne distraga atentia de la serie 3, C-Class si A4 cu al lor G37. Masina poate, dar tu poti sa treci peste fundul ala?
  • G Coupe

    G Coupe

    € 35,500 - € 48,400
    Fratele mai mare si mai nobil al lui Nissan 370Z e disponibil si in Romania. Testeaza-l inainte sa-ti iei un A5 doar ca arata mai bine noaptea.
  • G37 Cabriolet

    G37 Cabriolet

    € 60,700 - € 60,700
    Sunt o groaza de motive pentru care G37 nu ar fi chiar deloc o idee rea. V6-le sau de 3.7 litri este puternic, ruleaza usor si suna grozav. Dar nu este ca o torpila de Munchen, pentru ca sasiul se zbate pe drumurile dificile, iar portbagajul este inutil cu acoperisul pliat. Alege seria 3.
  • M

    M

    € 59,500 - € 59,500
    M este rivalul competent al diviziei de lux Nissan pentru BMW Seria 5 si Jaguar XF, mai ales in forma hibrida sau cu un diesel sub capota.