Barry Pulley este la cel de-al 12-lea set de jante pe acest Golf GTI Mk6. Asta da pasiune pentru tuning! Ma rog, si bani... Si se pare ca americanul, mare fan dedicat al stilului lasat Stance, este multumit de setarea actuala a masinii sale. Insa nu e de mirare sa revedem masina peste scurta vreme aratand altfel...
Momentan, lista de modificari a masinii este lunga. Dar e pe cale sa devina foarte lunga in viitorul apropiat: upgrade la turbina, interiorul modificat, tractiune integrala, etc. Intre timp, nu putem decat sa ne delectam cu lista de modificari ale acestei masini atragatoare si foarte agresiva prin aspectul sau lasat pe burta.
Suspensia este una Accuair E-Level Management cu controllerul ascuns in suportul de pahar. Are si in fata si in spate perne de aer Airlift XL, iar pe spate este instalata o bara de torsiune BSH de 28 mm. Tot cadrul a fost intarit si adaptat la noua suspensie pe aer.
Pe partea tehnica, sub capota, gasim multe elemente semnate BSH: motorul, transmisia, captator de aer, admisia, debitmetrul, boost controller. Masina are si un sistem Snow Performance Stage 2 cu injectie de metanol si apa, downpipe Billyboat de 3 inch, silencerul eliminat, Agency Power catback cu evacuare in spatele rotilor spate, AFR Innovate Wideband, furtune de frana de la Neuspeed din inox, placute de frana Hawk HP si discuri Adams Rotors Black Zinc Street.
Pe partea estetica, avem un spoiler fata de TDI, model 2010, shaved, spoiler spate cu difuzorul si gura de evacuare shaved, capota shaved, grila JOM fara emblema, stergator spate eliminat, placuta de numar in format european, becuri interior/exterior cu led, ornamente de TDI la interior, boost gauge de la AWE Vent, ceas de AFR montat pe coloana de directie, pedale de Golf R, scaune Eurojet Forte rabatabile, bancheta spate eliminata si montata unitatea de air-ride, mocheta din portbagaj vopsita in negru, stopuri R cu led si lumini de ceata.
Iata o masina care intruchipeaza perfect stilul Stance. In cateva cuvinte, pentru cine se intreaba ce inseamna asta, e vorba de: low, clean, shaved. Un stil destul de rar intalnit in Romania, dar care in afara prinde teren si are multi adepti.
Momentan, lista de modificari a masinii este lunga. Dar e pe cale sa devina foarte lunga in viitorul apropiat: upgrade la turbina, interiorul modificat, tractiune integrala, etc. Intre timp, nu putem decat sa ne delectam cu lista de modificari ale acestei masini atragatoare si foarte agresiva prin aspectul sau lasat pe burta.
Suspensia este una Accuair E-Level Management cu controllerul ascuns in suportul de pahar. Are si in fata si in spate perne de aer Airlift XL, iar pe spate este instalata o bara de torsiune BSH de 28 mm. Tot cadrul a fost intarit si adaptat la noua suspensie pe aer.
Pe partea tehnica, sub capota, gasim multe elemente semnate BSH: motorul, transmisia, captator de aer, admisia, debitmetrul, boost controller. Masina are si un sistem Snow Performance Stage 2 cu injectie de metanol si apa, downpipe Billyboat de 3 inch, silencerul eliminat, Agency Power catback cu evacuare in spatele rotilor spate, AFR Innovate Wideband, furtune de frana de la Neuspeed din inox, placute de frana Hawk HP si discuri Adams Rotors Black Zinc Street.
Pe partea estetica, avem un spoiler fata de TDI, model 2010, shaved, spoiler spate cu difuzorul si gura de evacuare shaved, capota shaved, grila JOM fara emblema, stergator spate eliminat, placuta de numar in format european, becuri interior/exterior cu led, ornamente de TDI la interior, boost gauge de la AWE Vent, ceas de AFR montat pe coloana de directie, pedale de Golf R, scaune Eurojet Forte rabatabile, bancheta spate eliminata si montata unitatea de air-ride, mocheta din portbagaj vopsita in negru, stopuri R cu led si lumini de ceata.
Iata o masina care intruchipeaza perfect stilul Stance. In cateva cuvinte, pentru cine se intreaba ce inseamna asta, e vorba de: low, clean, shaved. Un stil destul de rar intalnit in Romania, dar care in afara prinde teren si are multi adepti.
No comments:
Post a Comment